I
I
Vieras
Tyttömme on 6kk vanha. Nukkumaan hänet saa iltaisin hänet saa yleensä klo 23 jälkeen. Aikaisemmin jos yrittää, hän herää ja haluaa seurustella taas pari tuntia. Vaikka kuinka pimeässä olisi! Nukahtaa iltaisin tissille, mutta tissiä pitää saada se 4-5 kertaa, ennen kuin voidaan ryhtyä yöunille. Yöunet ovat n. 1-2h pätkissä. Tämä alkoi 3kk iässä kun ilmavaivat alkoivat. Jossain vaiheessa en jaksanut enää nousta ylös imettämään ja aloin ottaa hänet viereen. Nyt siis vain tissi suuhun kun inahtaa, tai hamuaa itse sen suuhun. Tätä menoa heräilen yössä vähintään 2hh välein. Kokeillut olen nousta ylös ja laittaa omaan sänkyyn, mutta heti seuraavan pierun tullessa on saatava taas tissi suuhun. Tuttia emme ottaneet, koska isoveljellä se teki todella rikkonaiset yöt. Arvatkaa harmittaako nyt! Enää en sitä periaatteesta suostu ottamaan. Kokeillut olen hytkytellä takaisin uneen, mutta kun herätykset aamuyöstä ovat 10min.-1h välein, ei ole enää voimia tai hytkytellessä herää itse niin, ettei enää saa unta. Onko auttavia ideoita? Imetystä haluaisin jatkaa 10kk saakka, jotta voidaan suoraan siirtyä lehmänmaitoon. kiinteät on aloitettu kuukausi sitten. Eilen totesin, että eivät taida soseet maistua kun yöllä tankataan niin tiuhaan. Jotain sentään olen saanut syöettyä.