57 v nainen ja 31 v mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Appointment
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Appointment

Vieras
Olen 57-vuotias akateeminen nainen, rakastunut kuin mikä 31 v työtoveriini. Max ajaa firmamme autoa. Olen jättämässä mieheni 35 vuoden jälkeen. Muutamme yhteen Maxin kanssa. Max rakastaa minua. Hänestä vanhemmat naiset ovat selvästi sinuja itsensä kanssa, joka taasen on seksikästä. Max haluaa ns.valmiin paketin, naisen, jolla on elämänkokemusta. Max kokee nuoret naiset ailahte-levaisiksi, vastuuttomiksi. Minä en hätkähdä suoriakaan ehdotuksia seksistä enkä ole turhan kaino. Viisikymppinen nainen tietää miten miestä kannattaa käsitellä, miten ottaa suihin oikein, miten pu-ristella minusta yms.:)

Ne vaan vähän vanhemmat naiset uskaltaa pyytää rohkeammin mitä haluavat. Max kuvittelee mi-nut, vanhemman naisen kokeneeksi ja riettaaksi seksikoneeksi joka osaa kaikki temput ja jos rehel-lisiä ollaan niin monia nuoria miehiä kiihottavat myös vanhempien naisten rehevät muodot. Minusta taas nuorempi mies on ihana, se jaksaa enemmän, sillä toimii aina. Seksisuhteemme on ihana, Max kuljettaa minua työajoilla ja iltaisin tapaamme salaa. Mieheni ei vielä tiedä. Yksi lapsista arvailee. Elämme vain yhden elämän ja sen vietän Maxin kanssa.

...mutta erotkaa ensiksi nykyisistä suhteistanne, ennen kuin aloitatte uuden. Tai ainakin aloittaja eroa, Maxhan saattaa olla sinkku. Ystäväni 30 v mies seurusteli aikanaan 50 v naisen kanssa, mutta he erosivat loppujen lopuksi siksi, että nainen käyttäytyi miehen mukaan liian lapsellisesti, mustasukkaisesti ja omistavasti, joten eihän tuo ikä oli kuin numeroita, vanhempi nainen voi olla henkisesti nuorempi kuin nuorempi mies!

Alkuperäinen kirjoittaja Appointment:
Elämme vain yhden elämän ja sen vietän Maxin kanssa.

Eiköhän sinunkin iässäsi ne parhaat filmit ole takanapäin. Jospa jatkan vielä tätä sinun kuvitteluasi. Kun tämä sinun Max on viiskymppinen, sinä lähentelet kahdeksaakymppiä. Meinaatko että vielä pedissä peuhaatte.

Luin kerran lehdestä, että Remu Aaltosen äiti on noin 85 vuotias, mutta hänen aviomiehensä on vähän yli 50-vuotias. En ole varma, onko se nyt ihan niin, mutta lähelle kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja sopivan ikäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Appointment:
Elämme vain yhden elämän ja sen vietän Maxin kanssa.

Eiköhän sinunkin iässäsi ne parhaat filmit ole takanapäin. Jospa jatkan vielä tätä sinun kuvitteluasi. Kun tämä sinun Max on viiskymppinen, sinä lähentelet kahdeksaakymppiä. Meinaatko että vielä pedissä peuhaatte.

Tyypillinen kommentti hyvin nuoren ihmisen suusta. Itse lähentelen viittäkymppiä ja elän elämäni parasta aikaa; enkä suinkaan toinen jalka haudassa kuten nimimerkki "sopivan ikäinen" varmaan ajattelee ;)

Yhteistyössä