Jeee, Vuorikristalli! Ihan liian kauan ollaankin jouduttu odottamaan plussaa tuolle listalle.
Kettuperhe, mullakin nostettiin tyroksiiniannosta. Tulokset oli viitearvojen sisällä, mutta TSH korkeampi kuin minulla ikinä on ollut (alle kolme kuitenkin) ja T4V 11 ja jotain. Huomattavia oireita mulla ei ollut. Eikä vieläkään annoksen noston jälkeen. Toivottavasti tämäkin annoksen nosto kuitenkin nyt vaikuttaisi oikeaan suuntaan. Eka käynti klinikalla oli meillä sellainen läpijuoksu kaikista mahdollisista asiaan vaikuttavista asioista (sairaushistoria jne), ultrattiin kohtu ja munasarjat, otettiin joitain labroja (Amh, kilpirauhasarvot, HIV + joitain muita sukupuolitauteja, jotka ilmeisesti aina testataan ennen hoitoja). Meidän tapauksessa tehtiin myös heti alustava hoitosuunnitelma.
Molly, hyvä että olet toipunut. Tuo on jännä, miten nämä päätökset, toiveet, ja sopeutumiset jotenkin tuolla pinnan alla muhii ja kypsyy, usein jossain vaiheessa sitten vasta tajuaa, että mikä päätös on salaa kypsynyt valmiiksi. Itse myös todennäköistä yrittämisestä luopumispäätöstä selvästi hauduttelen, mutta ihan vielä en siihen ole valmis. Vielä tämä alkio! (... ja ehkä yksi munisten kypsyttely + keräys?)
Aamuska, minäkin akupunktiota olen kokeillut. Ensimmäistä lasta tehtäessä oli neulahoitosarja just ennen tärppiä. Ei siitä siis ainakaan haittaa ollut.
Miten tatti, kettuperhe, Iid@ - oletteko testailleet, onko mitään enteitä? Tai yöeläjällä ja aamuskalla oviksen merkkejä?
ON: loppuviikosta siirto tulossa, jos Jumala suo. Viimeinen alkio pakasteesta sulatellaan, ja nyt kädet, sormet ja varpaat ristiin, että sulatus onnistuu ja sattuisi olemaan se alkio joka nappaa kiinni ja kehittyy onnistuneesti.