Ja nuita kuviahan ei ole yhtään muoksittu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://thesuperficial.com/2010/01/octomom_in_a_bikini_this_is_ha.php
Eipä kovin pahalta näytä...
Ei tietenkään!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja nuita kuviahan ei ole yhtään muoksittu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://thesuperficial.com/2010/01/octomom_in_a_bikini_this_is_ha.php
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Hyi kun mua ällöttää, kun noi kaikki aikuiset kävelee kengät jalassa tuolla sisällä, missä noi vauvat on lattialla!
No ihan hoikaltahan hän näytti tuossa dokumentissakin jo. Luulenpa, ettei kuvia ole muokattu mutta vartaloa sitäkin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja nuita kuviahan ei ole yhtään muoksittu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://thesuperficial.com/2010/01/octomom_in_a_bikini_this_is_ha.php
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tämän naisen ulkonäkö ei liity asiaan lasten asemassa , joten,,,,säästetään nää jutut joohan
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Hyi kun mua ällöttää, kun noi kaikki aikuiset kävelee kengät jalassa tuolla sisällä, missä noi vauvat on lattialla!
Jos ne on sisäkenkiä.
No ainahan ameriikassa ollaan sisällä kengät jalassaAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Hyi kun mua ällöttää, kun noi kaikki aikuiset kävelee kengät jalassa tuolla sisällä, missä noi vauvat on lattialla!
Jos ne on sisäkenkiä.
Joo noi kuvaajat varmaan ottaa sisäkengät mukaan, hehe...
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tämän naisen ulkonäkö ei liity asiaan lasten asemassa , joten,,,,säästetään nää jutut joohan
Kyllä äidin mielenterveys kuule liittyy aika lujaa lasten asemaan. Onko sun mielestä ihan tervettä tuhlata eka rahat leikkauksiin, jotta näyttäisi näyttelijältä, jonka nimeäkään ei muista ja sitten tehdä liuta lapsia, joita sitten kuvauttaa jatkuvasti jotta saa rahaa? Oikeasti? Toi nainen ei tule pärjäämään lasten kanssa, joku puuttuu varmasti jossain vaiheessa asioiden kulkuun, näinpä veikkaan. Niin julkista touhua heillä on, jotta huolehtivia ihmisiä on varmasti siellä lähellä paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainahan ameriikassa ollaan sisällä kengät jalassaAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Hyi kun mua ällöttää, kun noi kaikki aikuiset kävelee kengät jalassa tuolla sisällä, missä noi vauvat on lattialla!
Jos ne on sisäkenkiä.
Joo noi kuvaajat varmaan ottaa sisäkengät mukaan, hehe...
No ei mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
okei lääkärin vika vai ;D sillä oli jo ennestään kaksoset tiesi varmaan riskin että voi tulla monikot..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tämän naisen ulkonäkö ei liity asiaan lasten asemassa , joten,,,,säästetään nää jutut joohan
Kyllä äidin mielenterveys kuule liittyy aika lujaa lasten asemaan. Onko sun mielestä ihan tervettä tuhlata eka rahat leikkauksiin, jotta näyttäisi näyttelijältä, jonka nimeäkään ei muista ja sitten tehdä liuta lapsia, joita sitten kuvauttaa jatkuvasti jotta saa rahaa? Oikeasti? Toi nainen ei tule pärjäämään lasten kanssa, joku puuttuu varmasti jossain vaiheessa asioiden kulkuun, näinpä veikkaan. Niin julkista touhua heillä on, jotta huolehtivia ihmisiä on varmasti siellä lähellä paljon.
siis sehän kerot ihan avoimesti että elättää perheensä vain ja ainoastaan rahoilla jotka tulevat julkisuudesta, moni sen ystävä ja läheinen hoitaja sanoi että ei muuten pärjäisikään. Katoitteko tota ohjelmaa ajatuksella ollenkaan , ei SE HALUNNUT kahdeksaa lasta , vaan yhden .
Ja on monia muitakin julkkiksia ketkä tuhlaavat itseensä ja leikkauksiin rahaa, ei sen ton naisen vika ole että sillä on nyt 14 lasta, vaan sen lääkärin... se siis halusi moooonta lasta , ainakin seitsemän, mutta tulikin 14... mä en tietenkään hyväksy sitä että se rahastaa lapsillaan , mutta se elättää perheensä noin, jos sillä menee parissa kuussa 15000 dollaria rahaa perheeseen, niin millä muut elättäisi perheen, sanokaa se ? =)
niin. tai miten aurinkokunta hoitaa lapsensa. sillä ei ole työntekijöitä, sillä on mies. mietippä sitä, ja vain 3 lasta vähemmän :/Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
saahan ne 10min päivässä laatuaikaa..Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
paitsi että aurinkokunnalla ei ole 8 samanikästä hoidettavana,huono vertausAlkuperäinen kirjoittaja jjjj:niin. tai miten aurinkokunta hoitaa lapsensa. sillä ei ole työntekijöitä, sillä on mies. mietippä sitä, ja vain 3 lasta vähemmän :/Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
Juuri näin! Ihan uskomattoman törkeitä ihmisiä, en ihmettelisi vaikka mielenterveys järkkyisikin. Ja mistä olette saaneet päähänne, että teki nuo lapset rahan takia? Ja tokihan on helppo niistä seitsemästä mitä luuli saavansa abortoida muutama. Ja hyvähän se on huudella, kun asutaan Suomessa jossa on asumistuet, sossun tuet, Kelan tuet että törkeästi esiintyy julkisuudessa, koska varmasti kaikki tekisi noin tuossa tilanteessa, tekopyhää muuta väittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ohjeelmassa tuo äiti sanoi, että 99% tekisi samoin kuin hän, että rahastaisi julkisuudella. Mä oon samaa mieltä. Eihän se voisi töihin mennä ja jos haluaa lapsensa pitää ja kasvattaa, niin pakkohan sitä rahaa on saada.
Ja pyöriihän ne paparazzit siellä joka tapauksessa ja rahastaa lapsilla, niin miksi ei lasten hyväksi voisi vastavuoroisesti rahastaa julkisuudella.
Mun mielestä vaan on törkeää, kuinka julmia voi ihmiset olla netissä. Ei taida tulla pieneen mieleenkään, että he voivat vahingoittaa lapsia niillä jutuillaan ja kehtaavat äitiä syyttää lasten elämän pilaamisesta.
Miksi ei muita suurperheiden äitejä arvostellaan tuolleen? Ei kellekään ( ainakaan mustalle ) tulis mieleenkään esim. Aurinkokuntaa arvostella, ihaillaan vaan vaikka tuolla periaatteella ei hänenkään lapset huomiota saa.Alkuperäinen kirjoittaja juuh:paitsi että aurinkokunnalla ei ole 8 samanikästä hoidettavana,huono vertausAlkuperäinen kirjoittaja jjjj:niin. tai miten aurinkokunta hoitaa lapsensa. sillä ei ole työntekijöitä, sillä on mies. mietippä sitä, ja vain 3 lasta vähemmän :/Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
täh!! näytä viesti missä on sanottu tehnyt lapset rahan takia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin! Ihan uskomattoman törkeitä ihmisiä, en ihmettelisi vaikka mielenterveys järkkyisikin. Ja mistä olette saaneet päähänne, että teki nuo lapset rahan takia? Ja tokihan on helppo niistä seitsemästä mitä luuli saavansa abortoida muutama. Ja hyvähän se on huudella, kun asutaan Suomessa jossa on asumistuet, sossun tuet, Kelan tuet että törkeästi esiintyy julkisuudessa, koska varmasti kaikki tekisi noin tuossa tilanteessa, tekopyhää muuta väittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ohjeelmassa tuo äiti sanoi, että 99% tekisi samoin kuin hän, että rahastaisi julkisuudella. Mä oon samaa mieltä. Eihän se voisi töihin mennä ja jos haluaa lapsensa pitää ja kasvattaa, niin pakkohan sitä rahaa on saada.
Ja pyöriihän ne paparazzit siellä joka tapauksessa ja rahastaa lapsilla, niin miksi ei lasten hyväksi voisi vastavuoroisesti rahastaa julkisuudella.
Mun mielestä vaan on törkeää, kuinka julmia voi ihmiset olla netissä. Ei taida tulla pieneen mieleenkään, että he voivat vahingoittaa lapsia niillä jutuillaan ja kehtaavat äitiä syyttää lasten elämän pilaamisesta.