50 v ukkomies ja nuoret naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keski-ikäinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keski-ikäinen nainen

Vieras
Olemme jo viiskymppinen aviopari, suht onnellisesti naimisissa. Mieheni kärsii "viidenkympin villityksestä", nuoret naiset n. 25-35-vuotiaat tuntuvat kiinnostavan häntä kovasti. Hän heittää flirttiä milloin missäkin, kaupan kassalla, bussissa, vaikka missä. Yleensä viittaan siihen vain kintaalla, mutta joskus hänen käytöksensä saa minut pelon valtaan ja mietin, että mitä jos joku nuori nainen todella kiinnostuisi hänestä ja mieheni jättäisi minut, ties vaikka tekisi vielä lapsen nuoren naisen kanssa, itse olen siihen jo liian vanha. Kiinnostaako, oikeeasti, jotain 25-35-vuotiasta naista yli 50 v mies? Jotenkin muistaisin, että kun itse olin kolmikymppinen, niin 50-v mies tuntui minusta aivan liian vanhalta. Nyt, kun luen lehtiä, niin todella monella parilla, ainakin jos on jotenkin julkkis, tuntuu olevan ikäeroa jopa 20 vuotta. Onko niin, että pelkoni on ihan aiheellinen vai onko tämä turhaa pelkoa? Mieheni on kyllä ikäisekseen todella nuorekas.

eiköhän miehellesi riitä pieni flirtti. se on ihan tervettäkin, mutta olisi kohteliasta olla flirttailmatta liikaa kun sinä olet paikalla. mitäs muuten jos sinä alkaisit kommentoida kolmekymppisten miesten peppuja miehesi seurassa? voi miehen ilme vähän hyytyä :D

Itse en ole koskaan kiinnostunut itseäni yli 10 vuotta vanhemmista miehistä. Nykyään olen reilu kolmekymppinen, ja vieläkin tuntuisi hassulta että lähtisin jonkun 50-vuotiaan matkaan.

Muistan kun isäni oli viisissäkymmenissä. Hän oli juuri eronnut, hyvintoimeentuleva, siisti, kohtelias, herrasmiehenä tunnettu viinaan sotkeutumaton mies. Naisia oli siihen tilanteeseen tulossa ovista ja ikkunoista. Isääni toki naiskauneus aina viehätti, viehättää vieläkin ;), joten hän katseli, joskin sivistyneesti, nuorempiakin ihaillen -ja kohteliaasti toki puhutellen. Joskus oikein hirvitti kun pää kääntyi kesällä pyöräilevien naisten perään, mutta ei hän koskaan pidemmälle mennyt. Hulluhan hän olisi ollut, omanikäinen tytär kainalossa :) En usko että kukaan normaaliälyllä varustettu kaksikymppinen tyttö olisi alkanut mihinkään itsekään. Toki oli niitäkin jotka olivat rahan perässä, muttei koskaan kukaan parikymppinen.

Eli uskoisin, että miehesi voi kyllä omalta puoleltaan olla kiinnostunut katselemaan nuoria naisia, mutta tuskin saa vastakaikua. Ja muista; sinä et voi sitä estää jos niin kävisikin. Tuskin olisi kovin pitkäikäinen suhde. Itseluottamusta kehiin. Ja sano miehellesi, että touhu on niin läpinäkyvää, että se loukkaa.

olen itse 36v ja aina on ollut yli 10v vanhenpia miehiä.samanikäset ei yksinkertasesti kiinosta.
olenkin suhteessa 58vuotiaan miehen kanssa ja menee aivan loistavasti. ei se ikää katso,ikä on vaan numeroita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keski-ikäinen nainen;10485412:
Olemme jo viiskymppinen aviopari, suht onnellisesti naimisissa. Mieheni kärsii "viidenkympin villityksestä", nuoret naiset n. 25-35-vuotiaat tuntuvat kiinnostavan häntä kovasti. Hän heittää flirttiä milloin missäkin, kaupan kassalla, bussissa, vaikka missä. Yleensä viittaan siihen vain kintaalla, mutta joskus hänen käytöksensä saa minut pelon valtaan ja mietin, että mitä jos joku nuori nainen todella kiinnostuisi hänestä ja mieheni jättäisi minut, ties vaikka tekisi vielä lapsen nuoren naisen kanssa, itse olen siihen jo liian vanha. Kiinnostaako, oikeeasti, jotain 25-35-vuotiasta naista yli 50 v mies? Jotenkin muistaisin, että kun itse olin kolmikymppinen, niin 50-v mies tuntui minusta aivan liian vanhalta. Nyt, kun luen lehtiä, niin todella monella parilla, ainakin jos on jotenkin julkkis, tuntuu olevan ikäeroa jopa 20 vuotta. Onko niin, että pelkoni on ihan aiheellinen vai onko tämä turhaa pelkoa? Mieheni on kyllä ikäisekseen todella nuorekas.

Riippuu ihan miehestäsi, naisesta ja sattumasta, miellyttävätkö he toisiaan, ikään katsomatta. Valitettavaa on, että uskollisena tunnettu mies helpommin hyppää nuoren naisen punkkaan (ihan kokemusmielessä) kuin pettäisi ikäisensä daamin kanssa. Itse olen parikymppisenä ollut yhdenyönsuhteessa lähes viisikymppisen kanssa. Miehen charmi puri. Jälkikäteen tosin minua alkoi kaduttaa ja ällöttämään :/
Mitä jos keskustelisit miehesi kanssa? Sano, että flirttailu on loukkaavaa. Kysy suoraan, voisiko hän tilaisuuden tullen pettää sinua. Sitten vain luotat hänen sanaansa. (Ja seuraat tilannetta valppaana, jos hälytyskellot alkavat soida, uutta keskustelua kehiin..)

Niin, ja salasuhdemielessä vanhempi, varsinkin varakas mies saattaa hyvinkin innostaa nuorempia naisia. Vanhempi mies ehkä tietää nuorta kollia paremmin, kuinka petipuuhat sujuvat molempia palvellen. Vanhempi ja varakkaampi mies on kykeneväinen järjestämään tapailulle nuorta kollia paremmat puitteet (hotellit, hienot ravintolaillalliset). Vanhempi ja varakkaampi mies todennäköisemmin antaa kalliita/ hienostuneita lahjoja ja muutenkin huomioi tasokkaammin kuin nuori kolli...
Kyllä miehellesi varmasti ottajia, eikun antajia, löytyisi. Loppu onkin miehestäsi kiinni.

Yhteistyössä