4D-ultra.....Vautsu Wau!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miijuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miijuli

Vieras
Tulin just mieheni kanssa 4D-ultrasta. Aika mieletön juttu... Saatiin vino pino kuvia ja DVD.
Näky se vauvan sukupuolikin....Olin oikeessa!! Tää on meijän 4;jäs ja viimeinen vauveli!! ;-)

Sairausvakuutus korvaus on 59 eur...lukee täs lapussa. Viikkoja mulla on 23+2.
Mittailee ja kattoo kaikki jutut,että kaikki on ok!!! Tääki oli meillä ihan " hupi " juttu !!!Halusin vaan viimeisen vauvelin kanssa käydä, kun en ole edellisten kanssa käynnyt.Huima juttu,näkyy kasvon piirteen niin selkeesti.

Olen uusi jäsen, liityn joukkoonne :wave:
Meneillään on rv 21, tämä on toinen raskaus. Esikoinen on 5.5v poika :heart:
Itse en käytynyt 4D.ssä, kun ei ole varaa siihen :( epistä :'( mutta terveyskeskuksen kautta pääsin rakenneultraan 10 päivää sitten.
kaikki oli myös ok, ja saimme 6kpl kuvia mukaan. sukupuolikin näkyi aika selvästi ja saimme siitä kuvia, mutta lääkäri sanoi, ettei ole varma, joten ei viititty paljastaa, ettei tule pettymyksiä.

Onko kellään LA 11.9. , kuten minulla ?

Alkuperäinen kirjoittaja daliee1:
Olen uusi jäsen, liityn joukkoonne :wave:
Meneillään on rv 21, tämä on toinen raskaus. Esikoinen on 5.5v poika :heart:
Itse en käytynyt 4D.ssä, kun ei ole varaa siihen :( epistä :'( mutta terveyskeskuksen kautta pääsin rakenneultraan 10 päivää sitten.
kaikki oli myös ok, ja saimme 6kpl kuvia mukaan. sukupuolikin näkyi aika selvästi ja saimme siitä kuvia, mutta lääkäri sanoi, ettei ole varma, joten ei viititty paljastaa, ettei tule pettymyksiä.

Onko kellään LA 11.9. , kuten minulla ?

hyvä päivä tuo la.mun synttärit:)

lääketieteellisissä tutkimuksissa käydään hupijuttuna?
en voi käsittää!
jollekin se on totisinta totta, ja ei ole todellakaan hupijuttu: se on vaikeaa katsoa vierestäkin perheen surua ja tuskaa

Alkuperäinen kirjoittaja närkästynyt:
en voi käsittää!
jollekin se on totisinta totta, ja ei ole todellakaan hupijuttu: se on vaikeaa katsoa vierestäkin perheen surua ja tuskaa

Miksi ei saisi käydä ultrassa huvin vuoksi, jos siitä vielä maksaakin? Keneltä se on pois?

Toki ultrausten tärkein tarkoitus on vauvan hyvinvoinnin varmistaminen/katsominen, mutta miksei siis voisi ultrauksesta nauttia ihan vaan "hupijuttunakin"?

Ehkä se hupijuttuna oli väärä sana.Tarkotin vaan, että ei olisi ollut mitään sellaista syytä mennä siihen.Saahan se maksun siitä ja se on se työtä!!!!!!!!!!!! Eihän sitä voi iloita mistään, jos sitä aina pitää miettiä " miten toisilla " menee!!!!!!! Zissus sentään....
Meillä tyttö -97, poika -00, poika -06 ja nyt...... TYTTÖ!!!!!

en voi käsittää!

No kyllä mä saan omilla rahoillani tehdä mitä lystään :kieh:

Se on kyllä upea kokemus!

Minä olen kolmen nuoremmin odotuksissa käynyt aina jo rv 19+, eli rakenneultrassa.
Sukupuoli on saatu selville joka kerta, viimeisimmällä kerralla ehdin itse huomata sukupuolen ennen ultraajaa :) Ultraaja tuumasi että selvästi on jo tuttu juttu :D
Tosin yhden ultran tulosta ei uskottu edes kuvista, vasta sitten kun oli tyttö sylissä :D
(meillä poika, poika, poika, tyttö, poika )

4D-ultrassa nähdään esim. sydämen rakenne paljon paremmin kuin tavallisessa rakenneultrassa. Esim. aortan koarktaatio nähdään (mikä vaatii leikkauksen syntymän jälkeen) 4D:ssä. Niinpä moni jolla suvussa esim. sydänsairauksia, menee 4D:n jotta niin vanhemmat kuin lääkäritkin osaavat varautua tuleviin toimenpiteisiin.

Toki moni menee juuri tuon takia, että näkevät lapsensa kasvonpiirteet ja sukupuolen, mutta eivät edes osaa pelätä että voi tulla jopa ERITTÄINKIN huonoja uutisia : /

mä kävin muistaakseni vkolla 22 ja oli se hurja juttu!meillä varmistui silloin salainen toive pojasta :heart: nyt tuo tuossa jo tepsuttelee vieressä =) katoin muuten sen dvd:n nyt uudestaan ja ihan muisto on.

Alkuperäinen kirjoittaja UiUi:
en voi käsittää!

Miksi ei saisi käydä ultrassa huvin vuoksi, jos siitä vielä maksaakin? Keneltä se on pois?

Toki ultrausten tärkein tarkoitus on vauvan hyvinvoinnin varmistaminen/katsominen, mutta miksei siis voisi ultrauksesta nauttia ihan vaan "hupijuttunakin"?

mekin kävimme 4-d ultrassa ihan lähinnä huvin vuoksi, olimme siis käyneet aikaisemmin jo niskapoimu-ultrassa sekä rakenneultrassa joissa kaikki näkyi olevan kunnossa. halusimme siis vain ja ainoastaan sen takia mennä 4-d ultraan että saisimme varmuudella tietää kumpi on tulossa ja tottaki ne kasvonpiirteetkin kiinnostivat. mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos on siitä valmis itse maksamaan. ja aivan ihana kokemus oli!!

Yhteistyössä