?

Juu ovistikkuja käytetttin, sitten join yhden kuukauden greippi mehua ja otin multatabsia..
Tiedä sitten että niistäkö apua.
Tämä oli sitten 9kk mistä sitten tärppäsikin.
Mutta nyt eilen tuli tiputellen verta hiukan, että saa kaikki varpaat ja peukut laittaa pystyyn ettei ollut mitään vakavampaa..
 
Olo on itse asissa hyvä, ei kipuja tai mitään huonoa oloa. Mutta tämä odotus on raastavaa, pääsen lääkäriin vasta 28pv että sillon selviää onko kaikki ok vai menikö raskausaika jo ohitse.
Olen monesti sanonut että pelkkää odotusta on naisen elämä :p
ja taas sitä teen..

Ja jos tämä raskaus taas sitten oli tässä niin taidan laittaa vähäks aikaa vauva haaveet kaappiin.
Ehkä alotan sen kauan kaavaillun laihdutus kuurin
:LOL: :LOL:
 
Pieni väsymyksen tynkä on ruvennut vaivaamaan tuossa puolilta päivin.
Onneks poitsu menee päikyille siinä 12 paikkeilla ja nukkuu hyvällä omalla tunnolla sellaset 3-4 tuntia :) :)
Saa siinä äippäkin huilittua..
Nyt toivosin että olis jotain alkuraskaus oireita että vois hiukan veikata että mitäs nyt on tapahtunu mutta ei niin ei.
Eipä ollut ensimmäisestäkään.
Lääkärin mukaan on todella epätodennäköistä että olis ollut keskenmeno kun ei ollut vuotoa enempää ja huomaisin kyllä kivusta jos keskenmeno.
Mutta koskas ne lääkärit olis jotain tienneet!! :eek: :eek:

 
No niin nyt lääkäri kertoi että kesken meno minun oireillani on pois suljettu vaihtoehto. Tuulimunakaan ei kuulemma tule kysymykseen.
Ja on tässä jo joitain alkuraskaus oireita tullut, rintoja vihloo ja aristaa,kahvi ei maistu, koko ajan nälkä, vatsaa "ahdistaa", nopeita mielialan muutoksiakin löytyy.
Mutta tiedä sitten..
Taidan elätellä vaan turhaa toivoa..
Menispä aika nopeemmin...
:headwall: :headwall:
 
Peikkis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 10:40 tikru83 kirjoitti:
No niin nyt lääkäri kertoi että kesken meno minun oireillani on pois suljettu vaihtoehto. Tuulimunakaan ei kuulemma tule kysymykseen.
Ja on tässä jo joitain alkuraskaus oireita tullut, rintoja vihloo ja aristaa,kahvi ei maistu, koko ajan nälkä, vatsaa "ahdistaa", nopeita mielialan muutoksiakin löytyy.
Mutta tiedä sitten..
Taidan elätellä vaan turhaa toivoa..
Menispä aika nopeemmin...
:headwall: :headwall:
Mikäs sen tuulimuna-mahdollisuuden sulkee pois??
 
Nyt olis viikko lääkäri käyntiin ja jos sieltä pääsis suoraan ultraan.
Tänää on sitten niin huono olo ettei rajaa,oksettaa,kaikki ällöttää, ei tee mieli suolaista ei makeaa, silti kauhee nälkä koko ajan..
Mietin tässä että jos raskauteni onkin tuulimuna niin kauanko se näkyis testeissä positiivisenä??
Osaisko joku kertoa siihen vastausta...?
 

Yhteistyössä