@kirsillevauva lämpimät onnittelut plussasta!
Kiva jos käyt täällä vielä kertoilemassa, miten raskaus etenee.
Mulla on vahva usko siihen, että tällä kertaa kaikki menee hienosti loppuun asti.
@Mymmeli43 lle samoin onnea plussasta, toivottavasti viiva jatkaa vahvistumista!
@Mammakatri , toivottavasti pääset pian jonnekin ultraan tarkistuttamaan tilanteen ja varmistamaan, ettei kyseessä ole kohdunulkoinen raskaus. Tosin kuten
@Mirumarumoru sanoi, joskus testissä voi näkyä viivaa vielä vuodon alkamisen jälkeenkin, joten toivotaan että olisi vain siitä kyse ja viiva haalistuisi pian kokonaan pois.
@Helmiina1978 , toivotaan että ovis tosiaan tuli ajallaan ja oli kunnollinen. Mä en ole koskaan edes mittaillut lämpöjä, olen vaan luottanut siihen että ovulaatio on tullut, jos ovistesti on näyttänyt plussaa ja muutkin oireet on täsmänneet. Ei mullakaan oireet aina just ovikseen lopu vaan esim. venyviä limoja voi kyllä tulla vielä sen jälkeenkin.
@KeltainenSeepra , pahoittelut keskenmenosta.
Hyvä kuitenkin, että olet jo saanut suunnattua katseet tulevaan. On varmasti hyvä ajatus käydä yksityisen gynen vastaanotolla ja kysellä lisäapuja. Keltarauhashormonia (joko suun tai emättimen kautta otettavaa) käytetään lapsettomuushoidoissa yleisesti tukihoitona. Toki meidän iässä munasolujen heikentynyt laatu lienee tärkein syy keskenmenojen taustalla, mutta ilman muuta kannattaa katsoa myös tuo keltarauhaskortti ja ylipäätään kokeilla kaikki avut mitä on helposti saatavilla!
ON: Täällä lähdetään taas uuteen yrittykseen, alkionsiirto on tulossa reilun viikon päästä. Vähän uusia kikkoja kokeillaan taas. Pitäkäähän peukut pystyssä, josko meidän alkioista vielä olisi johonkin!