60% naisista meikkaa päivittäin, tutkimuksen mukaan. Samaa ei näe kotiäitien keskuudessa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiminka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiminka

Vieras
Minusta tuntuu että kotiäideistä ehkä 10% meikkaa vähän. Ja 1% laittaa luomivärin ja huulipunankin. Ei oo kiva olla yksin meikkaamattomien kotiäitien keskellä, kun olen ainoa joka meikkaa kunnolla kaikilla purnukoillaan...

Miksi kotiäidit ette meikkaa, mutta työssä olevana meikkaatte? Meikkaatteko vain vieraita miehiä varten joita työssänne näette? Kotipiireissä, mammojen seassa ette kunnioita muita naisia näyttämällä kauniilta ja siistiltä. Ja sitten kun alatte taas meikkaamaan töihin, niin sanotte että ihan itseäni varten mä meikkaan, niinpä niin, heh heh hee...

Jaa.a, kyllä kaikki tuntemani kotiäidit huolehtivat ulkonäöstään, se ei välttämättä tarkoita paksua pakkelikerrosta, riittää että näyttää siistiltä ja raikkaalta. Tuskin nämä meikittömät meikkaavat työelämässäkään.

:laugh: :laugh:

Ja kaikkien kotiäitien kodeissa on varmaankin käyty katsomassa, onko maalit naamassa.

Ap pääsee helpommalla, jos ei stressaa aiheesta tai pesee oman naamansa. ;)

Minä en meikkaa töihinkään, turhaa ajan tuhlaamista, minusta. Enkä näe siinä mitään ideaa,että levittelen kasvoihini tarpeettomia kemikaaleja.

Mä kyllä meikkaan melkein joka päivä, ja ihan kotona oon. Itteeni vartenki vaan joskus meikkaan, se piristää. Mutta ymmärrän hyvin, ettei monet kotona olevat meikkaa, onhan se aika turhaa jos käy vaan puistossa ja muuten kotona.

Jos mä en haise, tukka siististi kiinni, ehjät puhtaat vaatteet, niin kerro ihmeessä ap, MIKSI mun pitäs vielä meikatakin muita mammoja varten kun samaan aikaan 1 ja 3v tenavat pistää paikkoja remonttiin? Hyvä kun ehdin edes välttämättömät tekemään. Musta vaan on ihan äärettömän turhaa meikata kotona jos EHKÄ käy vaan päivällä jollain kaverilla kahvilla tai maitokaupassa. Ketä kiinnostaa? Enkä muuten meikkaa töihinkään, paskanen tehdastyö.

No onnea tuolle sun asenteelle. Mä nostan hattua niille jotka pystyy olemaan "rennosti" ilman meikkiä vaikka toisten äitien seurassa. Musta se kertoo kyllä hyvästä itsetunnosta. Ei väliä vaikka ei ole meikkiä kun muuten on tukka kammattuna ja vähän kanttonu mitä on päällä. Itse en osaa olla meikkaamatta kotona enkä missään muuallakaan ja joskus se ärsyttää kun aikaa säästyisi kun osais olla välillä ihan naturelle.
Mutta tuo sun asentees ärsyttää kyllä tosi paljon. Grr..taidat olla tosi pinnallinen, kun pidät tuota niin tärkeänä. Ja kun mä menen töihin vaikka meikkaan aina kotonakin meikkaan huolellisemmin ja enemmän kun kotona ollessa samoin tukkaninkin laitan hienommin enkä todellakaan muiden äijien takia!!!

nyt ei oo meikkiä vielä. enpä oo jaksanu. tänään en oo liikkunu vielä kotoa mihinkään joten eipä oo ollu tarvetta. ennenkun mies saapuu huolittelen itteeni ja myöhemmin meen salille. ja juu,olen meikattuna salillakin..en tosin luomareissa ja huulipunassa. suihkuun sit senjälkeen.

No, ei työssäkäyvätkään välttämättä meikkaa vapaapäivinään, jos ihan kotipuolessa pyörivät. =)

Monilla on tapana laittautua kun lähtee ihmisten ilmoille mutta kotona voi olla sitten vapaammin.

Mä en meikannu ei äitinäkään joka päivä.... niin miksi äitinä sitten pitäs????? eikö tärkeempää ole pitää muuten itsensä kunnossa.... kyl mä väitän et itelle kilot on se mittari mikä horjuttaa miun itsetunnon/ulkonäön ennemmin kuin meikkien naamasta puuttuminen

Mä oon kaunis ja siisti ILMAN meikkiäkin. Olisi todella kurjaa olla vain "purkki" kaunis.

Töissäni vaaditaan viimeisen päälle huoliteltua ulkonköä, jakkupukuineen, joten ei tod. kiinnosta vaunulenkille tälläytyä. En mä siellä jakkupukaan päällä viiletä.

Mä en meikkaa joka päivä, aina kuitenkin jos käydään jossain, vaikka vaan lähikaupassa. Oon huomannut, että iho on paljon parempi kun ei joka päivä tököttiä mättää. Ripsetkin on jotenkin tiheämmät ja pidemmät.

Minusta ei varmaan aina edes huomaa, että olen meikannu. Jos siis meikiksi lasketaan peitevoidetta silmänalusille ja puuteri/meikkipuuteri naamaan ja ripisien taivutus.

Niin joo mut minähän en ole äiti, joten tämä ei koskenu mua :p

Yhteistyössä