+44 ja kuumeilijat

heips!
jos linoilla on näitä viime metreillä kuumeilijoita niin kyselisin vähän kuinka moni luomusti tullu?
ite täytin vasta 45 v. ja ennestään jo kolme lasta tai "vain " miten sen nyt ottaa.
joptenkin kuitenkin haaveilu vielä siitä yhdestä jatkunu..kuopus kolme vee.
 
Heipä,
En oikein koskaan ennätä tänne kirjoittamaan ja sitten kun yritän, niin häviää viestit johonkin. ?? Ehdin kuitenkin välillä vilkuilla viestejä ja jotenkin lohduttaa, että muitakin yli 44-vuotiaita samanmoisia löytyy.

Eli itselläkin 3 vee lapsukainen ja ensin vuonna sitten tulee se 45-v. täyteen. Niin ne vuoret vierii - huh mitä vauhtia. Luomusti tuli tämä eka ja raskautuneena olen ollut useasti sitä ennen ja jälkeenkin mutta valitettavasti ovat kaikki mennet kesken (ennen rv 10:tä). Mitään ei ole tutkittu, nyt varsinkin sanovat vaan, että se kuuluu tähän ikään. Riski km.lle on niin suuri, jotain 50-75% kuulemma. Paljon! En ole niitä jäänyt liikaa suremaan vaan olen yrittänyt positiivisena katsoa tulevaisuuteen ja onhan meillä tämä yksi ihana lapsi olemassa jo. Kuitenkin kovasti toivoisin hänelle vielä seuraa - vaikkei ihan leikkikaveria nyt tullutkaan ikäerosta johtuen. Ajattelen sitä, kun me olemme jo vanhoja (jos kaikki menee hyvin ja olemme vielä kaikki olemassa hamassa tulevaisuudessa), niin lapsella olisi edes joku 'turva', sisarus.

Niin, pienen paikkakuntamme gynegologi aina vaan iloisena kannustaa yrittämään jos kerran pää kestää. Kroppa kuulema kyllä.

Kyllähän tämä ikä jo välillä mietityttää - tai ei niinkään nyt vaan juuri se tulevaisuus. Mutta toisaalta olen sitä mieltä, että elämäänsä ei kenenkään pitäisi tuhlata liikaan vatvomiseen ja miettimiseen ja pelkäämiseen vaan pitää uskaltaa elää; kukin niin kuin tahtoo. Lain puitteissa siis tietenkin. :LOL:

Hyvää syksyn jatkoa kaikille ja kuumeillaan vaan, me ketkä haluamme. Minulla on oikeastikin tällä hetkellä kuumetta, syysflunssa.

:wave:
 
täytin kesällä 44 v. ja syksyllä alkoi kova yritys vauvan hankkimiseksi. luomuna yritämme, jos ei onnistu, niin sitten ei.

on mukavaa, että täältä löytyi muitakin samassa tilanteessa olevia.

oikein ihanaa syksyn ja talven jatkoa kaikille! =)
 
Toivoamme emme heitä! Yritystä vaan... Taas jouduin kyllä (jälleen kerran) pettymään vaikka kaikenlaisia oireitakin jo kuvittelin.

En ymmärrä miksi minulle tulee tänne noita hymiöitä välillä vaikka en niitä valitse. Varmaan jollain välimerkillä - älkää siis ihmetelkö jos näyttää vähän omituiselta viesti joskus.

Tsemppiä vaan ja toivotaan että onnistumme!

Kauniin syyspäivän jatkoa kaikille...
 
Minäkin täällä sabaka! 2 viikon päästä saan vauvan ja luomuna saanut alkunsa kuten 4.5 vuotias poikakin, itse olen joku kuukausi yli 43 vuotta eli en ihan nuori, siis mahdollisuuksia on tsemppiä :wave:
 
pyrstötähti
Alkuperäinen kirjoittaja keijukka:
minäkin täällä vielä pyörin ja oon tsekkaillu olisko yli 44v. kun nuo alle tuntuu niin nuorilta =) kun iye jo oon 45 v. täyttäny vastikaan ja kuumeilu jatkuu...
Minä olen täyttänyt joulukuussa 47 =) joten eihän sinulla mitään hätää vielä ole. Täällä on palstalla lutuliini muistaakseni 48 vee joten ehditään vielä hyvin mukaan. Hyvää pääsiäisenaikaa kaikille!
 
Heipä!
Täällä minäkin vielä. Olen kirjoitellut vähän eri palstoilla välillä, kun en ehdi kuin jonnekin aina kurkata täältä töistä. Työt perskule häiritsevät näitä tärkeitä juttuja. =)
Minulla oli siis taas km helmikuussa. Olin aikastalailla maassa (kun toiveet olivat katossa raskauden jatkumisesta) mutta nyt jo toipunut siitä ja ilo voittaa. On kuitenkin se yksi lapsi olemassa ja täytyy osata nauttia.

Täytän tänä vuonna 45 v, eikä siihen niin hirveän pitkä aika edes enää ole.

Vielä kuitenkin toivon mutta nyt jo vähän ehkä realistisemmalla tasolla. Ja kuten tuolla vauvakuume puolella kirjoittelin, taidan itsekin kokeilla sitä tanskalasiäitien 'lasi punaviiniä' -illassa systeemiä. Josko auttaisi raskautumaan. Ainakin menee aika mukavammin eikä niin stressatessa kaiksesta.

Moikkelis nyt ja hyvät voinnit kaikille!
 
pyrstötähti
Ja kuten tuolla vauvakuume puolella kirjoittelin, taidan itsekin kokeilla sitä tanskalasiäitien 'lasi punaviiniä' -illassa systeemiä.

Moikkelis nyt ja hyvät voinnit kaikille![/quote]


:kieh: Joo minäkin olen tanskalaisäitien puolueessa ollut jo useita vuosia, eihän sitä tiedä josko punaviini liuottais nuo minun sterilisaatioklipsitkin viimeistään 400 vuoden sisällä :kieh:
 
Mehän voitais tehdä niin että kun olen vajaa 2 viikon päästä synnyttäny tän meidän iltatähden niin mä otan sulta ne sterilisaatioklipsit :D Minä meinaan kyllä tehdä sen samalla nyt kun kuitenkin menen sektioon. en kyllä tiädä tekeekö ne sen täälläpäin klipseillä vai katkasemalla putket. Minä sitten seurailen muitten raskautumista ja tsemppaan :heart: :wave:
 
pyrstötähti
No et kai sä nyt niitä vielä tartte, teet iltatähdelle vielä ilta-ilta-tähden leikkikaveriksi. Minä olin aamulla jo niin raskaana että tuli heti teen jälkeen oksennuskin vaikken ole edes käynyt purkuoperaatiossakaan,eli melekonen elläytyminen käynnisä,vai mitä? Ei vainkaan en ole eläissäni kärsiny migreenistä ja ihmettelin sitten että toinen silmä alko nähdä heikosti ja siihen ilmestyi vilkkuva sahalaitainen ratas niinku discossa olis ollu ja sitten äkkäsin että migreenikohtaus ja hain naapurihuoneesta 3 panadolia ja täräytin ne nyt istun täällä pimeässä työhuoneessa vihaisen näköisenä :kieh:
 
Toivottavasti migreeni paranee ei kyllä ole kivaa tiedän :( minä en kyllä enää tosiaan uskalla alkaa iltatähden ilta-ilta tähden tekoon, minut on jo nuo kasapäin tapahtuneet keskenmenot kauhistaneet niin että kertakaikkiaan ei enää paukut riitä. ilman niitä ehkä

;) mutta toivottavasti kaikki toivovat saavat toiveensa toteen :wave: tämäkin raskaus oli yhtä jännitystä alusta loppuun. nyt jo hiukan helpottaa :whistle: minä kun olen aina saikullakin koko raskaudet niin se on tosi kurjaa :| toivottavasti sinä saat sen vauvan ja että kaikki menee hyvin :heart:
 

Yhteistyössä