59 syytä 6/6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapailin viikolla monesti maanantaina, keskiviikkona, perjantaina Marikaa. Tiistai, torstai ja lauantai on Elinan näkemisestä.

Elina ottaa paljon suihin minulta ja hän oppii siinä hyväksi ja melkein joka kerta kun näimme laukean hänen suuhunsa.
Muutaman kerran olen lauennut hänen kasvoilleenkin.
Elinan tiukka pillu on mieleeni ja erityisesti hänen jaloistaan kiihotuin paljon ja hän käytää paljon minihameita ja taitaa hänellä niitä olla kymmeniä.
Olen hänen pyynnöstään lauennut hänen reisille. Hän halusi joskus, että runkkaan kun hän katsoo.
Elinan paras ja seksikkäin asu on ollut vesirajaminihame ja toppi,stay upit jalassaan

Marika taas. Hän on kokonaisvaltainen rakastajatar. Hänen perseensä on seksikäs ja rinnat älyttömän seksikkäät.
Pukeutuminen, asut, seksiä tihkuvaa naisellista.
Marikan paras ja seksikkäin asu on ollut nahkainen minihame, stay upit jalassaan ja seksikkäät rintaliivit. Toinen Marikan seksikäs asu on ollut pitkät saapikkaat,hame alle puoleen reiteen ja paita missä rinnat tulee ns esin.siten, että kaluni menee kovaksi.

Kumpi tyydyttää minut paremmin ?
Vaikea sanoa, koska kummassakin on puolensa.
Elinan kanssa on mielenkiintoista opettaa hänelle asioita seksissä ja Marikan kanssa on mahtavaa rakastella kokonaisvaltaisesti.
Elinan kanssa olen lauennut samalla seksikerralla kolme kertaa
Marikan kanssa olen lauennut samalla seksikerralla neljä kertaa.
Marika häntä olen pannut säännöllisesti peppuun ja hän tykkää siitä, ja onhan hänen perseensä tosi seksikäs.

Yhteistyössä