50 - 70 v

• Viestiketjun aloittaja Alholmin Ada
  • Ensimmäinen viesti
sivupersoona
Näköjään vanhemmat henkilöt eivät vielä ole tullut kovin puheliaaksi näistä seksuaalisista asioista, kun niistä ei nuorenakaan saanut tai uskallettu puhua. Pitäisköhän tännekin perustaa jokin pienimuotoinen puhekoulu. Miten on opettajat Leena ja Heleena A löytyisikö aikaa muutamaan sanaseen aiheesta, miten tärkeää on keskustella puhua rakkaudesta ja seksuaalisuudesta. Tuli vaan mieleen, kun sekin tuntuu hassula, jos itse kysy ja vastaa.
Olisi niistäkin kiva lukea, miten koitte ensi ihastukset / rakkauen. Kivojahan ne oli ne tytöjen kanssa heinäladossa kokemukset. Ei siellä mitään tuhmaa tapahtunut, mutta niitä helliä pieniä kosketuksia muistelen lämmöllä. Sellaiset pienet sipaisut ovat ihania. Sieltäköhän se on lähtöisin tuo tunne, kun ne vieläkin on käsivarsissa tosi mukavia. Kai niihin käsivarsiin on jokin kosketus muisti jäänyt loppuiäksi.

Leena
Ai no...nyt taas naurattaa...mistä sinä näitä keksit??? =)

Minusta se on sellainen vaivautuneisuuden tunne...kun joku vaikka sanoo jotain kaksimielistä tai "pikkuilkeää" niin siitä kiusaantuu.Se on sellainen levoton ja hankala olotila...

sivupersoona
En minä näitä mistään keksi, vaan kuuntelen herkällä korvalla mitä vaimo sanoo.
Vaimoni kiusaantuu minun kyselyistäni ( siis hänen oma mielipide ), siis ihan näistä samantyyppisistä kysymyksistä kun täälläkin kyselen.
Ymmärsinkö oikein, että se on asia josta ei saisi puhua eikä kysyä. Eli se asia josta meillä ei saisi puhua on seksi. Mutta kun minä en pysty kokonaan vaikenemaan. Onneksi sentään täältä voin kysellä, sillä onhan tämä minulle kuitenkin tärkeä purkautumistapa.
Ja pikkuisen kaksimielisyyttä lopuksi. Kai kestätte kuin nainen. =)
Tässä lähiaikoina on tullut tehtyä muutamia reikiä seiniin ilmastointiputkille. Kun tuossa eräänä päivänä totesin vaimolle, että pitäisi tehdä vielä yksi reikä seinään. Niimpä hän ihmetteli ääneen, miten sinä olet nyt niin kovasti kiinnostunut reikienteosta. Pakko oli sanoa, minähän olen aina kiinnostunut rei-istä, varsinkin siitä yhdestä reiästä. Tuliko kiusaantunut tunne? =)

Leena
Eihän tuommoisesta voi kiusaantua...ainakaan meikäläinen! =) Mutta kun tässä olen jollain lailla oppinut tuntuemaan vaimosi estyneisyyttä, uskon että hyvinkin hän saattoi siitä kiusaantua.Kyllä se hieman sitä on, että siitä aiheesta mistä toinen kiusaantuu ei saisi puhua...tai vähintään siitä on erittäin vaikeaa puhua.

En vielä ole tähän päivään mennessä saanut itselleni edes sellaista siedätyshoidon tapaista onnistumaan...se mistä tulee kiusaantunut olo on ja pysyy...aina aiheesta puhuttaessa.

sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Mukavaa vastailla sinun esittämiin kysymyskiin...kivaa kun voi jotenkin olla avuksi...kai minusta nyt jotain apua on???
Kiitos vaan kovasti, kun jaksatte vastailla.
Niistä vastauksista on yllättävänkin suuri apu.

Kiitos myös muille, jotka ovat minulle vastaillut.

sivupersoona
Reiän ympärys on posliini, eli maalattu seinä. Ilmastointiputki menee reiästä läpi. Tietysti siihen päälle tulee eräänlainen läppä, josta reiän kokoa voi hienosäätää.

sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Reiän ympärys on posliini, eli maalattu seinä. Ilmastointiputki menee reiästä läpi. Tietysti siihen päälle tulee eräänlainen läppä, josta reiän kokoa voi hienosäätää.
Kiitos vinkistä.Sellaista olen suunnitellut kylppärini seinään.Saa tuuletuksen pelaamaan saunan hormin kautta Saa kunnon ilmankierron aikaan.Homeilla ei mitään mahdollisuutta.Venttiililautasen alle laitan ns.routamatosta kakkaran,talvella pakkanen pysyy loitolla.

sivupersoona
Kylläpä tuntui hyvälle pitkästäaikaa, kun vaimoni tuli oma-aloitteisesti luokseni ja alkoi halaamaan.
Tuosta tuli mieleeni kummin olisi viisainta tehdä. Sanoako hänelle miten hyvältä tuntuu, vaiko olla hiljaa?

sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Kylläpä tuntui hyvälle pitkästäaikaa, kun vaimoni tuli oma-aloitteisesti luokseni ja alkoi halaamaan.
Tuosta tuli mieleeni kummin olisi viisainta tehdä. Sanoako hänelle miten hyvältä tuntuu, vaiko olla hiljaa?
Vaimosi salaa lukenut näitä seksisivuja ja saanut hyviä vinkkejä Sivupersoona,yllätä vaimosi pienellä kukkapuskalla.Itse keräät luonnosta ja teet oman kauniin rakennelman.Saat vaimosi suorastaan kehräämään rakkaudesta sinua kohtaan.

Wall
Alkuperäinen kirjoittaja Alholmin Ada:
Hei,
missä te olette kaikki 50-70 ikäiset naiset ja miehet ?
Täällä tuntuvat viihtyvän noin 20-40 vuotiaat.
Onkohan olemassa joku muu keskustelupalsta meille...
Haluaisin keskustella kanssanne elämänmenosta, harrastuksista, perheestä, seksuaalisuudesta ja ihan kaikista asioista in cognito.

vastausta odottaen Alholmin Ada
Olen 74 vuotias
Mulla seisoo kyrpä hyvin olis mukava vaihtaa ajatuksia samanlaisen kiimaiusen naisen kanssa

Yhteistyössä