4v neuvola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
mitä siel tehdää?paitsi annetaa rokotus8ja voin sanoa et ei tu olee helppoa sekää)!!minkä kokosia 4v poikia teil o ja tyttöjäki =) meil o huomenna ja jännittää tekeekö toi mitää ku välil o reipas ja välil ei tee sit yhtää mitää ja toi rokotus hirvittää enite...miten sen saa pysymää paikallaa??

Meillä oli kyllä just 5v neuvola mut 4v neuvolas on erilaisia tehtäviä, kirjallisia ja käytäntötehtäviä mitä pitää suorittaa. Meillä kakkonen oli 102cm ja 16kg 4v neuvolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
mee poika ei osaa piirtää edes pääjalkasta =( pelkkää suttua!me ollaa siin uudes rokotusohjelmas ni saadaan rokotus!

Ei kannata huolestus tuollaisesta. Mun poika on viis ja puoli nyt, ei osaa oikein vieläkään piirtää ihmistä kuin pääjalkaisena. Sitä ei vaan ikinä oo kiinnostanut kynät ja piirtäminen! Lukee ja kirjottaa kyllä jo erittäin sujuvasti (harjoittelee myös vieraita kieliä, pitää miehen kanssa vaihtaa jo enkku ruotsiin jos halutaan puhua aikuistenasioita ;)) Ja siis oppi nuo lukuhommat jo 4 vuotiaana.

Meidän neuvolantäti on niin ihana, että se mua rauhotteli, kun olin kanssa huolissani tuosta piirtämisestä. Lapset tosiaan vaan kehittyy eri asioissa eri aikaan.