4v. tytölle syntymäpäivälahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummitäti

Vieras
Eli ideoita otetaan vastaan! Haluaisin keksiä kummitytölle jotain ihanaa, mutta ei olla valitettavasti ehditty melkein vuoteen kunnolla näkemään (he muuttivat 150km päähän) joten en tiedä mikä olisi tällä hetkellä pop.§
Mitkä lahjat tai minkälaiset ovat olleet teidän lasten lemppareita??

Meillä täytti 4 viime syksynä. Edelleenkään ei tykkää pet shopeista, barbeista, bratzeistä ym.

Mitkähän viime syksynä/jouluna oli mielessä: kaikki baby born-jutut (myös ne pienet), lauri kilpa-auto, pelit, my little ponyt, kaikki poni- ja heppajutut...kauppa-ja kotileikit.

Niitä mahdolisuuksia on aika paljon, mistä hän tykkäisi alkaen jostain posliiniastiastosta johonkin kivaan peliin...

Luulisin että hyvin moni tyttö tykkäisi mistä tahansa näistä: http://www.lelutalo.fi/lelut/Kotileikki-Leikkiruokaa

Luulisin että hyvin moni tyttö tykkäisi mistä tahansa näistä: http://www.lelutalo.fi/lelut/Kotileikki-Leikkiruokaa[/quote]

Aivan ihania suurinosa,mut luulis et tyhjiä pringlespurkkeja sais halvemmallakin

=)

Little pet shoppeihin on tullut uusia juttuja, erilaisia hamstereita, ne on varmaan ens joulun pop. Meillä 5v kerää tarroja sellasta hamsteria varten. Saa sellasen hinnan kun haluaa, perus hamsu oli alle 10e mutta kaikenmoista tilpehööriä on mukaan että siitä keräämään mieleistä kokonaisuutta ja luultavimmin ei vielä ole, ne on tullut aika hiljan kauppoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Luulisin että hyvin moni tyttö tykkäisi mistä tahansa näistä: http://www.lelutalo.fi/lelut/Kotileikki-Leikkiruokaa

Aivan ihania suurinosa,mut luulis et tyhjiä pringlespurkkeja sais halvemmallakin

=)

-----

Pakkoko sitä niitä on ottaa :). Ne on minikokoisia ja leikkiin sopivampia, siksi kalliimpia. Nukkekotitavaroissakin minitavara maksaa enemmän kuin sama oikeassa koossa.

Ja meillä kelpaisi mikä vaan noista, vaikka torille korit ja maitopurkit :). Tai kakku tai aamiaistarpeet.

Alkuperäinen kirjoittaja Mizhni:
vein 4-vuotiaalle naapurintytölle käsilaukun ja siellä sisällä oli huulivoide ja kaksi
kynsilakkaa, oli todella otettu!!

myös barbit on kivoja..voisitko soitta kummityttösi äidille, mistä hänen lapsensa tykkää jne?! :) saisit HIEMAN vinkkiä ja helpotusta asiaan :)

Minä taas en ilahtuisi jos lapsi saisi oman kynsilakan. Olen kyllä lakannut hänen kynsiään, mutta en halua että lapsi saa itse sutata kynsilakalla. Lakan haisteleminenkaan ei ole lapselle ihan terveellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
vein 4-vuotiaalle naapurintytölle käsilaukun ja siellä sisällä oli huulivoide ja kaksi

myös barbit on kivoja..voisitko soitta kummityttösi äidille, mistä hänen lapsensa tykkää jne?! :) saisit HIEMAN vinkkiä ja helpotusta asiaan :)

Minä taas en ilahtuisi jos lapsi saisi oman kynsilakan. Olen kyllä lakannut hänen kynsiään, mutta en halua että lapsi saa itse sutata kynsilakalla. Lakan haisteleminenkaan ei ole lapselle ihan terveellistä.

Tähän peesi. Ja 4-vuotiaat on kyllä aika toheloita vielä et ois varmaa lakat parketilla alta aikayksikön.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Tähän peesi. Ja 4-vuotiaat on kyllä aika toheloita vielä et ois varmaa lakat parketilla alta aikayksikön.

Tai siis varmaan lapsen mielestä kiva lahja mut ehkä kannattas antaa silleen "äitin kautta". Eli kysyis ensin onko ok ja sit sopis lapsen kans et äiti säilyttää niitä ja sitten yhdessä voi lakata.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

No lapsen äiti oli todella ILOINEN ja TYTTÖ OLI MYÖS ERITTÄIN OTETTU!!
molemmat tykkäsivät kovasti ja kiittelivät myöskin. Äiti lakkasi tytön kynnet heti kauniiksi ja kynsilakat pistettiin tiukasti kiinni ja hyllyyn odottamaan
seuraavaa käyttökertaa.. neiti oli aivan tohkeissaan saamastaan lahjasta..myös tykkäsi siitä käsilaukustakin kovasti!!

EN OLISI MUUTEN OSTANUTKAAN, mutta joskus tuli tytön äidin kanssa puhetta, niin kertoi miten TOHKEISSAAN oli kun tytön päiväkodissa vietettiin naistenpäivää ja hoitajat lakkasivat neidin kynnet!! sitten vielä lisäsi, että omia lakkoja hänellä ei olekkaan..
muistin tämän sitten kun rupesin miettimään tälle neljävuotiaalle lahjaa!!
=) muuten en olisikaan ostanut, mutta kun oli puhetta ollut jne.. ja tämä kyseinen pikkuneiti RAKASTAA kaikkea prinsessa juttua..aina hamepäällä ja koruja paljon !!!!

Yhteistyössä