68e / kk Riittäiskös?

Ei taida ihan.. Bensat ja ruoka.. jooh tässä vaiheessa ihan turha kysyä mitään vinkkejä halpojen ruokien suhteen..
Vaan kuka tarvii lastenhoitajaa?Koiran ulkoiluttajaa ? :snotty:
Hitto ku tänne ei saa edes sossun aikaa varattua ennen kuin on laittanut hakemuksen ja on toimeentuloasiakas.. jooh.. No kai sitä jotain keksii sitten..
Ei viittis siirtää laskuja seuraavalle kuulle.. sit sama tilanne olis siellä.. vakuutukset yms nyt.. autokoulu.. :kieh:

muoks. ja niin pitäs 6v synttäritkin järjestää :snotty:
 
Wide
No eihän tuo riitä..
Pyydä ystäviltä lainaan toimeentulopäätökseen asti.
Voit sä meille tulla hoitamaan mutta asutaan 500km päässä.
Lupaan ettet tulisi enää sen jälkeen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työtä:
Eikö lisätöitä saa? Lehtien jakoa? Kerää pulloja? Poimi marjoja?

pidä synttärit nyyttikestinä vaikka ulkona (vähän erilainen juttu)
no ei oikeestaan.. jos teen jotain verokortin kanssa ni menee asumistuet.. ja opiskelen joten en jaksa edes tehdä sellasta kunnon työtä tässä oheella kuitenkaan.. Ulkona kerrostalonpihassa, tällasella säällä.. ei ihan kyllä.. kesäsynttärit usein ulkona vietettykin..
Ja joku ehdotti lainausta.. en halua koska se on kuitenkin pois seuraavista rahoista sitten..
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Meille saa myös tulla lenkkeilyttämään sakemanneja, hoitamaan lapsia ja muutakin hommaa löytyy. =)
No missäs te asutte? :D
Salon seudulla..
Jonkin verran matkaa turusta.. mut jos hyvä liksa ni tuun :whistle:
Mikä olisi hyvä liksa? :D

Mut, mä pidän sut mielessä ja pistän yksäriä jos tulee lähiaikoina tarvetta lastenhoitajalle. =)
Koirat saattaa olla sen verran dominantteja ja röyhkeitä vieraille, joten niitä ei kyllä taida uskaltaa antaa lenkitettäväksi ilman että itse kulkisin mukana.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Meille saa myös tulla lenkkeilyttämään sakemanneja, hoitamaan lapsia ja muutakin hommaa löytyy. =)
No missäs te asutte? :D
Salon seudulla..
Jonkin verran matkaa turusta.. mut jos hyvä liksa ni tuun :whistle:
Mikä olisi hyvä liksa? :D

Mut, mä pidän sut mielessä ja pistän yksäriä jos tulee lähiaikoina tarvetta lastenhoitajalle. =)
Koirat saattaa olla sen verran dominantteja ja röyhkeitä vieraille, joten niitä ei kyllä taida uskaltaa antaa lenkitettäväksi ilman että itse kulkisin mukana.. ;)
Ok... mink ikäsiä lapsia on? ja jos hoidontarve ni olisko se viikolla vai viikonloppuna? opiskelujen oheessa tätä siis tekisin.. viikonloppuna voi vaiks tuoda meille muksut , ihan vaikka koko vkl

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Meille saa myös tulla lenkkeilyttämään sakemanneja, hoitamaan lapsia ja muutakin hommaa löytyy. =)
No missäs te asutte? :D
Salon seudulla..
Jonkin verran matkaa turusta.. mut jos hyvä liksa ni tuun :whistle:
Mikä olisi hyvä liksa? :D

Mut, mä pidän sut mielessä ja pistän yksäriä jos tulee lähiaikoina tarvetta lastenhoitajalle. =)
Koirat saattaa olla sen verran dominantteja ja röyhkeitä vieraille, joten niitä ei kyllä taida uskaltaa antaa lenkitettäväksi ilman että itse kulkisin mukana.. ;)
Ok... mink ikäsiä lapsia on? ja jos hoidontarve ni olisko se viikolla vai viikonloppuna? opiskelujen oheessa tätä siis tekisin.. viikonloppuna voi vaiks tuoda meille muksut , ihan vaikka koko vkl

:D
4v ja 2v. Viikonloppuihin varmasti ajoittuisi hoidon tarve ja tosiaan matka turkuun ei ole paha. Huomennakin olen sinne menossa kisoihin.
Ootas, pistän sulle yv:tä :wave: =)



 

Yhteistyössä