7-v poika pelkää yöllä hämähäkkejä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
eli siis joka yö 7-v ekaluokkalainen tulee meidän sänkyyn ja sanoo että pelottaa että hänen sänkyynsä kiipeää hämähäkkejä. tiedän mistä tämä hämähäkkipelko tulee. me ollaan just muutettu uuteen taloon ja täällä tuntuu noita hämähäkkejä olevan vaikka muille jakaa (ei tosin enää kun on ilmat sen verran kylmentynyt ). mitä ihmettä pitäisi tehdä? sänky alkaa käydä ahtaaksi kun meillä vauvan kanssa nukutaan perhepedissä ja 3-v tulee hyvin usein vielä viereen. nyt meitä alkaa olla 5 samassa sängyssä niin alkaa olla tungosta.. miten päästään eroon öisistä hämähäkkipeloista?

Aika auttaa. Minä pelkäsin samanikäisenä hiiriä, nostelin yöllä herätessäni tavaroita lattialta, etteivät hiiret syö niitä. Meillä siis oli noita hiiriä talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika auttaa. Minä pelkäsin samanikäisenä hiiriä, nostelin yöllä herätessäni tavaroita lattialta, etteivät hiiret syö niitä. Meillä siis oli noita hiiriä talossa.

alkaa vaan häiritä kovasti päivääkin, kun itse ei sit saa yöllä nukuttua kun ei ole tilaa.. vauvan kanssa on hankala jaksaa kun ei yöllä saa nukuttua.. mä vaan niin kovasti toivoisin jotain "nopeaa" ratkaisua, että päästäisiin taas normaaliin arkeen..

Yhteistyössä