40+ so what wol.13

Maanantai 16.10.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

InMyDreams (41) ............2.................. 19/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 16/27-29
Kasenja (41) ...................2................... 8/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 5/26-28
yöeläjä (43) ....................4................... 3/24-25

Piinailupäivät:
InMyDreams (41) ............. pp 6
Molly3 (43) ...................... pp 3

Plussanneet ~12kk:
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
Karoliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Keskiviikko 18.10.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

InMyDreams (41) ............2................... 21/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 18/27-29
Kasenja (41) ...................2.................. 10/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 7/26-28
yöeläjä (43) ....................4................... 5/24-25

Piinailupäivät:
InMyDreams (41) ............. pp 8
Molly3 (43) ...................... pp 5

Plussanneet ~12kk:
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
Karoliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Onnea, Molly!! (y)(y) Tosi aikaisin sulla kyllä haamuilee - mä olen saanut ekat haaleat haamut blaston siirrosta pp6. Oliskohan molemmat tarttuneet...? :love:

Tsemppiä kaikille muillekin täällä! Kovin hiljaiseksi tosiaan mennyt tämä palsta viime aikoina, mutta toivottavasti on vain tilapäistä. :)
 
Onnea, Molly!! (y)(y) Tosi aikaisin sulla kyllä haamuilee - mä olen saanut ekat haaleat haamut blaston siirrosta pp6. Oliskohan molemmat tarttuneet...? :love:

Tsemppiä kaikille muillekin täällä! Kovin hiljaiseksi tosiaan mennyt tämä palsta viime aikoina, mutta toivottavasti on vain tilapäistä. :)
Kiitos Roxanne :love: Jää nähtäväksi, itsellä ei juurikaan luottoa ole että tämä tästä haamua pidemmälle menisi. Mutta aika näyttää ja hyvähän se on tietää että yritystä kuitenkin on ollut. Mitenkäs pitkällä sinä jo olet?
 
Molly, mulla on se käsitys että aikaisin ja nopeasti kohoava hcg tietää yleensä hyvää - mutta totta tietysti sekin, ettei näissä asioissa voi koskaan olla varma mistään... :unsure: Täällä on joka tapauksessa peukut pystyssä! (y)

Kiitos kysymästä, täällä jo kohta täynnä 36 rv, ja äippälomaa takana viikon verran. Tänään neuvolakäynnillä lääkäri totesi kohdunsuun olevan niin tiukasti kiinni, että tuskin vielä muutamaan viikkoon alkaa tapahtua - vaikka mistäpä näitä ikinä tietää. :geek: Mutta siis tähän asti kaikki mennyt oikein hienosti kypsästä iästä huolimatta. :D Samanlaista onnenpotkua toivon sydämestäni kaikille täällä!
 
Molly, mahtavaa! Siis sinulle siirrettiin kaksi??Vaude! Nyt peukut pystyssä. Oliko ne lahjamunasolut vai omat?

Roxanne, mukavaa, että sulla on mennyt hyvin. Nyt vielä viimeiset viikot ja vauva kotiin!
Olen todella onnellinen onnistumisestasi!

ON: täällä kp 31 ja oon siirtänyt kiertoa nyt. Ensi vklna odottelen vuotoa ja sitten alkaisi piikitykset. Huoh. Tällä hetkellä mietin, pitäisikö unohtaa vauvailut ja keskittyä muihin juttuihin kuten esim matkailuun!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Molly täällon molemmat peukut pystyssä, yks kummalleki sun kaksosista :love::rolleyes:

Roxanne, en voi käsittää, että sulla on jo noin pitkällä, on vaan tää klassinen tunne "justhan sää plussasit" :confused:

Iid@lle tsemppiä ja parempaa mieltä :)

Ja kaikille muillekin voimaa näissä pitkällisisssä projekteissa (y)

ON: Mää en näköjään uskalla lähteä mihinkään odottajien puolelle :oops:
Nuo mitä puhuitte keskusteluista miehen kans; meillähän on kaikki ihan toisin päin. Mies halus ehdottomasti lapsen, mies on sitä mieltä, että mun ois pitänyt aiemmin suostua yritykseen.

Nytkin kun tärppi kävi niin mies on enemmän onnessaan kuin minä. Mulla kalvaa yhä samat ajatukset kuin ennen hoitoa: oliko tässä mitään järkeä, onko meistä vanhemmiksi, haluanko mää edes vanhemmaksi, onko se edes mun lapsi, kun ei ole biologisesti oma.
Eikä näistä oikein voi kenellekään puhua, etenkään kun kukaan ei edes tiedä raskaudesta :notworthy: Miehelle ei voi puhua, koska se varmaan loukkaantuis aivan kauheesti, että miten mää voin ees ajatella noin :unsure:
 
Roxanne siis tosiaan juurihan sinä plussasit, ja nyt jo ä-lomalle. Ihanaa.. Ja onnea loppu viikkoihin ja itse h-hetkeen. Kohta se on nyytti sylissä :love:

Virkki kiitos :) Ja juu, kaksi siirrettiin. Lahjamunasoluilla saatiin kaikkinensa kolme alkiota, viime kuussa oli eka pas-siirto mikä alkoi vuotamaan tukilääkityksen läpi jo oliko pp8. Nyt laitettiin nämä kaksi viimeistä, toinen blasto ja toinen morulavaiheen alkio. Tsemppiä sinne, piikityksiin ja ylipäätään. Kyllähän tämä on sellaista vuoristorataa mitä tässä käydään lävitse.. Ja kaikki tunteet kuuluvat asiaan ja ovat sallittuja.

Voi Zammakko ja sinun kaksospeukut :LOL: Kiitos. Onnea odotukseen :love: Sekä samat sanat mitä Virkille, kaikki tunteet on sallittuja ja isoista tunteistahan tässä on kyse. Minä välillä mietin että jos tästä vauva tulee, olisin jo 60+v kun lapsi täyttäisi 18v :ROFLMAO:

Vatsaa nippailee ja oireita ei ole lainkaan. Joka kierrossa oli se sitten luomu tai Letro/ Luge- avusteinen, on mulla rinnat aina loppukierrosta tosi kipeät. Nyt ei mitään, olisko se kipu sitten keltarauhashormonista johtuvaa. Nyt Lugejen tilalla Terolut, eli sekin voi tehdä tän oireettomuuden. Tänään ne kyllä vähän aristaa,vai oonko vaan puristellut niitä liikaa :LOL: Klinikalle laitoin meiliä, pyytelin anteeksi kun testasin liian aikaisin, oli "lupa" testata lauantaina vasta. Jos tämä pysyy kyydissä niin alkuraskauden uä olisi sitten joko 6+5 tai 7+1. Kaukaiselta tuntuu, mutta jotenkin lungi olo kuitenkin. Mitään en voi tehdä ja eipä ole minun soluista kiinni jos kesken menee :ROFLMAO::p Sori huono huumori.
 
Tervetuloa Erätyttö :) Pahoittelut keskenmenosta ja voimia jatkojen pohdintaan. Meillä yritys alkoi liki kaksi vuotta sitten myös km:lla, tai tuulimunahan se oli. Jonkin aikaa luomuyritystä, sitten halusin amh-mittauksen mikä paljasti että omat munasolut oli finito, arvon ollessa <0,2. Muutama kesken jäänyt ivf-yritys omilla soluilla ja pohdinnan jälkeen lahjamunasoluihin siirtyminen. Saalis kolme alkiota, ensimmäisestä siirrosta nega, nyt toisesta siirrosta jännätään miten käy.

Kait se on uskottava.. Jotain siellä tapahtuu. Nyt pp8, 3+6 ja tikut näyttää tältä: ylin One Step ovistesti, keskellä Pc ja alla One Step 25iu.
http://aijaa.com/myr4Wf

IMD missä luuraat? Muidenkin kuulumisia kaipaillaan.

Aurinkoa päiväänne :)
 
Vautsi Molly!

Mulla koko viime viikon kivistänyt munasarjoja, ihan omituinen särky. Eilen tuli pyyhkiessä limaista vuotoa, jossa häivähdys punaista. Tänään pp 11, aamun puikkotestissä ei haamun haamua. Ei taida plussaksi enää muuttua. Taitaa menkat tehdä tuloaan, vaikka vuoto pitäisi kierron mukaan alkaa vasta keskiviikkona.

Eipäs tainnu tämäkään onnistaa :( Yksi alkio on vielä pakkasessa.
 
MoI kaikki. Täällä uusi 40-vuotias kuumeilija. Yksi lapsi on edellisestä suhteesta ja juuri aloitettiin yrittäminen. Ensimmäinen yrityskierto ja neljä päivää menkkoihin. Testasin aamulla herkällä testillä negan. Olen siis myös kärsimätön. Masentaa. Eksän kanssa yritettiin toista pari vuotta ja piikitin hormoonia (en muista mikä hoito se siis on). Mitään vikaa ei minusta silloin löydetty.
 
Sunnuntai 22.10.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

InMyDreams (41) ............2................... 25/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 22/27-29
Kasenja (41) ...................2.................. 14/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 11/26-28
yöeläjä (43) ....................4................... 9/24-25

Piinailupäivät:
InMyDreams (41) ............. pp 12
Molly3 (43) ...................... pp 9

Plussanneet ~12kk:
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
Karoliina74 (42)
Erätyttö (39)
kettuperhe (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Molly, hyvältä näyttää viivat! Varovaiset onnittelut.

IMD, ärsytys sentään negasta. Onnesi pakkasessa vielä yksi.

Zammakko - ihan tutun kuuloista pohdintaa. Mulla oli raskaudenyritykseen ylipäänsä kynnystä lähteä (ja niinpä menikin aika myöhäisille vuosille). Nyt toista lasta yrittäessä on vähemmän tai ainakin lievempiä epäilyjä. Olen jo todennut, että mies on hyvä vanhempi. Itsestäni en sellaista arvosanaa antaisi, mutta ainakin olen todennut, että mun tavallakin voi olla äiti, ja lapsi pärjää, enkä minäkään ole hulluksi tullut.

Roxannelle mukavaa äitiysvapaata! Onnea myös synnytykseen!

Tervetuloa, kettuperhe ja erätyttö! Lisäsin teidät taustailijoihin. Laittakaahan tietoa kierrosta (luomu tai hoito), jos tahdotte mukaan kiertolistalle.

ON: huomenna punktiopäivä. Munasarjoja kolottaa. Mitään huippusaalista ei ole tulossa, olikohan 6-7 isompaa follikkelia ultrassa näkyvillä. Mutta voi kun sitten olisivat hyvälaatuisia...
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja Roxanne
Voi harmin paikka IMD, alkoiko vuoto kunnolla? Oletko vielä testannut? Pahoittelut jos ei tärppiä nyt tullut, onneksi teillä on vielä yksi alkio pakkasessa. Mehän tehtiin tämä toinen ja meidän viimeinen siirto heti epäonnistuneen siirron perään seuraavaan kiertoon. Tsemppiä!

Tervetuloa kettuperhe, mukavaa jos täällä vähän vilkastuisi kirjoittelu uusien myötä.

Kasenjalle onnea punktioon, tulehan kertomaan kuulumiset pian! Hengessä mukana (y) Ja kiitos varovaisista onnitteluista.. On tämä yhtä jännittämistä ja päivä kerrallaan menemistä.

Mitäs meidän muille kanasille kuuluu?
 
  • Tykkää
Reactions: Kasenja
Kiitos kiitos!
Tosiaan ensimmäinen yrityskierto. Kierto on yleensä 28 pv. Joskus 30. Että onko se sitten 28-30. Latasin puhelimeen appin, johon voi merkitä kaikki oireet, ovulaation, kuukautiset, limat sun muut. Muuten olen niin huono pistämään ylös tärkeitä päiviä. Ennen mentiin kuparikierukalla, mutta jouduin ottamaan sen terveyssyistä pois ja tässä sitä ollaan :D

Pitäisiköhän sitä käydä tarkistamassa hedelmällisyys ihan gynellä? Mitä siitä voi edes testata?
 
Maanantai 23.10.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

InMyDreams (41) ............2................... 26/28
kettuperhe (40) ...............2................... 26/28-30
ThePutsku (41) ...............1.................. 23/27-29
Kasenja (41) ...................2.................. 15/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 12/26-28
yöeläjä (43) ....................4................... 10/24-25

Piinailupäivät:
InMyDreams (41) ............. pp 13
Molly3 (43) ...................... pp 10

Plussanneet ~12kk:
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
Karoliina74 (42)
Erätyttö (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Kasenja, vanha kana, mikä mieletön saalis! Noista taas saa hyvin siirrettyä! Toivottavasti mahdollisimman moni on hedelmöittynyt! Tsemppiä myös tulevaan tuoresiirtoon.

Molly, kyllä sulla on plussat! Tää menee hyvin. Uskotaan siihen! Mua Jänskättää, tuleeko sieltä kaksoset. Niitä ei tällä palstalla ole ollutkaan. Pidät tietenkin meidät ajantasalla. Sun onnistunut hoitokokemus laittoi minutkin miettimään, että pitääkö kokeilla vielä luovutetuilla munasoluilla! Siis minä, joka vielä viime vannoin, että nyt riittää ja pitäisikö nyt vaan keskittyä matkusteluun! :LOL:

Tervetuloa Erätyttö ja Kettuperhe! Kyllä minä suosittelen gynekäyntiä, jos ei nopsaa tärppää!

IMD, voi ei! Testasitko enää?

ON: uusi kierto alkoi ja tähän kiertoon voisi siirtää vihonviimeisen alkion. Piikitön menopuria ja sillä riemulla mennään! Saa nähdä, auttaako se mitään minun limakalvoon. Aamulla ei hirveesti napannut koko hoito. Väsynyt olo tähän rumbaan, lääkärissä ravaamiseen ja epätoivoisiin yrityksiin. Tämän palstan avulla sitä jaksaa yrittää vielä kerran.
 
Ei raskaana testattu aamulla digillä. Vuoto yltyi illalla jo niin paljon, että osasin odottaakin tuota. Soitin klinikalle, ja sanoivat, että aloittaa Letrot kp 2 (oisko sitten huomenna?) ja tilata aika ultraan kp 10. Yritetään nyt samaan syssyyn tämä viimeinenkin. Kiitos tsempistä Molly! Jospa meilläkin tärppäisi. Sullakin oli Terolut tukena?

Hienoa Kasenja! On kyllä mahtava saalis.

Virkille limiskasvatuspeukut :)
 
Hei kaikille, liityn uutena tänne kuumeilijoiden listalle :) Olen 40-vuotias ja haaveilen ensimmäisestä lapsesta. Hoidot alkavat nyt tästä kierrosta (tänään on kierron 1. päivä) letroilla ja inseminaatiolla. Kiertoni pituus vaihtelee aika paljon (23-31 päivää). Odottelu tuli tutuksi jo nyt, kun en muista, koska viimeksi kiertoni olisi ollut niin pitkä (31 päivää) kuin nyt hoitojen aloitusta odotellessa :unsure: Teidän kirjoituksianne lukeneena ja jo tähän mennessä kokeneena edessä taitaa olla melkoinen tunteiden vuoristorata ja odottelun piina, mutta tärkeintä on ponnistella suurta haavettaan kohti :) Alku on nyt tosiaan inseminaatioilla, mutta toivon pääseväni pian (keväällä) IVF:ään, jos ei tärppää, koska ikää kertyy.

Mukava lukea kannustavia viestejänne. En ole ihan kaikkea lukenut, mutta onnittelut hiljattain plussanneille, toivottavasti kaikki menee hyvin myös jatkossa eli ainakin Molly3 ja Zammakko ja peukkuja kaikille hoidoissa oleville (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74

Yhteistyössä