-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juron-jaure
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen joskus seurannu jotain ketjua tuolla miitinki osastolla mutta on sellasta säätämistä näiden Tampereen tapaamisten suhteen.
Eikös se olis ok että se joka idean heittää sanoa paukauttaa paikan, päivämäärän ja kellonajan ja sinne tulee ne jotka pääsee.Voipi olla että tulee 43 tai 3 tyyppiä mutta siten kehittys edes jotakin.
Olen pari vuotta asunu Tampereella ja on muuten aitoihin paikallisiin HANKALA tutustua, juroja ovat nämä hämäläiset...
Jos tuolla kärrytellessä joku alkaa juttusille niin saa olla satavarma että henkilö on jostain muualta kuin Tampereen liepeiltä.
Ja työporukkaankin on ollu nihkeä päästä sisälle, saatikka tutustua naapureihin nyt kun ostettiin omakotitalo...
Jos teistä joku aito pirkanmaalainen kertokaapa vinkki miten teihin oikein tutustuisi?Ja miksi se on niin omien piirien sisäistä täälläpäin tämä touhu?

B) No minäkään en oo alunperin täältä, asunu kohta 8vuotta.

Eka kaverini johon tutustuin (jaa tais olla jopa tällä palstalla) on ihan täys tamperelainen, silleen aika hiljainen kyllä, mutta tosi mahtava ihminen.
Alkuun vaan kirjoteltiin paljon sähköpostia ja sitten tavattiin =)

Nytten vuosien mittaan olen löytänyt 2lisää syntyjään täkäläistä (heidätkin toiselta palstalta) ja ovat aivan eriluontoisia ton ekan ihmisen kanssa.

Ei se minusta siis ainkaan johdu muusta kuin ihmisen luonteesta, se ettei oikein alakaan synkata :p

tais mennä OT mutta menkööt

Mää oon paljasjalkainen manseneito, ties kuinka monennetta sukupolvea jo. Musta et saa hiljaista tai juroa, saati sitten hidasta hämäläistä, väkisin pakottamallakaan =)

Ei ne luonteenpiirteet sen mukaan mene missä on sattunut syntymään, väittäisin enemmän ympäristön muovaamaksi kuin geneettiseksi B)

Yhteistyössä