60% naisista meikkaa päivittäin, tutkimuksen mukaan. Samaa ei näe kotiäitien keskuudessa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiminka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meikkaa ja meikkaa. Minä itse laitan töihin hiukset ponnarille ja ripsiväriä. Onhan se ripsivärikin meikkausta, mutta hieman eri laajuudessa kun koko naaman tälläys..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoa:) Kannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin:)

Voi sinua. Olet täysin riippuvainen miesten huomiosta. Et ole olemassa omana itsenäsi ilman maalipurkkeja. Jos meikkaat, olet olemassa. Voi millaisen kuvan annatkaan naisena olemisesta lapsillenne. Täysin pinnallisen ja kosmetiikkapohjaisen.

niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoa:) Kannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin:)

Ai ap onkin tätä sorttia...

Mikä pakkomielle sulla on olla samanlainen kuin kaikki muut?
Meikkaat, koska 60% naisista meikkaa, mutta et halua olla ainoa kotiäiti joka meikkaa? Eli haluat aina sulautua massaan.
Kuulostaa että sulla on vakavia itsetunto-ongelmia. :| Ole rohkeasti oma itsesi, meikin kanssa tai ilman! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja reppana olet ap:
no en nyt ole saanut vielä yhtään vastausta kotiäideiltä joilta kysyin että miksi ette meikkaa kotiäiti aikananne, mutta työssä ollessanne meikkaatte?
Ja yksi kertoi että ei pidä meikkaamisesta, mutta hänen työssään on pakko liituraitajakkupuku ja meikki olivat pakolliset. Joten vapaa-aikana ei siksi meikkaa.

Tänne on vastanneet vain luonnonkauniit aina naturellina olevat naiset. Sekä naiset jotka ovat kuten minä, että meikkaavat aina, myös kotiäitinä ollessa.

Minun tuttavapiirissäni kuitenkin kaikki meikkasivat vielä työelämässä ollessaan, mutta kun jäivät kotiin, niin heti jäi meikkaaminenkin. Eli he meikkasivat vain siksi että näyttäisivät töissä hyvältä muiden mielestä, erityisesti siis muiden miesten takia. Eivät siis meikanneet omaksi huvikseen.

On hirveän mustavalkoista väittää, että jos meikkaa töihin mutta ei kotona, meikkaa muiden huviksi. Ja on suunnattoman typerää väittää, että omaksi huvikseen meikkaa vain, jos meikkaa SEKÄ kotioloihin ETTÄ töihin.
Minä voin olla kummassakin meikattuna ja/tai meikkaamattomana, itsetuntoni ei riipu pakkelin määrästä. Itsetuntosi on väärällä pohjalla, jos sen ratkaisee maalikerrosten määrä ja sijoittelu jopa yksityiselämässäsi. Tarvitset apua.

Millaista apua minä mielestäsi tarvitsen? Tarvitseeko 60%suomalaisnaisista myös apua? entäs kaikki kauneuskirurgiaan ryhtyneet? Niitäkin alkaa olla jo varmaan puolet suomalaisista.

Henkistä apua, jos itsetuntosi on meikkaamisesta kiinni. Voi kamala sitä päivää jos meikki ei onnistu tai joku kriittinen tarvike onkin lopussa, HUI. Et varmaan voi lähteä talosta. Ties vaikka miehet eivät katsokaan, tai peräti nauravat että onpa siinä huonosti meikattu naama. Olemassaolosi on olemattomalla pohjalla maalipurkkien varassa. Mutta varmaan olet kosmetiikkafirmojen ihanneasiakas.

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

Ai ap onkin tätä sorttia...

Eli itse asiassa tämä ap meikkaa pääasiassa KAIKKIA MUITA varten kuin itseään. Omaa miestään ja ennen kaikkia muita miehiä varten. No huh huh....

mua ei haittaa jos joku ei meikkaa... oon huomannut että joitakin kaivelee se, että mä meikkaan. ihan ku se ois niiltä pois. tosin, perus päivämeikkiin kuuluu mulla ripsari ja kulmakynä, sekä meikkivoiteella tasottelen hieman kiiltävimipiä kohtia+puuteri ja aurinko puuteri. mä en nykyään jaksais millää laittaa hiuksia, ne sojottaa aina miten sattuu ja se on ärsyttävää...

Minun tuttavapiirissäni kuitenkin kaikki meikkasivat vielä työelämässä ollessaan, mutta kun jäivät kotiin, niin heti jäi meikkaaminenkin. Eli he meikkasivat vain siksi että näyttäisivät töissä hyvältä muiden mielestä, erityisesti siis muiden miesten takia. Eivät siis meikanneet omaksi huvikseen.

niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoa Kannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin

Hmm...kaksi lainausta ap:ltä, jotka kumoavat toinen toisensa. Että se siitä ap:n meikkaamisesta ihan vaan itseään varten :whistle:

Mahtaa sua ottaa päähän kun mä saan niitä katseita, silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä vaikka mulla ei ole meikin häivääkään. Toiset ei sitä tarvi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja iiminka:
Minusta tuntuu että kotiäideistä ehkä 10% meikkaa vähän. Ja 1% laittaa luomivärin ja huulipunankin. Ei oo kiva olla yksin meikkaamattomien kotiäitien keskellä, kun olen ainoa joka meikkaa kunnolla kaikilla purnukoillaan...

Miksi kotiäidit ette meikkaa, mutta työssä olevana meikkaatte? Meikkaatteko vain vieraita miehiä varten joita työssänne näette? Kotipiireissä, mammojen seassa ette kunnioita muita naisia näyttämällä kauniilta ja siistiltä. Ja sitten kun alatte taas meikkaamaan töihin, niin sanotte että ihan itseäni varten mä meikkaan, niinpä niin, heh heh hee...

Mä meikkasin tuossa melkein puoli vuotta kun oli esikoinen ruvennut nukkumaan paremmin ja nuorempi ei ollu viel syntyny. Nyt en pysty meikkaamaan silmiäni, koska ovat väsyneet ja kipeät. en viitsi meikata muutenkaan koska lapset valvottaa ja olen aina väsyneen näköinen. Työelämässä ollessani meikkasin aina ja kun nämä rupeavat nukkumaan niin kyllä mä sitte kerhoihin ja kaupungille perusmeikin teen. Eli nyt en viitsi tulehduttaa kipeitä silmiäni ja pelkkä huulipuna ei tälle zombielle paljoa auta. KELPAAKO SYY??

Kyllä mieheni on erittäin onnellinen ja pitää minua kauniina vaikken meikkaakaan.
Samoin saan positiivista huomiota muilta miehiltä ja naisilta vaikken minä sitä niin kaipaakaan. Kyllä se on omasta olemuksesta, ei meikeistä ja vaatteista kiinni, herättääkö kanssaihmisissä ihastusta vai vihastusta.
Toivon sinulle ap parempaa itseluottamusta tulevaisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Kertokaahan!!!! Miten ihmeessä te jaksatte joka ikinen päivä jauhaa tästä samasta aiheesta sivutolkulla???

Olen 3v pyörinyt näillä sivuilla eikä ole kertaakaan osunut silmiini tämä aihe!

Heh! Mä olen vasta 2,5kk pyöriny täällä enkä osaa sanoa monesko kymmenes ketju tämä on aiheesta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Kertokaahan!!!! Miten ihmeessä te jaksatte joka ikinen päivä jauhaa tästä samasta aiheesta sivutolkulla???

Olen 3v pyörinyt näillä sivuilla eikä ole kertaakaan osunut silmiini tämä aihe!

Heh! Mä olen vasta 2,5kk pyöriny täällä enkä osaa sanoa monesko kymmenes ketju tämä on aiheesta.. :D

Juu melkeinpä voisi sanoa että yksi tälläinen aloitus per päivä.

Minä en meikkaa edes töihin, vaikka asiakaspalveluammatissa olenkin. Kaikki kun ei tarvii meikkiä. Värjään ripset ja kulmat säännöllisesti, HOIDAN ihoani ja se on virheetön ja tasainen väriltään.

Ja näytän paljon paremmalta kuin pakkelinaamaiset työtoverit.

Kukin tavallaan.

Miksi ihmeessä pitäisi kotona meikata tai muuten laittautua? Muilla, tärkeämmilläkin puuhilla saa jo itsensä väsytettyä - mikäli lapsi ei ole sitä ensin jo tehnyt. Ja kun mies on muutenkin kimpussa jo ihan kiusaksi asti, niin vielä pitäisi meikkaamalla tai alusasuilla yllyttää?

Mä kyllä meikkaan melkeinpä jokainen päivä :D Jotenkin se vaan piristää omaa mieltä ja onhan se mukavaa...en mä tiedä miksi :snotty: Se vaan on mulle kiva asia tehdä ja vaikka mies tykkää musta ilman meikkiäkin niin onhan se mukava, kun on edes hiukka laittautunut, kun toine ntulee töistä kotiin B) Töihin meikkaan ihan satunnaisesti, kun olen raksalla töissä niin sinne harvoin viitsii meikata, kun yleensä työpäivät on niin raskaita, että hiki kyllä liottaa meikit naamalta :whistle: Mut tosiaan, kyllä mä tykkään laittaa itseni :wave:

Oletko ap sitten omasta mielestäsi ruma, kun et voi edes miehesi edessä ilman meikkiä olla? Nukutko myöskin meikattuna, ettei mies näe ilman meikkiä? En kysy ivaillakseni, vaan mielenkiinnosta, kun en ole tuollaiseen asenteeseen ikinä törmännyt. Entäpä etkö usko, että on olemassa luonnonkauniita naisia, jotka eivät tarvitse meikkiä?

Itse olin nuorempana vähän samanlainen, en todellakaan ollut koskaan missään meikittä. Se tapa kuitenkin karisi jossain vaiheessa kun sain elämän muuten kuntoon ja itseluottamuskin kasvoi:) Huomasin että voin lähteä uloskin ilman meikkiä, eikä kukaan mua pahasti katso. Nykyään kun olen kotona, en yleensä meikkaa, koska en näe syytä miksi pitäisi. Jos lähdetään kyläilemään, juhliin tai shoppailemaan niin meikkaan kyllä ihan vaan siksi, että se sopii tuollaiseen vähän erikoisempaan tilanteeseen, mikä vähän poikkeaa mun perusarjesta. Eikä toppapuvun ja pipon kanssa mun mielestä meikki oikein sovikaan;)

ei ole ikinä mun järkeen mahtunut miksi akat meikkaa. siis maalaavat naamaansa??!! miksi ihmeessä. ukotko sitä vaatii että naiset ei saa olla luonnollisia, vai naiset itse. Oikeesti tosi järkyttävää kun ajattelee, että pitäis joka aamu vetää maski naamaan jotta kelpaisi.

Yhteistyössä