54-vuotiaalla miehelläni on suhde 18-vuotiaaseen tyttöön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinerva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;25103446:
Saat.
Mulle mun lasteni kaverit ovat lapsia, näen ne samalla tavoin kuin omatkin lapseni. Enkä tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa itseäni 20 v nuorempiin, mulle ne ovat vaan poikia, joita kohtaan mulla on vaan äidillisiä tunteita.
Mutta miten tämä poissulkee sen, että jollain muulla saattaa olla myös seksuaalisia tunteita?

Eihän mies olekaan tehnyt minua/suhdettamme kohtaan mitään väärää, en siihen mitään pönkitystä haekaan. Haluaisin vaan kysyä mielipiteitänne tuosta ikäasiasta, että mitä sen suhteen tekisitte itse. Koska 18-vuotias on todella todella nuori ja olen uskomattoman järkyttynyt tästä ikäasiasta, siitä että mieheni tuntee vetoa lapsemme ikäisiin tyttöihin.

[QUOTE="jep";25103461]Mutta miten tämä poissulkee sen, että jollain muulla saattaa olla myös seksuaalisia tunteita?[/QUOTE]

Tossa kysyttiin mun mielipidettä asiaan ja kerroin sen.
En tietääkseni sanonut missään vaiheessa, että oman mielipiteeni ilmoittaminen poissulkisi sen, että jotkut muut kokisivat nää jutut ei- ällöttäviksi.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="akka";25103330]Tässä taas loistava esimerkki siitä että avoin suhde ei toimi.Vain tyhmät ihmiset suostuvat elämään avoimessa suhteessa,se ei ole toiminut kenelläkään joiden tiedän sitä harrastaneen.[/QUOTE]Tämä.

[QUOTE="xxx";25103595]Mutta että äijä panee naista joka voisi iän puolesta olla hänen lapsenlapsensa... yök.[/QUOTE]
Joo ja kaikki teinitytöt ja palstamammat, jotka kuolaavat Brad Pittiä (47), Johnny Deppiä (48) ja George Clooneytä (50)... yök, vaikka voisivat olla niiden lapsenlapsia.

[QUOTE="vieras";25103634]Joo ja kaikki teinitytöt ja palstamammat, jotka kuolaavat Brad Pittiä (47), Johnny Deppiä (48) ja George Clooneytä (50)... yök, vaikka voisivat olla niiden lapsenlapsia.[/QUOTE]

Ai, ovatko kaikki palstamammat alle 18? Mä olen 34... tosin en kuolaa ketään noista kaunokaisista. :D

Lisään vielä että on vähän eri asia ihailla kaukaa jotain julkkista kuin mennä panemaan häntä oikeasti... esim. Sean Connery on mielestäni charmikas, mutta en ikinä panisi häntä vaikka olisi tilaisuus, vanha ukko. :D

[QUOTE="xxx";25103665]Ai, ovatko kaikki palstamammat alle 18? Mä olen 34... tosin en kuolaa ketään noista kaunokaisista. :D[/QUOTE]
No kuolaahan osa Eastwoodin peräänkin, vaikka on jo kasikymppisten kerhossa. Yhtä kaikki, hassua kun naiset tuomitsevat miehet kuolaamassa nuorempien naisten perään, vaikka itse kuolaavat vanhempien miesten perään. :D

[QUOTE="xxx";25103672]Lisään vielä että on vähän eri asia ihailla kaukaa jotain julkkista kuin mennä panemaan häntä oikeasti... esim. Sean Connery on mielestäni charmikas, mutta en ikinä panisi häntä vaikka olisi tilaisuus, vanha ukko. :D[/QUOTE]
Joopa joo.. vähän parran hankausta poskea vasten, skottiaksentilla kuiskuttelua korvaan, kielellä pikku lipaisu kaulaan ja olisit mennyttä naista. :D

zardoz.jpg

[QUOTE="voivoi";25103222]Ikävää sanoa, mutta tuo on kyllä ihan teidän omaa syytänne. Onhan se selvää, että jos viiskymppiselle miehelle luvataan, että voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, niin ei se toista viiskymppistä etsi. Ja kuten itsekin sanoit, niin teidän suhteenne mukaanhan mies ei ole tehnyt mitään väärää.[/QUOTE]

Mui! Tulin vaan kattoo sitä mun ihanaa miestä! <3

Tuskin se ukko elmukelmua levittää nuorikkonsa pimpsaan kun nuolee eli tarttuu ne taudit kortsusta huolimatta. Suusyöpä on valitettavan suuressa nousussa papilloomavirusten ja suuseksin vuoksi.

[QUOTE="vieras";25103724]Joopa joo.. vähän parran hankausta poskea vasten, skottiaksentilla kuiskuttelua korvaan, kielellä pikku lipaisu kaulaan ja olisit mennyttä naista. :D

zardoz.jpg
[/QUOTE]

Hyi kamala mikä kuva! :D

[QUOTE="vieras";25103681]No kuolaahan osa Eastwoodin peräänkin, vaikka on jo kasikymppisten kerhossa. Yhtä kaikki, hassua kun naiset tuomitsevat miehet kuolaamassa nuorempien naisten perään, vaikka itse kuolaavat vanhempien miesten perään. :D[/QUOTE]

No mut onhan se ihan eri asia kuolailla perään kuin harrastaa seksiä. :)

Yhteistyössä