V
"vieras"
Vieras
nyt tarvii siis vinkkejä mitä ruokia sais tolla summalla riittämään viikoksi? keitot, laatikot jne. eikö? Mitäs muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itseasiassa ei ole, kun laskee mikä niiden painohäviö-% on... Ja se on 80% muistaakseni. Ravintolakoulussa noita aikoinaan käsiteltiin ja koivissa se tuo % oli suurin. Sen takia mä mieluummin ostan vaikka rintapaloja, koska niistä ei juuri mitään mene roskiin.
Ei mun tarvii arvata, koska mä tiedän että kilon file tulee halvemmaksiMeitäkin on 5 henkeä eikä todellakaan syödä kaikki rasiallisesta koipia.
Eipä ole meidän kaupassa tuollaisia rasioita... Yleensä se 3-4 koipea tuohon kahteen egeen. Syöppöjä ei todellakaan olla, lapsetkin nirsoimmasta päästä.
Ei mun tarvii arvata, koska mä tiedän että kilon file tulee halvemmaksiMeitäkin on 5 henkeä eikä todellakaan syödä kaikki rasiallisesta koipia.
yks mitä kannattaa suosia jos on mahdollista niin LIDL! sieltä saa oikeesti 3 kertaa halvemmalla ruuat kun jostain isosta marketista!![]()