4v jalkakivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippibaby
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippibaby

Jäsen
16.03.2006
164
0
16
Onko muiden lapsilla jalkasärkyjä, kasvukipuja, vai johtuuko meidän 4v:n jalkasäryt kumisaappaista? Vai mistä moinen kolotus, niin ettei voi kunnolla hyppiä tai juosta. Oli viime vuonna samaan aikaan samanlaista. Yleensä kova juoksemaan ja meno päällä, niin nyt leikit on enimmäkseen lattiatasossa, kun jalat on kuulemma "puutuneet". Vai pakottaako niitä, ei kai se vielä osaa eritellä puutumista ja pakottamista. En tiedä, onko muilla pakotusta... Annoin kyllä särkylääkettä ja lähti äskön ulos, ja näytti kyllä vauhtiakin taas olevan.. Voi miten ihanaa kun lapset touhuavat ja ovat meno päällä..

meilläkin ollut kovat kasvukivut, joihin otettu myös särkylääkettä ja hierontaa. olen aina panostanut hyviin kenkiin, jotta ne olisi mahdollisimman jalkaa tukevat, iskua vaimentavat ja kevyet. etenkin lenkkarit. magnesium ainakin pitäisi auttaa ja miksei luontaistuotekaupan lihasrelaxan-tvoidettakin, olen muutaman kerran sitä tytölle laittanut ja on helpottanut todella nopeasti. tosin meillä tytön jalka menee hetkessä niin kipeäksi, ettei sillä kärsi astua. kannusta lasta myös venyttelemään! siinä samalla on itsekin hyvä venytellä ja huomata, kuinka jumissa sitä onkaan :laugh:

oiskoham meilläkin kasvukipuja?? poika ajaa paljon pyörällä ja sitten iltasella sanoo että jalkoihin sattuu, ei jaksa kävellä... haluaa syliin. poika 4 v, oon kans hieronu jalkoja, en oo antanu särkylääkettä. täytyykin käydä ostamassa, jos tuo peli jatkuu.

Meillä myös väsymys tuntuu jaloissa,ja lisäksi myös kasvukipuja...hierontaa,särkylääkettä ja just tota lihasrelaxinia.
Mutta varsinkin silloin kun neiti on oikein väsynyt,alkaa jo illalla valittamaan kun jalkaan sattuu.
Ja samaa on tehnyt pienestä pitäen.

Yhteistyössä