50 kg hirvenlihaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerran oon tainnu maistaa, oli ihan hyvää.
Jahti on ilmeisesti sujunut :)
Kiitos että jaksatte siellä metissä rämpiä vähän verottamassa sitä hirvikantaa, ei niitä maanteille kaivata enää yhtään lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Kerran oon tainnu maistaa, oli ihan hyvää.
Jahti on ilmeisesti sujunut :)
Kiitos että jaksatte siellä metissä rämpiä vähän verottamassa sitä hirvikantaa, ei niitä maanteille kaivata enää yhtään lisää.

No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.

Kerrohan kaupunkilaiselle, että ihan ostaa? Ja mistä? Paljonko maksoi (tahtoo, tahtoo)
 
Meidän porukan hirvet juoksee vielä pitkin metsiä. :D Viime viikolla olis ollut mahikset saada nurin mut tais sattua hieman arkailijoita just hollille et ei uskaltaneet... meidän isäntää sapetti |O Onneksi isä toi yhden palan et saatiin maistiaisia... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Kerran oon tainnu maistaa, oli ihan hyvää.
Jahti on ilmeisesti sujunut :)
Kiitos että jaksatte siellä metissä rämpiä vähän verottamassa sitä hirvikantaa, ei niitä maanteille kaivata enää yhtään lisää.

No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.

No mut silti, mettämiehiähän taidat olla kuitenkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.

Kerrohan kaupunkilaiselle, että ihan ostaa? Ja mistä? Paljonko maksoi (tahtoo, tahtoo)

Pohjoisesta tuli. 7 euroa kilo. Kuljetuksineen vajaat 8 euroa.
 
meillä pakastin jo täynnä ja kolme 4 hirveä vielä saamatta.
metsästys alkoi hyvin kun kaksi kaatoa meidän koiralle ja mies pääsi vielä ampumaan.
ainahan sitä lihakaupoista voi puhua jos joitakin kiinnostaa.
 
onko eläinlääkärin tarkastamaa?

Typerä säännös muuten, ennen saattoi viedä tilalihaan laitettavaksi jos ei itse jaksanut yötämyöten paisteja ja fileitä leikellä. Nykyään ei voi , jos ei ole leimattu :headwall:

kolme vasaa on meillä saldona, kaksi viikonloppua ovat jahdanneet.
 

Yhteistyössä