eli siis joka yö 7-v ekaluokkalainen tulee meidän sänkyyn ja sanoo että pelottaa että hänen sänkyynsä kiipeää hämähäkkejä. tiedän mistä tämä hämähäkkipelko tulee. me ollaan just muutettu uuteen taloon ja täällä tuntuu noita hämähäkkejä olevan vaikka muille jakaa (ei tosin enää kun on ilmat sen verran kylmentynyt ). mitä ihmettä pitäisi tehdä? sänky alkaa käydä ahtaaksi kun meillä vauvan kanssa nukutaan perhepedissä ja 3-v tulee hyvin usein vielä viereen. nyt meitä alkaa olla 5 samassa sängyssä niin alkaa olla tungosta.. miten päästään eroon öisistä hämähäkkipeloista?