Meillä tyttö teki lähes täydellisen maidonjuontilakon (nyt lähes 7kk) ja sitä kesti viikkoja. Ajattelin ettei enää kelpaa kun soseet yms.parempia tai sitten hampaat vaivaa tms.. Ja saattoihan ne vaivatakin, mutta kun mieheni lämmitti viime viikolla maidon lapselle niin huomasin että se oli paljon lämpimämpää kuin itse olisin lämmittänyt. Ranteeseeni maito tuntui lähes kuumalta, mutta niin vaan neidille uppos tuon lämpöinen maito ettei mitään!!
Todellisuudessa maito tuskin oli paljon yli 37 asteista, taidan vain olla niin herkkäihoinen. Mutta itse olin jättänyt maidon liian viileäksi ja varmaan sen takia ei maito maistunu. Eihän sitä itsekään kylmää kahvia joisi
Joten tässä yx konsti jota kannattaa kokeilla, eli lämmitä maito tarpeeksi lämpimäksi! Lapset on niin tarkkoja
Todellisuudessa maito tuskin oli paljon yli 37 asteista, taidan vain olla niin herkkäihoinen. Mutta itse olin jättänyt maidon liian viileäksi ja varmaan sen takia ei maito maistunu. Eihän sitä itsekään kylmää kahvia joisi
Joten tässä yx konsti jota kannattaa kokeilla, eli lämmitä maito tarpeeksi lämpimäksi! Lapset on niin tarkkoja