6 henkinen perhe kolmiossa?

17.03.2009
209
0
16
Onko ketään jolla on 4 lasta ja asutte kolmiossa miten mahdutte asumaan? Tuntuu ettei mistään saada neliötä :( vuoden ainakin aktiivisesti koittanut etsiä mutta vuokrat noissa neliöissä tuntuu olevan kauheat...Niin pitäisikö sen takia jo haudata toiveet neljännestä lapsesta...?
 
Meillä oli myös ongelmana tuo tilanpuute, katselimme vuokra asuntoja mutta niissä oli niin kokreat hinnat että samalla kuukausimaksulla saimme ostettua oman talon.
 
Niin onhan ne vähän jokapuolella kalliita mutta kun sen saa ostettua siinä petaa itselleen tulevaisuuden tuloja sitten. Voihan sen myydä pois sitten kun ei tarvi enää sitä. Asuttavahan se jossakin on ja kerran vaan kirpasee.
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni Ja Pyöree

Yhteistyössä