40v lahjaksi omalle äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammax

Vieras
Eli kysymykseni tuli jo otsikossa, äiskä tosiaan täyttä tuon 40v ja jotain kivaa sille olisi keksittävä multa, lapsen lapseltaan sekä mulla on nuorempia sisaruksia joiden puolesta myös ostan jotain.. mutta mitä..
lahjakortti jalkahoitoon on jo, mut tahtois jotain muutakin.. vinkkejä?

jotakin erikoisempaa hemmottelua. savikylpyyn voisin minä kerran elämässä lähteä (vaikka tuo 40 v on jo takana, mutta) ja hierontaan. joku sellainen erikoispaketti johon kuuluu nuo hoidot ja sitten sen päälle joku vatsan hemmotteluhetki vielä.
40 v sitten... se oli 1968... Kuka syntynyt silloin? kun jokainen on kamalan tärkeä ja merkittävä ihminen niin minä voisin haluta synttärilahjakseni omana vuonnani syntyneen jonkun vaikuttajan elämänkerran tai sitten vaikka saman vuoden lapsen kirjallista tai musiikillista antia tai sitten sen vuoden listaykkösen/listaykkösiä sisältävän levyn.

ei ainankaa tuo hieronta ole paras vaihtoehto, ko suvussa hieroja ja käy hänen luona ni se olis siltä pois tavallaan :D

mitäs musiikkia silloin kuunneltiin tai joku muu juttu mikä muistuttaa sen nuoruudesta tms..?

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax:
ei ainankaa tuo hieronta ole paras vaihtoehto, ko suvussa hieroja ja käy hänen luona ni se olis siltä pois tavallaan :D

mitäs musiikkia silloin kuunneltiin tai joku muu juttu mikä muistuttaa sen nuoruudesta tms..?

joskus täällä oli joku hakusysteemi millä saattoi hakea oman syntymäpäivänsä listaykkösen

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax:
tai mihin voisin jollai tavalla yhdistää kaikki myö hänen 5lasta ja tuon miun esikoisen, eli hänen ensimmäisen lapsenlapsen.

kirja hänen elämästään jossa on sitten vaikka linkkeinä eri juttujen välillä vaikka jotakin elokuvaa yms. siskoni teki äidillemme 70 v lahjaksi leikekirjan jossa oli kuvia elävästä elämästä vuosien varrelta ja sitten äidin ja isän tarina kuvitettuna äidin suosikkinäytteijöiden kuvilla ja tarinoilla elokuvista muokattuna hänen elämäänsä.

Yhteistyössä