54-vuotiaalla miehelläni on suhde 18-vuotiaaseen tyttöön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinerva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinerva

Vieras
En tiedä mistä aloittaisin... Olemme olleet mieheni kanssa kohta 30 vuotta yhdessä, meillä on ollut hyvä suhde. Viimeiset 10 vuotta liittomme on ollut "puoliavoin", eli kumpikin saa harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan ehkäisystä huolehditaan ja suhde ei etene seksiä pidemmälle. Olemme olleet molemmat tyytyväisiä ratkaisuun ja se on toiminutkin hyvin tähän saakka.

Nyt mieheni oli jättänyt työkonelleen auki facebook keskustelun missä hän jutteli 18-vuotiaan tytön kanssa. Keskustelusta ilmeni, että heillä on seksisuhde keskenään. Tämä tyttö on tyttäremme kanssa samassa koulussa, saman ikäinen kuin lapsemme. Laillisestihan tässä ei ole mitään väärää mutta itseäni ällöttää koko kuvio. Keskustelusta päätellen tyttö on tosi ihastunut mieheeni.

Mieheni on koko viikonlopun poissa. Mitä helvettiä tässä oikein pitäisi tehdä? Periaatteessahan mies ei ole tehnyt mitään väärää, mutta 18 vuotias! Sehän on aivan lapsi.

Ikävää sanoa, mutta tuo on kyllä ihan teidän omaa syytänne. Onhan se selvää, että jos viiskymppiselle miehelle luvataan, että voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, niin ei se toista viiskymppistä etsi. Ja kuten itsekin sanoit, niin teidän suhteenne mukaanhan mies ei ole tehnyt mitään väärää.

En luulekkaan, että mieheni etsisi vain oman ikäisiään, mutta tämä tyttö on saman ikäinen kuin nuorin lapsemme! Olen todella yllättynyt tästä, koska mieheni pitää tyttöään vielä ihan "pikkutyttönä", mutta ikätoveri ilmeisesti on sitten hyvä seksiin.. Tyttö näyttääkin ihan ikäiseltään.

Kyllä tämä minun mielestä on juurikin ÄLLÖTTÄVÄÄ. En ole vihainen siitä, että mieheni panee muita vaan järkyttynyt tämän tytön iästä. Meillä avoin suhde pelasti liittomme, ja tähän mennessä olemme puhuneet hyvin avoimesti muista kumppaneista mitä kummallakin on ollut ihan satunnaisesti. Tästä tytöstä en ole kuullut ikinä sanallakaan.

[QUOTE="vieras";25103286]Saiskos tuohon perustelut, siis sellaiset järjelliset?[/QUOTE]

Mun mielestä on erittäin, erittäin etovaa reilusti keski-ikään ehtineeltä aikuiselta mieheltä sekaantua seksuaalisesti melkein lapseen. Kuvotus sentään.
Ei ole kyllä "kaikki kotona" sillä 18-vuotiaallakaan jos tuon ikäisestä viehättyy.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Kyllä tämä minun mielestä on juurikin ÄLLÖTTÄVÄÄ. En ole vihainen siitä, että mieheni panee muita vaan järkyttynyt tämän tytön iästä. Meillä avoin suhde pelasti liittomme, ja tähän mennessä olemme puhuneet hyvin avoimesti muista kumppaneista mitä kummallakin on ollut ihan satunnaisesti. Tästä tytöstä en ole kuullut ikinä sanallakaan.

Eikös tämäkin kerro jotain.. miehes haluaa salata tuon seksisuhteen nippanappa täysikäisen penskan kanssa. Tietänee siis itsekin ettei ole kovinkaan hyväksyttävää, että lähemmäs kuuskymppinen äijä panee 18-kesäistä.

Eli miehesi tietää itsekin, että ei tuo nyt ihan normaalia ole..

Tässä taas loistava esimerkki siitä että avoin suhde ei toimi.Vain tyhmät ihmiset suostuvat elämään avoimessa suhteessa,se ei ole toiminut kenelläkään joiden tiedän sitä harrastaneen.

Olen vaan niin yllättynyt tästä. Meillä on ollut ihanaa yhdessä ja hän on paras mahdollinen isä lapsilleen. Ei ole IKINÄ ennen osoittanut mitään mieleenkiintoa alle 30-vuotiaisiin ja julkkisnaisistakin ihastelee kaikkia 30-50 vuotiaita, Miss Suomet sun muut ovat olleet "pikkutyttöjä".

En todellakaan tiedä mitä ajatella, mitä sanoa tai miten reagoida...

Mun mielestä on erittäin, erittäin etovaa reilusti keski-ikään ehtineeltä aikuiselta mieheltä sekaantua seksuaalisesti melkein lapseen. Kuvotus sentään.
Ei ole kyllä "kaikki kotona" sillä 18-vuotiaallakaan jos tuon ikäisestä viehättyy.
Se on sun mielipide, mitään väärää siinä ei kuitenkaan ole, etkä ole tuon suhteen mies, etkä nainen. Se taas kertoo jotain, että lähdet nimittelemään muita, että heillä ei ole "kaikki kotona".

[QUOTE="vieras";25103324]Näinpä... joo avoin suhde olis tosi kiva, sais itse nussutella keiden kanssa haluaa, mutta sinä et. :headwall:[/QUOTE]

Itse en kyllä koskaan sekstailisi tuon ikäisen kanssa! Kuten aloitusviestissä mainitsin, meillä on ollut "puoliavoin" suhde. Eli seksiä muiden kanssa ei hakemalla haeta, mutta jos nyt sattuu pikkujouluissa puuhastelemaan niin se on ok, kunhan ehkäisy ja oma harkintakyky on käytössä. Olemme sopineet että esim. perheellisiin ei sekaannuta, ellei niillä ole sama järjestely kuin meillä. Ikärajoista ei ole ikinä ollut puhetta, koska en olisi ikimaailmassa uskonut että niille jotain tarvetta olisi...

Veikkaan, että tuolla 18 pimatsulla takana huonot kotiolot, huono isäsuhde ja nyt hakee hyväksyntää.
toivottavasti ei lypsä pussien lisäksi tiliäkin tyhjäksi ja ripustaudu ym. saati hakeudu raskaaksi siinä toivossa, että nyt on joku joka pitää huolta ja välittää...

Juups, ei hyvältä kuulosta. Kannattais mainita miehelle asiasta ja oikeesti miettiä, että tarviiko teidän "lapset" vielä noin hyvää isää. Ovathan ne jo aikuisiakin!

Veikkaan, että tuolla 18 pimatsulla takana huonot kotiolot, huono isäsuhde ja nyt hakee hyväksyntää.
toivottavasti ei lypsä pussien lisäksi tiliäkin tyhjäksi ja ripustaudu ym. saati hakeudu raskaaksi siinä toivossa, että nyt on joku joka pitää huolta ja välittää...

Juups, ei hyvältä kuulosta. Kannattais mainita miehelle asiasta ja oikeesti miettiä, että tarviiko teidän "lapset" vielä noin hyvää isää. Ovathan ne jo aikuisiakin!
Joopa joo. :D Nyt on tyttö tuomittu rahanahneeksi vampiksi ja ukko sairaaksi perverssiksi, joka ei ansaitse edes olla perheensä kanssa.

Hyvä naiset, hyvä osoitus siitä kun itselle halutaan vapauksia, niitä samoja vapauksia ei pystytä antamaan puolisolle. Avoin suhde toimii. :laugh:

[QUOTE="vieras";25103374]Joopa joo. :D Nyt on tyttö tuomittu rahanahneeksi vampiksi ja ukko sairaaksi perverssiksi, joka ei ansaitse edes olla perheensä kanssa.

Hyvä naiset, hyvä osoitus siitä kun itselle halutaan vapauksia, niitä samoja vapauksia ei pystytä antamaan puolisolle. Avoin suhde toimii. :laugh:[/QUOTE]

Miten niin samoja vapauksia ei pystytä antamaan puolisolle? Jos mieheni sanoisi minulle, että et sitten pane alle kolmekymppisiä olisi se täysin okei minulle. En vaan olisi uskonut, että minun pitäisi sanoa että et sitten pane tyttäremme koulutovereita.

[QUOTE="vieras";25103286]Saiskos tuohon perustelut, siis sellaiset järjelliset?[/QUOTE]

Saat.
Mulle mun lasteni kaverit ovat lapsia, näen ne samalla tavoin kuin omatkin lapseni. Enkä tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa itseäni 20 v nuorempiin, mulle ne ovat vaan poikia, joita kohtaan mulla on vaan äidillisiä tunteita.

Miten niin samoja vapauksia ei pystytä antamaan puolisolle? Jos mieheni sanoisi minulle, että et sitten pane alle kolmekymppisiä olisi se täysin okei minulle.
No oletko sanonut vastaavaa miehellesi tai oletteko ylipäätään keskustelleet ikärajoista? Jos ette, niin mikä tässä on ongelma, keskustelkaa nyt.
Jos ainoat säännöt ovat olleet, että ei suhteessa olevia, niin eihän mies ole tehnyt mitään väärää.

Yhteistyössä