Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Kerran oon tainnu maistaa, oli ihan hyvää.
Jahti on ilmeisesti sujunut
Kiitos että jaksatte siellä metissä rämpiä vähän verottamassa sitä hirvikantaa, ei niitä maanteille kaivata enää yhtään lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Kerran oon tainnu maistaa, oli ihan hyvää.
Jahti on ilmeisesti sujunut
Kiitos että jaksatte siellä metissä rämpiä vähän verottamassa sitä hirvikantaa, ei niitä maanteille kaivata enää yhtään lisää.
No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:No mut silti, mettämiehiähän taidat olla kuitenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No tämä kun tuli ihan matkahuollon kyydissä. Kun en itse kerennyt tänä syksynä jahtiin niin piti ostaa kaverin kanssa puolikas hirvi.
Kerrohan kaupunkilaiselle, että ihan ostaa? Ja mistä? Paljonko maksoi (tahtoo, tahtoo)
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Me käydään perjantaina hakemassa pari peurankinkkua palvista nam![]()