5v hääpäivä enkä keksi mitään miehelle,apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emppuli

Vieras
On kai tämä 5 v edes jonkinlainen etappi vaikkei täyttä kymmentä vielä tulekaan.Tänään on hääpäivä ja muutama tunti aikaa keksiä jotain,ideoita otetaan vastaan!!!!!

Onnittelut teille! :flower:

Meillä tulee vasta 10.heinäkuuta 3-vuotis hääpäivä. Tekemistä ollaan kyllä mietitty ihan yhdessäkin. Jos vaan rahkeet riittää niin saatetaan lähteä laivalle, jos siis risteilyjä vielä tarjolla tai sitten mennään ihan vaan syömään viini-illallinen, hyvine ruokineen. Ja sitten katsotaan miten ilta etenee. :)

juhannuksena oltiin Tallinnassa lasten kanssa.Aikuisviihdepuoli ei oikein iske.. Lisää ideoita!Olin ajatellut ostaa miehelle uuden paksumman sormuksen kun hänellä on vain kihlasormus sormessaan joka on aika ohkanen (3,5mm).Kävin katselemassa 5mm sormusta,olisiko se teistä hyvä lahja,aika tyyrishän se tietenkin on..Mielipiteitä tästä?

Illallinen tuli minullekin mieleen. Menkää johonkin kivaan ravintolaan. Meillä hääpäiviä on vietetty aina ravintolassa ja/tai hotellissa. Ollaan tehty pöytävaraus johonkin kivaan ravintolaan ja otettu hotelliyö. Tai sitten ollaan menty teatteriin tai katsomaan stand up - komiikkaa. Tai risteilylle. Mitään lahjoja ei olla ostettu erikseen.

tästä mä nappaanki ideoita samalla ittelleni vaikka hääpäivä ei ookkaan vaan pelkä hikinen 1.5 vuotis päivä :laugh:

mun ideani kekoon olisi kun tuossa ekalla sivulla on mainos semmosesta sivusta missä voi tilata oman tekstin tai kuvan paitaan. molemmille miehelle mies paita ja naiselle vaimo paita :) tää ois siis vaan joku ihan pieni lahja idea vaikka aterian lisäksi.

joskus oon ajatellu hankkia meille v-punaset paidat jssa lukee karju ja emakko, sit tuleville lapsille possu1 possu 2 possu 3.. paidat, mut välttämättä ei sovi kaikkien huumoriin.

Yhteistyössä