5v peliriippuvainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä pelit ja koneet pitäisi myydä pois? Mun poika alkoi pelata 3-vuotiaana ja on säästänyt kaikki pelit ja koneet. Yksi kaappi on aivan täynnä pelejä eikä hänellä ole mitään aikomusta niistä luopua. Poika on nyt 22-vuotias ja opiskelee IT-alaa. Kauheana mörkönä täällä nähdään pelaaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:
Miksi ihmeessä pelit ja koneet pitäisi myydä pois? Mun poika alkoi pelata 3-vuotiaana ja on säästänyt kaikki pelit ja koneet. Yksi kaappi on aivan täynnä pelejä eikä hänellä ole mitään aikomusta niistä luopua. Poika on nyt 22-vuotias ja opiskelee IT-alaa. Kauheana mörkönä täällä nähdään pelaaminen.

Jos jo 5 v on riippuvainen eikä keinoja pelaamisen vähentämiseen (mukamas) löydy, niin onhan se pelaaminen aika iso mörkö silloin.

Meillä sanottaisiin ihan vaan vanhanaikainen EI.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:

Jos jo 5 v on riippuvainen eikä keinoja pelaamisen vähentämiseen (mukamas) löydy, niin onhan se pelaaminen aika iso mörkö silloin.

Meillä sanottaisiin ihan vaan vanhanaikainen EI.

Siis kyllä meilläkin sanotaan ei. Sanotaan jatkuvasti. Ongelma oli että tuosta eistä huolimatta lapsi jaksaa vinkua ja inkuttaa. Vaikka sillä ei ole periksi saanutkaan. Tuntuu että lapsella on jäänyt levy jumiin.
Mulla alkaa itellä loppua hermot tuon jatkuvan vinkumisen kanssa.
Tänään sovittiin että huomenna saa pelata puoli tuntia jos on vinkumatta. Ja ainakin tälle iltaa tehosi. saa sitten nähdä miten huomenna sitten käy kun luultavsti tuo puoli tuntia ei riitä alkuunkaan. Mutta ehkä taas tehoaa kiristys seuraavan päivän peli ajasta.

Niin ja käytin lapsen kerhossa tässä välillä että on sitä muutakin elämää..