Ä
äiti83
Vieras
No meikkaa ja meikkaa. Minä itse laitan töihin hiukset ponnarille ja ripsiväriä. Onhan se ripsivärikin meikkausta, mutta hieman eri laajuudessa kun koko naaman tälläys..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoaKannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kyllähän minä sen tiesin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoaKannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja reppana olet ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no en nyt ole saanut vielä yhtään vastausta kotiäideiltä joilta kysyin että miksi ette meikkaa kotiäiti aikananne, mutta työssä ollessanne meikkaatte?
Ja yksi kertoi että ei pidä meikkaamisesta, mutta hänen työssään on pakko liituraitajakkupuku ja meikki olivat pakolliset. Joten vapaa-aikana ei siksi meikkaa.
Tänne on vastanneet vain luonnonkauniit aina naturellina olevat naiset. Sekä naiset jotka ovat kuten minä, että meikkaavat aina, myös kotiäitinä ollessa.
Minun tuttavapiirissäni kuitenkin kaikki meikkasivat vielä työelämässä ollessaan, mutta kun jäivät kotiin, niin heti jäi meikkaaminenkin. Eli he meikkasivat vain siksi että näyttäisivät töissä hyvältä muiden mielestä, erityisesti siis muiden miesten takia. Eivät siis meikanneet omaksi huvikseen.
On hirveän mustavalkoista väittää, että jos meikkaa töihin mutta ei kotona, meikkaa muiden huviksi. Ja on suunnattoman typerää väittää, että omaksi huvikseen meikkaa vain, jos meikkaa SEKÄ kotioloihin ETTÄ töihin.
Minä voin olla kummassakin meikattuna ja/tai meikkaamattomana, itsetuntoni ei riipu pakkelin määrästä. Itsetuntosi on väärällä pohjalla, jos sen ratkaisee maalikerrosten määrä ja sijoittelu jopa yksityiselämässäsi. Tarvitset apua.
Millaista apua minä mielestäsi tarvitsen? Tarvitseeko 60%suomalaisnaisista myös apua? entäs kaikki kauneuskirurgiaan ryhtyneet? Niitäkin alkaa olla jo varmaan puolet suomalaisista.
Alkuperäinen kirjoittaja just just:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoaKannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin
![]()
Ai ap onkin tätä sorttia...
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Miks pitäs esittää kauniimpaa, kun on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun tuttavapiirissäni kuitenkin kaikki meikkasivat vielä työelämässä ollessaan, mutta kun jäivät kotiin, niin heti jäi meikkaaminenkin. Eli he meikkasivat vain siksi että näyttäisivät töissä hyvältä muiden mielestä, erityisesti siis muiden miesten takia. Eivät siis meikanneet omaksi huvikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ja meikkaan myös siksi että oma mies on onnellinen kun kotona odottaa huoliteltu kaunis rouva. Olen erittäin uskollinen enkä ikinä ole pettänyt, mutta silti minusta on maireaa että kaupassa saan vierailta miehiltä silmäpeliä, flirttiä ja hymyjä joka päivä. Se nostaa mieltä ja itsetuntoa Kannattaisi kokeilla teidän, jotka ette koskaan meikkaa. Myös mieheni tykkää kun huomaa että omaa vaimoa muut miehet katsoo perään ruokakaupassakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iiminka:Minusta tuntuu että kotiäideistä ehkä 10% meikkaa vähän. Ja 1% laittaa luomivärin ja huulipunankin. Ei oo kiva olla yksin meikkaamattomien kotiäitien keskellä, kun olen ainoa joka meikkaa kunnolla kaikilla purnukoillaan...
Miksi kotiäidit ette meikkaa, mutta työssä olevana meikkaatte? Meikkaatteko vain vieraita miehiä varten joita työssänne näette? Kotipiireissä, mammojen seassa ette kunnioita muita naisia näyttämällä kauniilta ja siistiltä. Ja sitten kun alatte taas meikkaamaan töihin, niin sanotte että ihan itseäni varten mä meikkaan, niinpä niin, heh heh hee...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kertokaahan!!!! Miten ihmeessä te jaksatte joka ikinen päivä jauhaa tästä samasta aiheesta sivutolkulla???
Olen 3v pyörinyt näillä sivuilla eikä ole kertaakaan osunut silmiini tämä aihe!
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kertokaahan!!!! Miten ihmeessä te jaksatte joka ikinen päivä jauhaa tästä samasta aiheesta sivutolkulla???
Olen 3v pyörinyt näillä sivuilla eikä ole kertaakaan osunut silmiini tämä aihe!
Heh! Mä olen vasta 2,5kk pyöriny täällä enkä osaa sanoa monesko kymmenes ketju tämä on aiheesta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Miks pitäs esittää kauniimpaa, kun on?