A
Appointment
Vieras
Olen 57-vuotias akateeminen nainen, rakastunut kuin mikä 31 v työtoveriini. Max ajaa firmamme autoa. Olen jättämässä mieheni 35 vuoden jälkeen. Muutamme yhteen Maxin kanssa. Max rakastaa minua. Hänestä vanhemmat naiset ovat selvästi sinuja itsensä kanssa, joka taasen on seksikästä. Max haluaa ns.valmiin paketin, naisen, jolla on elämänkokemusta. Max kokee nuoret naiset ailahte-levaisiksi, vastuuttomiksi. Minä en hätkähdä suoriakaan ehdotuksia seksistä enkä ole turhan kaino. Viisikymppinen nainen tietää miten miestä kannattaa käsitellä, miten ottaa suihin oikein, miten pu-ristella minusta yms.
Ne vaan vähän vanhemmat naiset uskaltaa pyytää rohkeammin mitä haluavat. Max kuvittelee mi-nut, vanhemman naisen kokeneeksi ja riettaaksi seksikoneeksi joka osaa kaikki temput ja jos rehel-lisiä ollaan niin monia nuoria miehiä kiihottavat myös vanhempien naisten rehevät muodot. Minusta taas nuorempi mies on ihana, se jaksaa enemmän, sillä toimii aina. Seksisuhteemme on ihana, Max kuljettaa minua työajoilla ja iltaisin tapaamme salaa. Mieheni ei vielä tiedä. Yksi lapsista arvailee. Elämme vain yhden elämän ja sen vietän Maxin kanssa.
Ne vaan vähän vanhemmat naiset uskaltaa pyytää rohkeammin mitä haluavat. Max kuvittelee mi-nut, vanhemman naisen kokeneeksi ja riettaaksi seksikoneeksi joka osaa kaikki temput ja jos rehel-lisiä ollaan niin monia nuoria miehiä kiihottavat myös vanhempien naisten rehevät muodot. Minusta taas nuorempi mies on ihana, se jaksaa enemmän, sillä toimii aina. Seksisuhteemme on ihana, Max kuljettaa minua työajoilla ja iltaisin tapaamme salaa. Mieheni ei vielä tiedä. Yksi lapsista arvailee. Elämme vain yhden elämän ja sen vietän Maxin kanssa.