50-kymppisten erot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kustu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kustu

Vieras
Asuinpaikkakunnallani on parin vuoden sisällä tapahtunut hurjasti noin viisikymppisten pariskuntien eroamisia, niin , että paikallislehtikin huomioi asian.
Monet ihmettelevät, miksi vakiintunut pari, jolla näyttää menevän ihan OK, eroaa.
Minusta asian on ihan yksinkertainen, ainakin silloin, kun mies on lähtevä puoli.
Kas, naisillahan tuntuu olevan ikimuistoinen oikeus huomautella jatkuvasti miehelleen tehdyistä ja tekemättömistä asioista, joissa yhtäkaikki mies on toiminut täysin väärin. Mies yleensä kestää tämän jäkätyksen, koska illalla sitten vaimokulta kaivautuu kainaloon ja antaa pillua jopa itsekin siitä nauttien.
Mutta sittenkun vaimo pääsee vaihdevuosiin asti, antaminen ei olekaan niin itsestään selvää, mutta jäkätys jatkuu ja senkun lisääntyy. Eipä ihme, jos mies ihmettelee, miksi hän jatkaisi yhteiseloa jalat ristissä olevan jäkättävän eukon kanssa.
Vai kuinka on viisikymppiset aviovaimot?

En osaa ottaa kantaa asiaan, sillä erostani on jo aikaa.
Viidenkympin villitystä tässä itsekin elän. Ilmenee käytännössä siten, että yritän opetella käyttämään hymiöitä Kristallipallopalstan ohjeiden avulla.
Hakasulut kävin kopsaamassa Wordista, mutta ei se auttanut.

Haluaisin oppia kopioimaan ihania kuvia kuten ruutua nuolevan kissan ja monta muutakin asiaa. En ollenkaa pistä pahakseni, jos ap. käyt kopioimassa kuva-arkistosta ruutuuni ruutua nuolevan viisikymppisen miehen, joka on riutuvan näköinen jalat ristissä makaavan eukkonsa takia.

Minun kuvaa ei nettiin kukaan halua. Digikännyköiden aikaan ei kannata heittää likaa herjaa netissä. Kun avaan huomenna tämän viestiketjun, niin tuijotan naamaani tässä ruudussa. Intimiteetti ja yksityisen suoja toivottavasti suojelee meikäläistäkin eläjää. Olen rauhoitettu yksineläjä.
Melko tavallinen lajike tässä maassa. Samansorttisia on montakin lajia.
Ihan kuin perhosia. Näin aamulla työmatkalla valkoisen perhosen. On kuulema naurisperhonen. Asiantuntijan mukaan sitäkin kolme sorttia.
Nyt tämä juolukkasinisiipi lopettaa läsyttämisen. "Kesää on vielä paljon jäljellä, vielä on kauniita päiviä..." Lomat ovat vielä edessä.

Eikun menos sano mummo lumihangessa. Kiitos seurasta tänä päivänä.
Huomenna pidän Ellit paussia ja keksin jotain muuta kivaa.

Jäkäti jäkää suu yhtä mittaa käy.... kuka se niin lauloikaan kultaisella 70-luvulla. Kuulin päivällä käytävällä radiosta Severi Suhosen ääntä. Uskokaa tai älkää. Olen nähnyt nuorena Severin keikalla kotipitäjässäni. Puupääsukua minäkin olen. Siksi nämä jutut ovat niin puisia.

Alkuperäinen kirjoittaja x-aviovaimo:
Jäkäti jäkää suu yhtä mittaa käy.... kuka se niin lauloikaan kultaisella 70-luvulla.

Laulun levytti Ismo Kallio & Four Cats 1963 (siis ei 70-luvulla). Alkuperäinen kappale oli "Yakety Sax". Singlen B-puolella oli, kuten muistamme: "Mimmi lukee dekkaria sängyssään"

Ei kannata mennä naimisiin jäkättäjän kanssa, saati sitten viisikymppiseksi asti olla naimisissa.
Vaihtamalla parane? No, korvatulppia on myynnissä ja kalastus on hyvä harrastus.

mies-vierailijalle:

Ei niin ehkä vaihtamalla parane. Kaikki naiset jäkättää, mutta eikös parempi ole kolmekymppinen jäkättäjä kuin viiskymppinen jäkättäjä.

Tosiasia on että kaikki naiset eivät jäkätä.Niistä tulee mykkiä ja ne häipyvät ulko ovesta vain käsilaukun kanssa.
Miesten vanhetessa heistä tulee valittajia. Mikään ei kelpaa ei ruoka ei juoma - ei seura. Silti pitäisi olla paikalla.
Kyllä silloin ero on paras ja uutta ei tarvitse ottaa niin paljon on noita "kylmän liiton miehiä" jotka haluaa oman salarakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
mies-vierailijalle:

Ei niin ehkä vaihtamalla parane. Kaikki naiset jäkättää, mutta eikös parempi ole kolmekymppinen jäkättäjä kuin viiskymppinen jäkättäjä.

Miksi kolmekymppinen on parempi jäkättäjänä kuin viisikymppinen.

Annahan kun vähän mietin. Ehkä jäkätin kolmikymppisenä enemmän.
Nykyään olen melko hiljainen Elli. Olen jopa oikein treenannut hiljaisuutta.
Eihän minulla enää ole mitään puhuttavaakaan.
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ajattelinkin tulevaisuudessa siirtyä sanataiteesta kuvataiteen puolelle.
Kalastan vain Alepan hyllyillä tonnikalapurkkeja. Omega3:sta saan Keiju-margariinista.

012.gif

No, viisikymppisten lapset ovat lähteneet maailmalle ja elämä muuttuu. Monesti siinä kohtaa miettii, että tässäkö tämä nyt oli. Ei, ei. Jotain on vielä elämättä ja näkemättä ja sitten aloitetaan se kolmas elämä.

Ensimmäinen on se nuoruus, toinen se avioliiton aika ja lasten kasvatus ja sitten se paras aika eli se kolmas elämä. On kaikista velvollisuuksista vapaa ja elää vain itselleen. Tekee mitä mieleen juolahtaa, matkustelee ja nauttii ilman sitoumuksia. Tai sitten kaikkein parasta, löytää sen elämänsä rakkauden tässä iässä ja elää ihanaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kustu:
Asuinpaikkakunnallani on parin vuoden sisällä tapahtunut hurjasti noin viisikymppisten pariskuntien eroamisia, niin , että paikallislehtikin huomioi asian.
Monet ihmettelevät, miksi vakiintunut pari, jolla näyttää menevän ihan OK, eroaa.
Minusta asian on ihan yksinkertainen, ainakin silloin, kun mies on lähtevä puoli.
Kas, naisillahan tuntuu olevan ikimuistoinen oikeus huomautella jatkuvasti miehelleen tehdyistä ja tekemättömistä asioista, joissa yhtäkaikki mies on toiminut täysin väärin. Mies yleensä kestää tämän jäkätyksen, koska illalla sitten vaimokulta kaivautuu kainaloon ja antaa pillua jopa itsekin siitä nauttien.
Mutta sittenkun vaimo pääsee vaihdevuosiin asti, antaminen ei olekaan niin itsestään selvää, mutta jäkätys jatkuu ja senkun lisääntyy. Eipä ihme, jos mies ihmettelee, miksi hän jatkaisi yhteiseloa jalat ristissä olevan jäkättävän eukon kanssa.
Vai kuinka on viisikymppiset aviovaimot?

Vai on asia noin yksinkertainen..hmm??Tuollaista ajattelee vain putkiaivoinen mies. Minunkin pitäisi erota miehestäni. Mieheni mielestä meillä on kaikki niin hyvin, perustelee sillä, että muilla menee paljon huonommin? mistähän tällaista kuvittelee. Mieheni jankuttaa monista asioista, ei omasta mielestään, vaan sanoo mielipiteensä. Jos minä taas sanon mielipiteeni, siitä usein seuraa riitaa?miksi? Pitäisi ajatella ilmeisesti samoin kuin mieheni tai olla vain hiljaa. Eikä miestä kiinnosta niin paljon toisten ihmisten kanssa seurustelu. Mies on kuin kävelevä zombie. Eikä enää kovin paljon edes seksikään kiinnosta. Minun pitää odottaa, koska miehellä alkaa taas herätä kiinnostus minuun ja eikä minun pidä muistaa niitä aikoja, jolloin oli nuorempana niin aktiivinen. Meillä mies pihtaa koko ajan. Joku voisi tästä ajatella, että pitäisi näyttää oikein sievältä ja haluttavalta. Minä olen sievä ja haluttava, jos seuraani tulevat nuoremmat miehet, vaikka vain juttelemaan. Kukaan ei ole koskaan ehdottanut suoraan seksiä, mutta ovat antaneet ymmärtää, että ovat kiinnostuneita, jos joskus haluaisin.

Jostain aivan merkillisestä syystä on vallalla käsitys, että mies on aina se lähtijä. Kuitenkin noin 80% avioeroista on naisten hakemia. Mies kyllä lähtee, jos on odottamassa uusi jäkättäjä.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan mies ei voi, ei pysty, ei osaa olla yksin. Tiedättekö monta miestä, joka on 50-kymppisenä tai ylipäätään minkäänikäisenä tehnyt aloitteen erosta ja muuttanut yksin asumaan? Ette tiedä, koska se on sula mahdottomuus.
Mies tarvitsee huoltajan, joka pitää hänet edes jossain ryhdissä ja kuosissa.
Jos huoltajaa ei ole, suistuu ukko katuojaan hyvin nopeasti.

Mies on turvaa hakeva otus ja sen turvan hän löytää naisen luota, koska ainoastaan nainen on niin vahva ja samalla tyhmä, että jaksaa kuunnella ja paapia 100kg painavaa karvaista haisevaa vauvaa.
Miehen seikkailunhalu on myytti, joka ei kestä tarkempaa tarkastelua.
Tilastot puhukoot puolestaa.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Jostain aivan merkillisestä syystä on vallalla käsitys, että mies on aina se lähtijä. Kuitenkin noin 80% avioeroista on naisten hakemia. Mies kyllä lähtee, jos on odottamassa uusi jäkättäjä.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan mies ei voi, ei pysty, ei osaa olla yksin. Tiedättekö monta miestä, joka on 50-kymppisenä tai ylipäätään minkäänikäisenä tehnyt aloitteen erosta ja muuttanut yksin asumaan? Ette tiedä, koska se on sula mahdottomuus.

Mies on turvaa hakeva otus ja sen turvan hän löytää naisen luota, koska ainoastaan nainen on niin vahva ja samalla tyhmä, että jaksaa kuunnella ja paapia 100kg painavaa karvaista haisevaa vauvaa.
Höpö höpö ja huomenna lisää!

Alkuperäinen kirjoittaja vinkuvanku:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:

Höpö höpö ja huomenna lisää!

Olipa älykäs vastaus! Lisää tämänlaista, niin juttu luistaa, hehheh

Alkuperäinen kirjoittaja Viiskymppinen:
No, viisikymppisten lapset ovat lähteneet maailmalle ja elämä muuttuu. Monesti siinä kohtaa miettii, että tässäkö tämä nyt oli. Ei, ei. Jotain on vielä elämättä ja näkemättä ja sitten aloitetaan se kolmas elämä.

Ensimmäinen on se nuoruus, toinen se avioliiton aika ja lasten kasvatus ja sitten se paras aika eli se kolmas elämä. On kaikista velvollisuuksista vapaa ja elää vain itselleen. Tekee mitä mieleen juolahtaa, matkustelee ja nauttii ilman sitoumuksia. Tai sitten kaikkein parasta, löytää sen elämänsä rakkauden tässä iässä ja elää ihanaa elämää.

Eiköhän se elämäni rakkaus löytynyt jo kauan aikaa sitten.
Katsoin aamulla MTV3 aamulähetystä. Hanna Sumari huristeli miehensä kanssa Viron kautta Berliiniin moottoripyörällä. Mielenkiintoinen matkadokumentti.

Monesti keski-ikäisen ihanaksi elämäksi mielletään moottoripyörällä huristelua Euroopassa. Minä en haluaisi elää tuollaista elämää. Nahkavaatteet ja kypärä päässä kesähelteellä. Minusta tuo oli rumannäköistä touhua.

Eilen lueskelin naistenlehdestä jutun Eija Wagerista, Italiasta Suomeen paluumuuttaneesta kirjailijasta. Nainen oli remontoimassa vanhaa navettaa.
Siellä järjestetään seminaareja keski-ikäisille naisille. Voimaa, energiaa, itseluottamusta mitä kaikkea siellä voi käydä tankaamassa.

Jotenkin olen huvittunut. Yli viisikymppiset naiset innostuvat sellaisista asioista, joista itse kouhotin alle nelikymppisenä. Nyt elämääni en halua mitään ihmeellistä. Karsin kaiken turhan ja haluan vain elää pientä elämää.

Ennen kuin hyppäsin julkiseen liikennevälineeseen, katsoin vielä nuoren naisen haastattelun. Hän toimii Kongossa Kirkon ulkomaanavun parissa.
Tuon naisen mukaan olisin voinut lähteä. Hän toimii raiskaus ym. ongelmien kanssa painivien naisten keskuudessa.

En jaottele elämää ykkös, kakkos, kolmos ja jne. elämää.
Elämä on yhtenäinen jatkumo. Kuin villasukka, jossa on alku ja loppu.
Ehkä pienten lasten vaihe on se kantapään kavennus, johon monen käsityöharrastus tyssää.

Eilen innostui kovasti noista kuvien ja hymiöiden kopioinnista.
Tänään tuoksun vain vaniljalle. Ostin eilen uutta tuoksua. Sensuelli palstan mukaan pullantuoksuista tuoksua, joka karkottaa miehet kauaksi.
Se on tarkoituskin. Kärpäsmyrkkyä käytettään kärpästen karkoitukseen, ja tätä hajuvettä miesten hätistämiseen.

Lörpöttelin eilen illalla niin paljon työkaverin kanssa ja iltatyössäni, että en haluaisi puhua yhtään mitään. Töiden jälkeen illalla juttelin vielä aikuisen lapseni kanssa hyvin monesta asiasta.

Kristallipallopalstan juttujen mukaan elämämme maailmassa muutosten aikaa.
Oloni on erittäin hyvä. Jos elämäntilanteeni olisi toinen, ehkä hakisin töitä humanitaarisen avun parista.

Mielestäni Suomen asiat voisi hoitaa kuntoon melko helposti.
Mutta tämä katajainen kansa haluaa rypeä kurjuudessa.
Lukekaapa vain päivän lööpit. 31-vuotias menestyvä uraputkinainen tapettiin kotiinsa. Miehet voivat pahoin. Jos nainen on liian fiksu, niin sekin on huono juttu. Jos liian lihava ja eihaluttava, sekin on paha juttu.

Parisuhdepalstalla on ihan mukava lörpötella. Jäkättäminen ei kiinnosta minua tippaakaan. Hommatkaa korvatulpat, jos puoliso jäkättää liikaa.
Tuossa mottoripyöräjutussa mies piti tulppia ajon aikana. Kuulema kuulo säilyy paremmin ja kuulee kuitenkin tärkeät äänet. Ehkä parasta parisuhteen hoitoa.
Moottoripyörällä pitkin Eurooppaa korvatulpat korvilla. Ei kuulu jäkätystä takaa. Molemmat ajoivat omilla pyörillä.

"elämänsä rakkaus" on tosiaan sitten aivan upea kirjoittaja.
Lukekaapa; sieltä rivien välistä tulee esille se täydellinen itsensä kanssa sopusoinnussa oleva ihminen. Hän seuraa aikaansa, ei välitä ulkoisista paineista. Wau!

No on se hyvä, että joku on ollut kaikkien naisten kanssa, kun tietää, että kaikki naiset jäkättää. Minä kyllä tiedän miehiä, jotka jäkättävät ja arvostelevat kaiken aikaa, joten turha taas yleistää, jos yhden naisen tuntee. Miksi sitäpaitsi nainen "antaa pillua, itsekin siitä nauttien", miksei mies voi yhtä hyvin antaa naiselleen kullia "nauttien siitä itsekin", siis todella antaisi. Niitä miehiä on todella harvassa. Olen itse 50, mies otti eron ilmoittamatta syytä, vaikka minussa on paljonkin vikoja, niin jäkättäjäksi ei voi syyttää ja pillua sai niin paljon kuin oli miestä sitä ottamaan.Olenkin tullut siihen tulokseen, että antoi tai ei, jäkätti tai ei, tietyntyyppiset miehet eivät ole mihinkään tyytyväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Runotar:
"elämänsä rakkaus" on tosiaan sitten aivan upea kirjoittaja.
Lukekaapa; sieltä rivien välistä tulee esille se täydellinen itsensä kanssa sopusoinnussa oleva ihminen. Hän seuraa aikaansa, ei välitä ulkoisista paineista. Wau!

Kiitos kauniista kommentista. Kirjoitin jo viestin tuohon "hurrijuttuun".
Yritän välttää toistoa. Söin yön yli uineen mustikkapullan, puolet omenamunkista ja pienen palan murskaantuneesta vaaleanpunaisesta leivoksesta. Koko pussi kaksi eroa. Ex-yh-Ellin budjetilla saa käyttää mielikuvitusta.

Tein taas illan puhelintyötä ja nyt puhumiskiintiö on täysi. Jostakin ihmeen syystä sormet vain liitävät näppiksellä.

Hekottelin eilen 18 vee tyttäreni kanssa Sinkun elämää toilauksille.

Panin eilen itsessäni merkille omituisen piirteen. Myös yh-Elli työkaverini on innostunut hyötyliikunnasta. Hän on seurannut touhuani vuosia ja tehnyt loman jälkeen elämäntapamuutoksen. Hänkin kävelee samaa reittiä.
Tulimme eilen junalla yhtämatkaa. Nainen harrastaa harrastenäyttelemistä.
Keskustelu oli kuin suoraan jostakin tv-sarjasta. Kyllä minussakin on näyttelijän vikaa, mutta olen pysytellyt erossa noista puuhista. Körttivanhempani aina sanoivat, että näyttelijän ammatti on maailman viheliäisin homma.

Elokuvafriikkikin olen, mutta en käy liikkuvissa. Katson vain telkkaria niin kauan kuin se näkyy. Digiboxia emme saaneet näkymään. Pitäisi saada jostain konsulttiapua, mutta se on jäänyt tekemättä.

Mutta varsinaiseen aiheeseen eli jäkätykseen. Sanoin eilen lapselleni, että haluan kulkea työmatkat yksin. Minulle yksin käveleminen on erittäin ihanaa puuhaa. Vaikka olen äärettömän puhelias ja seurastani yleensä pidetään, viihdyn yksin.

Siksi en käy missään. Jään aina suustani kiinni ja löydän itseni mitä kummallisimmista jutuista. Jopa aikoinaan ostin täysin uuden ja ison asunnon, kun vastapeluriksi sattui eronnut kiinteistövälittäjä rouva. Olisipa joku ollut nauhoittamassa kohtausta, kun keskustelimme kahvilla kaupanteon jälkeen.
Naisen exä oli peliriippuvainen. Omat ongelmat kalpenivat tuon naisen menneisyyden rinnalla.

Tykkäsin kovasti uusimmassa Annassa Anna-Leena Härkösen kolumnista.
Tuolla naisella on ihmeellinen tyyli siirtää joka ikinen asia lehtien ja kirjojen kansien väliin. Matkustaakin melko paljon kirjoitusten mukaan.

Minä vain selvitän työmatkoja ja dallailen Töölössä. Alepa on ainut foorumi, jossa tarkkailen maailman menoa.

Eräs melko fiksu mies sanoi minulle ennen avioeromme kesämökillään, että eräs ihminen repi paljon iloa elämäänsä Kuopion torilla käynnistä. Ei tuokaan ihminen paljon reissannut. Kuopion suunnasta minäkin olen. Olenkin kirjoittanut, että joskus ostan vanhan pakettiauton ja alan torikauppiaaksi.
Muun Kuopion torilla humpuukkia. Voidetta, josta tulee ryppyjä, pienenee tissit, jäkätyspulveria. Nuoruuselixiiriä. Hommaan ukon ja akan tarvitseville ja järjestän erotkin samaan hintaan. Parisuhdekurssejakin voin järjestää.
Jos aikaa jää, niin yrttisaunotan Ellejä. Tuosta yrttisaunajutusta olenkin joskus kertonut vuosia sitten.

Tärkein unohtui. Ostan ison kristallipallon ja povaan maan asioita. Säästyy paljon rahaa vaaliruljanssissa. Nyt alan tehdä päivän hommia. Lomaan on enää viikko aikaa. Jos kirjoittamalla saisi rahaa, lähtisin heti reissuun Roomaan.
Soitin eilen puhelun ja vastaaja oli Roomassa. Maailma on pieni ja lavea.
Aamulehden mukaan Italiassa miehet eivät tee itsemurhia. Latviassa kuitenkin eniten ja Suomi ja Viro ovat yhtä tasoissa.

Jos joku on saanut elämäänsä iloa hupatusteni avulla, niin hyvä niin.
Kävin aikoinaan 13 kerran terapiassa exäni takia. Varasin ajan terapeutilta, joka oli erikoistunut burnoutiin. Nainen suositteli minulle vapaaehtoistyötä mielenterveysalalla. Missä sen parempi auttaa ihmisiä kuin netissä.

Jos joku toimittaja on saanut vauhtia kynäänsä jutuistani, niin sekin vielä.

Netillä tavoitan kaikki suomenkielen taitoisen. Veikkaampa, että joku Elli on innostunut suomenkielestäkin näiden höpinöiden takia.
Lapseni häpeävät juttujani. Olemmekin sopineet, että en kirjoittele Ellien Muotifriikeissä.

elämänsä rakkaus

Väität, että viihdyt yksin. Mutta tuo sinun kirjoittelusi on juuri sitä mitä ihminen juttelee toiselle postilaatikolla. Jos ihan suoraan sanotaan, niin en minä niitä juttujasi lue ja oletko käynyt kristallipallopalstalla vai et.

Kirjoittele vaan, mutta älä ala kuvittelemaan, että täällä kaikki hurraa sinulle ja että sinä olisit oikea kirjailija. Oikeastaan sinä et keskustele, vaan kerrot omia tapahtumiasi, joista ei ole mitää apua kenellekään. Anteeksi vaan, mutta voisit kirjoitella vaikka jossain päiväkirjapalstalla, siellä sinua arvostettaisiin enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
elämänsä rakkaus

Väität, että viihdyt yksin. Mutta tuo sinun kirjoittelusi on juuri sitä mitä ihminen juttelee toiselle postilaatikolla. Jos ihan suoraan sanotaan, niin en minä niitä juttujasi lue ja oletko käynyt kristallipallopalstalla vai et.

Kirjoittele vaan, mutta älä ala kuvittelemaan, että täällä kaikki hurraa sinulle ja että sinä olisit oikea kirjailija. Oikeastaan sinä et keskustele, vaan kerrot omia tapahtumiasi, joista ei ole mitää apua kenellekään. Anteeksi vaan, mutta voisit kirjoitella vaikka jossain päiväkirjapalstalla, siellä sinua arvostettaisiin enemmän.

Et lue ja luet kuitenkin!
Pitäisikö kaikkien hurrata? Ja kuka täällä hurraa? Mikä on hurraamista?
Mistä mies, tiedät, että kirjoitteluista ei ole apua kenellekään?

Ei pahalla, mutta katso mies peiliin.
Onko sinun kirjoiteluistasi "apua kenellekään", jos nyt yleensä mitään asiaa noin kapeasti voi kategorisoida. Putkiaivot eivät kai muuta voi nähdäkään?

Samaa mieltä olen ed. kanssa, että "elämänsä rakkaus" ei millään pahalla, mutta juttelee omia juttuja, eikä minuakaan kiinnosta pätkääkään syökö rusinapullasta ensin rusinat päältä ja säästää pullanpalasen huomista varten.. .heh..

Kyllä "elämänsä rakkaus" kirjoittaa useinkin aiheesta. Tarvitsee vaan osata lukea muutakin kuin aivan inhorealistisen suorasanaista tekstiä.

Hänhän ottaa kantaa jäkättämiseen ja ns. 50-villitykseenkin joista tässä ketjussa puhuttiin.

Hänen tekstinsä vaativat lukijalta aika paljon, mutta kyllä siellä se sanoma on. Minä ainakin rakastan hänen tekstejään:)

Tunnistan kai aina "elämänsä rakkaus"-nimimerkin ja tekstinsä ovat ilo minulle, niitä on muillakin palstoilla. Asun maalla ja hänen teksteistään tulee sellainen olo, että kaupunkiasujana on kivaa, vois muuttaa sinne missä hän asuu. Tällaista hassua, minulta aikuiselta!

Uusimmat

Yhteistyössä