69 syytä 13/6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nautin Elinan tiukasta pillusta. Nyt sain usein hänen peppuaan ja tuntui, että Elina teki kaikkensa, että pysyin tyytyväisenä häneen. Hän täydensi vaatekaappinsa ja se sisälsi entistä seksikäämpiä asuja. Lyhyempiä minihameita ja toppeja. Mekkoja laidasta laitaan. Ja sukkahousuja laidasta laitaan.
Kaluni nautti ja Elina nautti.

Rakastelimme tasaisesti myös Marikan kanssa. Hänen kanssaan rakastelu oli aina nautintoa molemmille. Rakastelimme tunnin pari, pitkän kaavan mukaan.

Ajattelin, että voisin rakastella säännöllisesti kummankin naisen kanssa ja vielä vaimoni kanssa aina välillä.

Järjestely sopi kummallekin naiselle ja ei vaimokaan valittanut.
Elina tiesi, että olin Marikan kanssa ja toisinpäin.

Kerran Elina kysyi, haluanko heidät molemmat naiset sänkyyn yhtäaikaa. Se käy hänelle. Sanoin, kysy Marikalta, mulle käy. Ja jos teille käy perjantaina mökilleni kello viisi illalla. Olen siellä perjantai illan ja lauantain.

Perjantaina olin mökillä kello neljä. Ruuat olivat valmiina, juomaa oli, takassa valkea, sauna oli valmiina, puut kun vaan sytyttää.
Auto ajoi pihaan ja ensin tuli Marika ja hänen peräänsä tuli autollaan Elina.
Menimme sisälle.

Elins tuli viereeni ja antoi suudelman. Sama juttu Marikalta. Tämän jälkeen Elina alkoi suudella Marikaa.
Janne, kannat meidät sänkyysi he sanoivat.
Kannoin ensin Marikan ja sitten Elinan sänkyyn.
Herra voisi käydä laittamassa saunaan kiukaaseen valkeat ja tulla sitten tänne.
Menin saunalle ja sytytin puut kiukaassa ja menin makuuhuoneeseen sänkyyn.

Sängyssä olivat uskomattoman seksikkäät,kauniit ja haluttavat naiseni. Kummallakin oli päällään mustat stay upit ja minimekot.
Riisuin itseni alastomaksi ja menin sänkyyn selälleni.
Tämän jälkeen kummatkin naiset tulivat molemmin puolin viereeni.
Ensin suudelmia Marikalle, sitten Elinalle.
Sitten he suutelivat keskenään.
Kaluni seisoi kovana ja he alkoivat vuorotellen imemään kaluani. Tämän jälkeen pyysin , että Marika alkaa nuolla Elinan pillua ja samalla panen Marikaa takaapäin pilluun.
Elina oli selällään ja Marika nuoli Elinan pillua ja klitorista.Elina voihki ja samalla työnsin kaluni Marikan pilluun.
Panin hitaasti Marikaa jotta hän pystyy keskittymään nuolemaan Elinaa. Elina voihki ja voihki ja sai orgasmin.
Tämän jälkeen pyysin Marikan ja Elinan vaihtaa paikkaa. Nyt Elina nuoli Marikaa.
Työnnyin hitaasti Elinan tiukkaan pilluun.
Elina nuoli Marikalle myöskin orgasmin ja itse laukesin Elinan tiukkaan märkään pilluun.
Tämän jälkeen naiset imivät kaluani ja Marika tuli ratsastaa kaluni päälle. Elina kävi pesulla ja sillä välin Marika sai orgasmin ja itsekin laukesin hänen sisäänsä.

Nyt Marika meni suihkuun ja Elina tuli imee kaluani ja tämän jälkeen ratsastaa kaluni päälle. Hän ratsasti pitkään ja kiihkeästi ja sai orgasmin ja itsekin laukesin hänen sisäänsä.

Nyt oli saunan vuoro. Ja sen jälkeen söimme ja joimme muutaman siiderin.

Tämän jälkeen kummatkin naiset menivät sänkyyn ja menivät peppu pystyssä pää kohti sänkyä ja sanoivat. Nyt Janne saat panna vuorotellen meitä. Kymmenen työntöä per nainen ja sitten naisen vaihto
Kummatkin naiset olivat alasti ihanat perseensä pystyssä, kaluni seisoi kuin rautakanki.
Aloitin Marikan pillulla. Sitten Elina.Tätä niin kauan kunnes laukesin Elinan tiukkaan pilluun.
Tämän jälkeen pesut ja sauna taas ja menimme olohuoneen sohvalle istumaan. Ilta kului ja lähdimme sänkyyn nukkumaan. Elina nukahti heti.

Yöllä heräsin kun kaluani imettiin. Seisoonhan kalu alkoi. Tämän jälkeen kaluni päälle tultiin hitaasti ja tunsin kuinka vähitellen se upposi pilluun. Marika alkoi ratsastaa kalullani. Hän ratsasti pitkään ja hitaasti.
Hän sai orgasmin ja uudelleen orgasmin.
Tämän jälkeen kaluni ruiskaisi pienet sperman rippeet hänen pillunsa sisään.
Marika nousi ja tuli takaisin viereeni nukkumaan.

Aamulla Marika lähti laittaa aamupalaa ja Elina heräsi kun Marika meni huoneesta pois.
Hän alkoi saman tien suudella minua ja hyväili kädellään kaluani.
Pane mua peppuun. Aloin hyväilä Elinan pillua ja samalla laitoin sormen hänen pepun sisään. Tein tätä jonkun aikaa ja tämän jälkeen Elina nousi ylös ja meni perse pystyssä sängyn reunalle ja nousin seisomaan ja menin hänen taakseen ja vähitellen upotin kovan kaluni hänen peppuunsa.
Voi hitsi se on tiukka. Aloin nopeasti panna häntä ja jonkin ajan päästä tunsin kuinka kaluni ruiskaisi pienet sperman rippeet hänen tiukkaakin tiukempaan peppuun.

Kahville ku
ului keittiöstä ja nousimme ylös ja menimme keittiöön.

Yhteistyössä