4D -ultra kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suski

Vieras
Moi!

Miten olette varanneet aikaa 4D -ultraan? Asun Pohjois-Karjalassa ja lähin olisi varmaankin Kuopio. Täytynee varmasti itse soitella ja kysellä.

Minkälaisia kokemuksia teillä on? Oliko kuvat selkeät, näkyikö sukupuoli? Antaako se enemmän tietoa kuin rakenneultra?

Kävin 4D-ultrassa Helsingissä rv24+1 ja oli ihana kokemus. Sukupuoli näkyi ja kasvonpiirteet todella selkeästi. Kyllä meillä ainakin tuli paljon enemmän tietoa kuin rakenneultrasta. Suosittelen lämpimästi.
Niin ja itse soitin sinne ja varasin ajan... ;)

Soittamallahan se aika varataan =)
Kuopiossa 3/4D-ultria tehdään Cantissa, sinne vaan soittamaan. Soita ajoissa, että saat ajan, sillä Bruno Cacciatore, joka sitä ultraa tekee, vain ""vierailee"" siellä, on muuten Helsingissä. Joku maksimi rv siinä on, milloin sitä voi tehdä. Itse kävin rv 21 tai 22, en muista enää.

Ihana kokemus se oli. Tosi hyvin näkyi vauva, ihan kasvonpiirteet näkyi. Lääkäri katsoi tosi tarkkaan sydämen ja aivojen rakenteet, ja muutenkin kaikki rakenteet. Sukupuoli näkyi ja näkyy muuten 3/4D-ultrassa takuuvarmasti. Bruno sanoi meille, että ""Poika, ja huutomerkin kanssa"". Niin kuin olikin =)
Suosittelen! Kallistahan se on, mutta voi sitä turhempaankin rahaa laittaa. Silloin sain Kelalta osan takaisin, en tiedä saako enää.

Yhteistyössä