5kk ja levoton iltaisin ja öisin

Nyt tarvisin neuvoja miten saisin 5kk poikani nukkumaan ajoissa ja omassa sängyssä?
Meillä ilta menee että syötän rintaa 20-21 välillä jolloin poika yleensä aina nukahtaa mutta nukkuu vain 0,5- 1h ja sitten jaksetaakin olla taas hereillä 22-24 asti. Eilenkin nukahti vasta 00.30. Yöt alkoivat olla levottomia n 1kk sitten joillloin ekat yöt herättiin kauheeaan itkuun eikä loppua tullut vasta kun laittoi supon. Tätä jatkui n 5 pvä sitten oli väliä että nukuttiin ihan ok mutta nyt taas 6 iltana nukkumaan meneminen on todella vaikeaa ja yöt on todella levottomia ähelletään ja höpistään. Tutti ei auta joskus rinta helpottaa. Olen syöttänyt öisin 0-3 kertaa riippuu ihan öistä. Ei tässä mitään mutta vaikka yöt poika nukkuu huonosti niin silti herätään 6-7 aikaan ylös. Viime yönä kun vasta puolenyön jälkeen nukahti ni johan sitä oltiin aamu 6 ylhäällä. Täällä äiti on jo ihan puhki :( Ja harmillista on ettei poika nuku öitä omassa sängyssä vaan minun vieressä. Monena iltana ollaan laitettu omaan sänkyyn ja se toistetaan useasti mutta ei vaan nukahda omaan sänkyyn :( Ja kämppä on niin pieni ettei lasta voi laittaa omaan huoneeseen nukkumaan. Kiva jos saisin neuvoka ja apua jotta koko perheen yöt menisi hyvin ja äitikin saisi nukkua. Kiitos etukäteen :D

Meillä tyttö on 3kk ja iltasyöttö alkaa n.22 tissillä ja siihen päälle korviketta,tämän jälkeen vaipat vaihetaan ja tyttö kapaloon ja nukahtaa yleensä aina ennen puolta yötä.Kapaloa pitäny alkaa käyttään kun heräsi aina siihen että kädet tai jalat säpsähti.Nyt on nukuttu melkein tämä viikko täysiä yöunia ilman syöntejä,pientä kitinää ollut mutta tutti suuhun ja taas uni jatkuu,ja kapaloa ei tarvi enää tiukalle vetää vaan saa antaa käsien olla vapaana eikä ne neitiä enää häiritse.Tosin meillä tyttö vielä nukkuun meidän välissä koska itse en jaksanu yöllä laukkoa pinnasängylle ja ottaa tyttöä syöttöpuuhiin vaan sai nykästyä omassa sängyssä itsensä viereen ja laittaa tissin suuhun ja jatkaa unta.

Yhteistyössä