4v joi siideriä!

pitääkö mun soittaa myrkytyskeskukseen??
4.5v joi mansikkasiideriä! ehkä desin (?) :eek:
joo, olen tosi hirveä äiti, kävin ovella kun naapuri oli ja nostin sidun ylös tiskipöydälle. kun tulin niin jätkällä oli tölkki kädessä, yritti äkkiä laittaa takaisin etten muka huomais!
pyysi maistaa jo aikaisemmin ja kovasti kielsin. en tarkasti tiedä paljonko hörppäs.
joo, olen tosi hirveän huono äiti, olen itse viimeksi juonut alkoholia lokakuussa ja nyt olin varannut itselleni peräti 2 siideriä :(

 
En usko, että hän desiä sitä joi, ei varmaan tykänny. Maistoi ehkä korkeintaan.

Kyllä oon antanu maistaa joskus likkojen mun siideriä (kielen päällä ovat maistaneet), eivätkä oo kyllä tykänny, vaikka olis jotain mansikkaa.

Kannattaa kyllä seurailla. Pienikin alkoholimäärä voi mun mielestä kyllä vaikuttaa noin pieneen.
 
ei ainakaan näin puolessa tunnissa ole oireita tullut. tai sit se osaa hyvin näytellä kun olen kytänny sitä koko ajan :D vettä olen juottanut.

mut oikeesti en tiedä joiko desin vai 2 mutta säikähdettiin molemmat. hirveä fiilis itsellä, tuntuu että pitää ite soittaa jotkut lastensuojeluviranomaiset vähintään! no, seurataan....
 
hahha
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
pitääkö mun soittaa myrkytyskeskukseen??
4.5v joi mansikkasiideriä! ehkä desin (?) :eek:
joo, olen tosi hirveä äiti, kävin ovella kun naapuri oli ja nostin sidun ylös tiskipöydälle. kun tulin niin jätkällä oli tölkki kädessä, yritti äkkiä laittaa takaisin etten muka huomais!
pyysi maistaa jo aikaisemmin ja kovasti kielsin. en tarkasti tiedä paljonko hörppäs.
joo, olen tosi hirveän huono äiti, olen itse viimeksi juonut alkoholia lokakuussa ja nyt olin varannut itselleni peräti 2 siideriä :(
En usko et 4v PYSTYY juomaan, itsekkään en pysty
 

Yhteistyössä