7 Päivää- lehdestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko kysyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko kysyä

Vieras
Onko kaikki julkkikset, joista on tehty juttu 7 Päivää-lehteen antaneet luvan jutun julkaisuihin? Esim. ''BB-Matti oksensi ja sammui baariin''
Onko tämä ''BB-matti'' antanut luvan 7 päivää lehdelle luvan julkaista jutun ja kuvat, jotka eivät ainakaan tee hyvää hänen maineelleen? Vai onko kaikki nykyään oikeesti niin huomionhaluisia? :D
Olen pitkään miettinyt asiaa. :D

siis siellähän on se palsta, johon tavikset saa lähettää kännykamera kuvia + juttuja, jos on nähnyt jonkun julkkiksen tekemässä jotain jossain. Niistä lehden mukaan maksetaan.
Itsekin olen lähettänyt sinne vaikka mitä juttuja, koskaan ei ole julkaistu saati maksettu killinkiäkään. Huijauksen maku minusta.

Mutta ei niihin julkaisulupaa kysytä julkkikselta itseltään.

Asiaan liittyen: Iltasanomissa kerrottii Vesa keskisen pudonneen humalassa veneestä kesken sorsastuksen. Vesa itse kommentoi asiaa. Itsekö se sinne lehteen toilailuistaan soitti???

Tauski Peltonenhan jossain lehtijutussa kertoi homman toimivan niin, että Seiska soittaa ja kertoo tekevänsä hänestä jutun seuraavaan numeroon. Antoi hän lupaa taikka ei. Jos hän ei anna lupaa eikä haastattelua, niin juttu tulee silti mutta hänelle ei makseta siitä mitään. Jos hän suostuu haastatteluun, niin hän saa palkkion, ja mahdollisuuden hiukan vaikuttaa siihen mitä hänestä kerrotaan.

Roskalehtihän se on, ja toimii roskalehden lailla.

Jaajaa, okei. Mietinkin että olisi outoa jos tuollaista haluavat itsestään kirjoitettavan. :D Mutta joskus on tosi henkilökohtaisiakin juttuja, enkö nyt meinaa niitä haastatteluja, vaan ihan juttuja, niin siksi just mietin että missä oikein menee raja siinä et mitä lehtikin ''saa'' julkaista ja mitä ei ilman lupaa... Mut juu kiitos :D

Yhteistyössä