http://www.youtube.com/watch?v=XDdlHmzIdn8Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Red necks (vai miten se kirjoitettiin ) ja Army of flowers soi tiuhaan diskossa.
Ei voi muuta ku sanoa et sul on hyvä makuAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mä kuuntelin jo ala-asteella Oikeasti Hyvää Musiikkia. Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Alice In Chains oli varmaan suurimmat suosikit 10-12-vuotiaana.
ehdottomasti! ja edelleen B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kim Wilde oli kanssa kova sana
Mä olisin halunnut mennä sen Joe Mcintyren vai miiä se oli kanssa naimisiin :'(Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Siis niin oli Seinät oli tapetoitu niitten julisteilla...... :xAlkuperäinen kirjoittaja oijoi:NKOTB :heart: Oli tosi kova juttu sillon.
No niin minäkin!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä olisin halunnut mennä sen Joe Mcintyren vai miiä se oli kanssa naimisiin :'(Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Siis niin oli Seinät oli tapetoitu niitten julisteilla...... :xAlkuperäinen kirjoittaja oijoi:NKOTB :heart: Oli tosi kova juttu sillon.