Onko ketään jolla on 4 lasta ja asutte kolmiossa miten mahdutte asumaan? Tuntuu ettei mistään saada neliötä
vuoden ainakin aktiivisesti koittanut etsiä mutta vuokrat noissa neliöissä tuntuu olevan kauheat...Niin pitäisikö sen takia jo haudata toiveet neljännestä lapsesta...?