41+3,huhhuh, mitä ihmettä teen, että tää syntyis jo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johan nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johan nyt

Vieras
Yliaikaiskontrolli ois maanantaina, mutta hermot menee jo!Tahdon tän vauvan maailmaan. Sanokaas nyt ihan totta, millä kotikonsteilla ootte saaneet synnytyksen käynnistymään, vai oletteko saaneet?Mihin esimerkiksi toi nännien hipelöinti perustuu, osaako joku kertoa? johonkin hormooniin???Sitä kommenttia en kaipaa, että tulee, kun on tullakseen...jokainen saman kokeunut sen tietää:D

Rentoutuminen tehoaa parhaiten ;) Sano minun sanoneeni! Minulla oli ya-kontrolli 41+3 varattuna ja asennoiduin edellisenä iltana, että käynnistykseen sitä joudutaan niin johan meni vedet yöllä :D

Ei sitten niin millään =)

Kakkonen käynnistettiin rv 41+6, kolmonen syntyi rv 41+6. Yliaikaiskontrolli oli ed.päivänä ja silloin tehtiin sisätutkimus, mikä ilmeisesti käynnisti synnytyksen, koska heti alkoi alaselkäkivut ja klo 4 yöllä supistukset.

Juu-u, tiedän tunteen. Mä menin lasarettiin kun meni 2 viikkoo yli ja yrittivät käynnistellä 4pvää. Järki meinas mennä. Ei meinannu millään lähtee, ei edes lääkkeillä. Sitten kun oli pikkusuppareita kärsinny päivän ja sai jotain droppia että olis saannu unta niin eikös perkele menny vedet ja lapsi lojahti aika vauhilla maailmaan. Ainut mikä auttaa on että tee varaus ravintolaan, hierojalle, kampaajalle ja aikaa ystävien kanssa. Ihan varma nakki että kun saat kengät jalkaasi lähteäkses rentoutuu niin vedet menee,,

koita nännihierontaa =) Mä kokeilin ja en tiiä lähtikö siitä sitten synnytys käyntiin...

Toki asenne "ei tää ikinä synny" voi aiheuttaa sen että vauva hoksaa äipän olevan toooosi valmis :D Et tee mitään (paitsi hierot nännejä ) ja odottelet...

Mun esikoinen syntyi käynnistyksen jälkeen 42+3. Tukala oli olo, tms. mutta ei siihen mikään auttanut. Edellispäivänä shoppailin normaalisti vielä.

Onko sulla suppareitakaan ollut yhtään?

tuo nännien stimulointihan aiheuttaa kehon oman oksitosiinin "tuotantoa" eli saattaa siinä mielessä käynnistää...
Toki totuushan se kai on että ei sitä millään vippaskonsteilla käyntiin saa jos ei ole käynnistyäkseen..
Rentoutumista minäkin suosittelen.. :)

Mä en osaa muutakuin toivottaa voimia... :hug:
Meillä kokeiltiin kaikki ässät, vyöhyketerapiapisteiden hieronnalla, nännien stimuloinnilla... mikään ei auttanut. Paitsi tuo kontrolliaika ja käynnistyssuunitelmat. Mulla oli myös maanantai se päivä kun oli kontrolli varattu ja saman päivän aamuyönä alkoi synnytys :D Tuolloin oli 41+6.

Eli tiedän tasan tarkkaan minkälaiset on fiilikset ja silloin viimesenä kaipaa keneltäkään just noita kommentteja, että tulee kun on tullakseen. Toinen mitä ei kaipaa, on ne kavereiden ja sukulaisten "joko joko?" tiedustelut.

Voimia ja tsemppiä tulevaan! :flower: :heart:

Mulla seksi sai aikaan supistelua, joten siinä oli mies kovilla kun en antanut vaihtoehtoja oli pakko harrastaa seksiä joka ilta kun meni yliajalle. Miehelle jäi varmaan traumat :D

Ei mikä kotikonsti tehonnut, ei edes kahdessa yliaikatarkastuksessa tehdyt sisätutkimukset. Sitten kun lopetin yrittämisen ja rentouduin, niin seuraavana aamuna synnytys käynnistyi itsestään. Poitsu syntyi rv 42+1

Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
Mulla seksi sai aikaan supistelua, joten siinä oli mies kovilla kun en antanut vaihtoehtoja oli pakko harrastaa seksiä joka ilta kun meni yliajalle. Miehelle jäi varmaan traumat :D

auttahan tuohon oksitosiinin erittymiseen itsetyydytyskin. jos siis miehellä ei haluja/kykyä...

kun LUOVUTTAA, eikös silloin pitäs onnistua ;)
Niinhän usein on raskauden alkamisen kanssa... Pitkään yritetään ja kun heitetään pyyhe kehään, NAPS ja on raskaana! Ei toki kaikille näin käy...

hiero nännejä seisten ja astuskele portaille tai jotenki muuten heiluttele..

kyllä tuo nännihierominen toimii sekä liikuntakin voi toimii.. mulla alko suppareita tuleen kunnol, mut loppu kyl parin tunnin päästä.. noh, seuraavana päivänä kokeilin situkkaa, ja join puoli pulloa, ja alkoi synnytys..

Mulla olis ollu esikoisesta yliaikaiskontrolli 41+5, mutta päätti neiti syntyä sitte 41+3...
jospa se säikähtäis yliaikaiskontrollia, ja lähtis syntymään :flower: :heart:

kaverilla synty myös sillee, että seuraava päivänä olis ollu yliaikaiskontrolli, nii vauva lähti syntymään yöllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

auttahan tuohon oksitosiinin erittymiseen itsetyydytyskin. jos siis miehellä ei haluja/kykyä...

mä oon kyl käsittäny et miehen spermassa on sitä jotain ainetta mikä auttaa käynnistykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Myö:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

mä oon kyl käsittäny et miehen spermassa on sitä jotain ainetta mikä auttaa käynnistykseen.

Oksitosiinia eli mielihyvähormonia erittyy tietysti myös itsetyydytyksen aikana (nännien hierominen) mutta pääasiallisesti sperma on se juttu, millä synnytyksen voi saada käynnistymään ja kohdunsuun avautumaan. Itselleni meni käynnistykseen asti, mutta saatiin tuolla spermalla kohdun suuta auki 3cm, joten ei tarvinnut tableteilla alkaa käynnistää, vaan pääsin suoraan saliin kalvojenpuhkaisuun. LUOJAN KIITOS. :) Kannattaa kokeilla. :)

Uusimmat

Yhteistyössä