"Kira"
Tiedän millaisia kommentteja tulossa, mutta pakko purkaa sydäntä. Olen ollut parisuhteessa reilun kuuden vuoden ajan mieheni kanssa, kaksi vuotta saman katon alla. Minä 24 v, mies 26 v. Ollut hyvä suhde, melko nuorena toki ajauduttu yhteen. Tasaiseksi arjeksi muuttunut, mukavan tasaisesti myös riidellään. Ei kohokohtia.
Nyt sitten menin tapaamaan itseäni kaksi vuotta nuoremman aivan ihastuttavan herrasmiehen tyttöjenillan myötä. Ja menin suutelemaankin. Ja hän viestittää, minä viestitän. Ihan tuntuu kuin lukiotytöllä. Sydän sanoo että tuo mies on saatava. Järki ei tiedä mitä ajatella.
Salasuhde? No ei ehkä. Mutta mitenkä helvetissä sen miehen voi unohtaa tai mitä tässä voi tehdä.
Tiedän, pitäisi hankkia päiväkirja. Mutta ahdistus.
Nyt sitten menin tapaamaan itseäni kaksi vuotta nuoremman aivan ihastuttavan herrasmiehen tyttöjenillan myötä. Ja menin suutelemaankin. Ja hän viestittää, minä viestitän. Ihan tuntuu kuin lukiotytöllä. Sydän sanoo että tuo mies on saatava. Järki ei tiedä mitä ajatella.
Salasuhde? No ei ehkä. Mutta mitenkä helvetissä sen miehen voi unohtaa tai mitä tässä voi tehdä.
Tiedän, pitäisi hankkia päiväkirja. Mutta ahdistus.