4D nelosella ?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
niin. tai miten aurinkokunta hoitaa lapsensa. sillä ei ole työntekijöitä, sillä on mies. mietippä sitä, ja vain 3 lasta vähemmän :/
paitsi että aurinkokunnalla ei ole 8 samanikästä hoidettavana,huono vertaus
Miksi ei muita suurperheiden äitejä arvostellaan tuolleen? Ei kellekään ( ainakaan mustalle ) tulis mieleenkään esim. Aurinkokuntaa arvostella, ihaillaan vaan vaikka tuolla periaatteella ei hänenkään lapset huomiota saa.
arvostele toki jos haluat silti tilanne on ihan eri

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
niin. tai miten aurinkokunta hoitaa lapsensa. sillä ei ole työntekijöitä, sillä on mies. mietippä sitä, ja vain 3 lasta vähemmän :/
paitsi että aurinkokunnalla ei ole 8 samanikästä hoidettavana,huono vertaus
Miksi ei muita suurperheiden äitejä arvostellaan tuolleen? Ei kellekään ( ainakaan mustalle ) tulis mieleenkään esim. Aurinkokuntaa arvostella, ihaillaan vaan vaikka tuolla periaatteella ei hänenkään lapset huomiota saa.
arvostele toki jos haluat silti tilanne on ihan eri
En todellakaan arvostele. Ei ole mun tehtäväni päättää miten joku pärjää. Eikä muuten sinunkaan. Mutta jos 14 lasta useammalla hoitajalla ei saa tarpeeksi huomiota niin ei saa kyllä 14 tms henkinen perhekään, jossa on äiti ja isä.

vieras
ai,just ihmettelit miksi ei saa arvostella :D mä en tiädä mitään suurperheistä.
sulla taitaa olla kokemusta kun tiädät saako lapset huomioo tarpeeksi
Ihmettelin miksi ei arvostella, kun tätä äitiä arvostellaan mikä ehditään. Ja ei ole kokemusta ei, mutta ihan maalaisjärjellä ajateltava asia.

jaa
Mä katoin ton äsken ja eipä se nyt miltään mielisairaalta toi äiti näyttänyt, ihan järkeviä juttuja jutteli. Lääkärinhän syy se oli, että tuli niin monta lasta. Ja en minäkään olis pystynyt tekemään osa-aborttia, koska siinähän ei ole takeita jääkö yksikään sikiö eloon.

Yhteistyössä