Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä sua pitäs rakaista kun pyydät lasta paikkaanaan valheitasi. Et sä voi sitä toden puhumisesta rankaista. Olet huono vanhempi, anteeksi nyt vain.
:wave:
Miksi olisin luottanut ihmisiin, joiden piti olla rehellisia ja suojella minua, mutta he paljastuivatkin velehtelijoiksi? Pidatteko lapsia aivan tyhmina?
Lapsi osaa leikkia ja olla taysilla mukana sadussa, uskomatta siihen enempaa, vain siina hetkessa.
No huh huh, todellakin liian suuri rangaistus! Mun mielestä riittää pelkkä nuhteleminen.
:wave:
Miksi olisin luottanut ihmisiin, joiden piti olla rehellisia ja suojella minua, mutta he paljastuivatkin velehtelijoiksi? Pidatteko lapsia aivan tyhmina?
Lapsi osaa leikkia ja olla taysilla mukana sadussa, uskomatta siihen enempaa, vain siina hetkessa.
Pukki-valehtelu vei pitkaksi aikaa pohjan n.4-5-vuotiaan luottamukselta. Jos yhdesta asiasta on ok valehdella, on muistakin. Logiikkaa lapsen malliin. Olen aina suhtautunut totuuteen joustamattomasti.
Pelkasin joulupukkia niin kovasti, etta joutuivat kertomaan sen olevan serkkuni.