O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja möröm:Porvoossa on usein tuollaisia jouluja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:toivottavasti tuo on typerä vitsi :'(
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja möröm:Porvoossa on usein tuollaisia jouluja![]()
![]()
![]()
anteeks :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja tosikko?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja möröm:Porvoossa on usein tuollaisia jouluja![]()
![]()
![]()
Porvoo = provo
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja tosikko?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja möröm:Porvoossa on usein tuollaisia jouluja![]()
![]()
![]()
Porvoo = provo
niin?? Kai mä nyt tään jo tiesin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo likalla huomenna synttärit enkä mä varmaan anna hänelle lahjaa, kun sanoi että mulla on lihavat tissit. :|![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo likalla huomenna synttärit enkä mä varmaan anna hänelle lahjaa, kun sanoi että mulla on lihavat tissit. :|![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tosikko?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja möröm:Porvoossa on usein tuollaisia jouluja![]()
![]()
![]()
Porvoo = provo
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo likalla huomenna synttärit enkä mä varmaan anna hänelle lahjaa, kun sanoi että mulla on lihavat tissit. :|![]()
![]()
![]()
no onks ne?
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Eikun kun minä kerran jotain sanon, niin minähän sanani pidän! Aikuinen ei voi koskaan olla väärässä ja sen minä opetan lapsellenikin.