Minkä ikäisenä hän on oppinut pukemaan koko setin päälle ilman apua? Kun meillä on 2½-vuotiaasta osannut pukea haalarin kokonaan itse, mutta takin vetoketjuun tarvii vielä 5-vuotiaanakin apua.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Takki ja housut on ihan yhtä kätevä kuin haalarikin. Meidän muksuilla on ollut takkia ja housua jo vuoden ikäisestä, eikä ne ole sen hankalammat olleet kuin haalarikaan.
Jos ostaisin vain yhden asun, ostaisin kaksiosaisen.
Esikoinen on 5 v ja on osannut jo vuosia laittaa takin vetskarin itse kiinni. Oliskohan ollut jotain 2½ v kun sen oppi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäisenä hän on oppinut pukemaan koko setin päälle ilman apua? Kun meillä on 2½-vuotiaasta osannut pukea haalarin kokonaan itse, mutta takin vetoketjuun tarvii vielä 5-vuotiaanakin apua.
No, jostain syystä en näissä vaateasioissa aina osta sitä minkä lapsi haluaa Keskimmäinen (poika) haluaisi vaaleanpunaisen haalarin, mutta enpä taida silti sitä ostaa - sen verran outoa oli nähdä Alkossa 5-6-vuotias "Kalle" vaaleanpunaisissa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:ostasin sen kumman lapsi haluaa..
Ok, meillä on sitten vaan jotenkin huonomotorinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Esikoinen on 5 v ja on osannut jo vuosia laittaa takin vetskarin itse kiinni. Oliskohan ollut jotain 2½ v kun sen oppi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäisenä hän on oppinut pukemaan koko setin päälle ilman apua? Kun meillä on 2½-vuotiaasta osannut pukea haalarin kokonaan itse, mutta takin vetoketjuun tarvii vielä 5-vuotiaanakin apua.
Kuopus osaa laittaa muutaman takin vetskarin kiinni, muutamassa takissa tarvitsee apua. Kuopus täytti tammikuussa 3 v.
Lämpimällä säällä, keväällä, kun maa on kostea, voi lapsella olla ulkoilupuvun housut ja vaikkapa collegetakki tai trikoopaita. Ei kastu kun istuu maassa, mutta ei myöskään hikoile. Haalarin kanssa ei tätä mahdollisuutta ole.Alkuperäinen kirjoittaja ihme vouhkaus:Meillä oli vielä eskassa haalari pojalla, itse halusi. Erikseen sitten on takkeja ja housuja joita käytetään kylään mennessä tai kaupoilla. En tajua tätä 'takki ja housut on käytännöllisempi koska voi käyttää erikseen' -> Yleensä jos niitä takkia ja housuja käytetään ulkoilussa ja rymyämisessa, ne ei ole koko aika niin siistit että kauppaan voisi laittaa. Eli silti pitäisi olla vielä erikseen toiset takki ja housut. Mikä siinä haalarissa nyt niiiiin kauheeta on? Paljon helpompi lapsen ite pukea!