6 ja 7v tytöt nakusilleen tienlaidassa.

Naapurin tyttö kaverinsa kanssa ja selvästi vielä innoissaan, kun poikamme 9v oli katselemassa ja vinoilemassa. Mua vähän lähtivät sisälle karkuun, mutta palasivat uudelleen.

Annatteko minkäikäisten lastenne nakustella julkisesti?
 
En oikeen minkäänikäisen..Ei se nyt maailmanloppu ole jos kaksivuotias nakkipelle päättää ykskaks kirmata ovesta ulos ja torille tai jos mennään ex-tempore uimaan ja vauvaa vähän vedessä huljutellaan alasti, mutta en kyllä tarkoituksella anna nakuilla, eikä meillä kyllä ton ikäset olisi alasti mihinkään lhteneetkään.
 
"vieras"
Oletko varma, että vanhemmat antoivat luvan? Muistan, kuinka itse ekaluokkalaisena kaverini kanssa seistiin porttikongissa ja vedettiin housut alas, kun joku kulki ohi. Ja kikatettiin niin. No, naapuri käräytti, ja vanhemmat tietysti suuttuivat.
 
Itse annoin tyhjällä uimarannalla oman 3v nakuilla, kun pissasi vahingossa uikkariinsa ja sitä huuhteli. Veneitä meni jatkuvasti ohi, mutta ajattelin ettei yksi naku 3v niitä haittaa. Isompien kanssa olen ollut vähän tarkempi ja siksi kummastutti tyttöjen käytös. Vanhemman ääni kuului sisältä, joten uskon heidän olleen tietoisia nakustelusta.
 

Yhteistyössä