40+ so what wol.13

Vilaa, tervetuloa! Mielenkiintoisia pointteja toit esille. Mistä noita saa???

Zammakko, terve pitkästä aikaa. Harmi, että tämä hoitokierros meni pieleen.Älä ole liian ankara itsellesi. Ensi kierrossa uusi yritys.

Roxanne, tähän pitäisi liittää paljon punaisia sydämiä, olet ihanan pitkällä! Tuntuu, että vasta plussasit. Sinä olit tosiaankin sinnikäs ja siitä sait palkkion. Paljon onnea loppumetreille! Kohta on nyytti kainalossa.

Molly, iso peukku sun hoitoihin!

Tuo alkioiden luokittelu on ihan totta! Mulla on siirretty yhtä ja toista ja parhaat tulokset (vaikkakin keskeytyneet) on tulleet BB-tyypeistä. Ne AA:t on mulla tulleet ja menneet. Mulle ei ainakaan nyt vauvaa tule! Jestas, mitkä PMST alkoi tänään. Ilmastointiteippi suun ympärille ja kunnon onnellisuuspilleritainnutus, kiitos! (n) Voisiko naisille tehdä sellaisia omia zenvilloja tähän hormonimyrskyhullutukseen? Minä menisin heti!
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Zammakko,
Voi harmin paikka, miten pääsi käymään. Mullahan meinasi kanssa käydä kylmät tän viimeisimmän hoitokierroksen aikana, kun olin unohtanut ostaa ehkä tärkeimmän lääkkeen, eli irrotuspiikin. Muistin sen sentään ja sain hommattua ajallaan, mutta kyllä oli melkoinen paniikki silloin päällä, että tähänkö tää kaikki kaatuu. Mies myös vähän ärähteli silloin ja sanoi minulla olevan alkava dementia. :-/
Oltiin varmaan samoihin aikoihin sairaalalla tänään, piti kommentoida jo aamusta, mutten ehtinyt kun tuli kiirus kuten aina aamuisin jostain syystä. Jos oikein muistelen, niin olisi siis sama kaupunki mihin päädyitte hoitoihin. Onko tietoa vielä jatkosta? Pystytkö odottaa täällä seuraavaa siirtoa? Nyt ei muuta kuin häntä pystyyn, äläkä suotta soimaa itseäsi. Kaikille sattuu unohduksia ja virheitä.

Roxanne,
Lääkäri oli niin mukava ja näytti sitä kuvaa alkioista mulle kun kehui niitä. Sanoi, että hän antaa sen sitten minulle, jos plussaan. Niin sitten kun plussa pärähti, niin mähän pyysin tuon kuvan tietty itselleni, kun oltiin kerran luvattu. :D Koko rahan edestä täytyy saada kaikki matsku mukaan.

ON
Mä en tainnut saada ikinä muita arvioita alkioiden laadusta muuta kuin noita suusanallisia kuten ihan ok tai huippulaatuinen tai ei niin hyvä ja varmaan hyytyy kohta. Kyllä niissä papereissa jotain koodeja oli, mutten ymmärtänyt niistä mitään eikä niitä löytynyt netistä. Eikä ne ollut noita, mitä täällä muilla on.

Niin ja vielä tuosta asetyyli-l-karnitiinista, niin vaikka eilen vielä vähän googlailin, niin enpä kyllä löytänyt mitään viittauksia munasoluihin ja niiden laatuun, vaan pikemminkin juuri miesten hedelmättömyyteen. Minäkin todennäköisesti ostin tuota siksi, että se taisi olla se aine millä oli tutkitusti vaikutusta siittiöiden määrään (jos oikein muistan ja kyseessä oli joku puolen vuoden käyttö). Ja mä olen kokeillut kaiken maailman pillereitä, mutta en kyllä oikein ole mielestäni huomannut mitään vaikutuksia millään. Siis siten, että sen olotilastani jotenkin tuntisin. Mutta toivottavasti niistä on ollut apua. :) Ainakin tuli hyvä alkio, joka jakaantui hyvin, mutta toisaalta, ehkä mulla oli vaan kaikki palaset hyvin kohdillaan silloin. Olin luovuttanut tavallaan, kun totesin että ei se ole minun käsissäni eikä päätäntävallassa, että paljon riippui myös miehen tahdosta. Ja mies onneksi tahtoi yrittää tosissaan ja se ehkä sitten osaltaan auttoi.
 
Virkki; kiitos, hienoa että sain liittyä mukaan! Tuntuu että usko on kohta olemattomissa ja tarvitsen vähän tsemppiä..Ekaa yritettiin pitkään hoidoilla ja ilman ja kaikenlaista on kokeiltu. Varsinkin kaikki vitamiinit ja luontaistuotteet on tullut kokeiltua :) Nyt luin taas E-vitamiinista, olin aivan unohtanut sen, otin sitä silloin aikanaan ja en tiedä oliko siitä apua?
On siis tullut googlattua yötä päivää yhdessä vaiheessa..

Zammakko; tosi ikävä kuulla ettei onnistunut. Tiedän miltä tuntuu. Toivottavasti jaksat vielä jatkaa!

Hupsu Haave; joo, acetyyli-l-karnitiinista löytyy tutkimuksia siittiöistä mutta ei naisten hedelmällisyydestä mutta löysin tosiaan linkkejä jostain gynekologien konferenssista tältä tai viime vuodelta ja tekevät tällä hetkellä rottakokeita siitä miten se vaikuttaa munasoluihin. Nyt ikävä kyllä linkit toisella koneella, täytyy etsiä ne ja laittaa teille tähän.

Ja alkioiden luokittelusta. Tänä vuonna olen saanut kolme BB luokkaista siirrettyä (omalla munasolulla ja lahjasoluilla) ja kaikista plussa mutta viikon jälkeen kesken. Että ota nyt sitten selvää missä vika? Jos nyt nuoren luovuttajan munasoluista tullut alkiokaan ei ole jäädäkseen? Onko siittiöissä se vika? Tämä klinikka ulkomailla yritti sitä vihjata ja että olisi pitänyt tehdä se DNA fragmentaatio koe. Mutta eivät ehdottaneet sitä etukäteen :(
 
Sunnuntai 3.9.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

ThePutsku (41) ...............1.................. 39/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 33/26-28
InMyDreams (41) ............2.................. 33/28
Kasenja (41) ...................2.................. 31/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 25/24-25
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Kasenja (41) ....................pp 9

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Roxanne; kiitos, onnea näissä yrityksissä todella tarvitaan. Ja nyt kokeilen tuota karnitiinia...ja pohdiskellut aivan samaa kuin sä. Sulla siis BC:stä kantanut viikolle 30? Hieno juttu! Onneksi olkoon!! Mä en tosiaan tajua mutta mulla ei edes BB:t haluaa jäädä? On kuitenkin intralipidit, prednisolonit ja fragminitkin käytössä (kuten odottaessani meidän ainuttamme). TSH pitäisi olla kunnossa.

Minkälaisista alkioista te muut olette saaneet plussan joka on jäänyt? Te jotka tehneet hoitoja siis..
 
Putskulle vielä pahoittelut negasta. Onneksi on pakkasessa vielä yksi lahja-alkio odottamassa, jospa se olisi se teille tarkoitettu. Onko ollut jo puhetta, onko seuraava yrityskierto heti nyt seuraava, vai kuinka?

Tervetuloa mukaan, Vilaa! Kiva, että vähän uutta eloa palstalle. Meillä muuten taisi olla tuo karnitiini käytössä, kun esikoista tehtiin, mutta vain miehellä. Hmm. Silloin tuli tulosta, joten pitäisiköhän taas käydä ostoksilla...

Mollylle onnea hoitokierrokselle!

Virkki, kestämiset hormonimyrskyyn...

Zammakko - voi paska. Itse meinasin kerran sekoilla Lugesteronien aloituksen ihan täysin - jotenkin laskin päiviä väärin, mutta sitten viime hetkellä onneksi tarkistin hoitosuunnitelmasta. Mutta teillä vielä tämä hoitoihin matkustus lisänä.

ON: meinasin hätäisenä tänä aamuna testata, mutta eihän mulla ollut edes testejä kotona! Ehkä huomenna siis, kun olen ehtinyt käydä marketissa. Ei ole oloja, ei ennakkoaavistuksia, ihan neutraalit fiilikset.
 
Minkälaisista alkioista te muut olette saaneet plussan joka on jäänyt? Te jotka tehneet hoitoja siis..
Taustalta huikkaan omat kokemukseni tähän :) Mulla tuli tärppi alkuvuodesta luokan CB alkiolla, sitä ennen nega BC-luokkaisella. Luulin, että tuo BC oli ollut mun alkioista paras ja stressasin, että miten voisin plussata huonommalla ja kyselin tästä lääkäriltäni Dextrassa. Lääkärin kanta oli, että koko alkioluokittelun voisi lopettaa - tuolla Dextrassa tehdään ja meillekin tehtiin alkiodiagnostiikkaa, jossa on havaittu, että luokittelussa parhaat eivät välttämättä ole kromosomeiltaan terveitä ja päinvastoin.

Kromosomivikaiset alkiot ilmeisesti tarttuvat huonommin kohtuun (kohtu osaa normaalisti ikään kuin hylkiä raskauksia, jotka eivät johtaisi elävän lapsen syntymään). Paitsi että joillain naisilla kohtuun tarttuu "mikä vaan", esimerkiksi minulla. Mulla raskaudet ovat alkaneet aina tosi helposti, mutta usean keskenmenon ja ikäni takia tuolla Dextrassa epäiltiin, että suuri osa alkioistani on kromosomivikaisia ja kohtuni ei osaa normaalisti valikoida terveitä, jonka takia meille suositeltiin alkiodiagnostiikkaa. Kahdeksan alkiota tutkittiin ja niistä kolme oli terveitä, yhtä odotellaan syntyväksi muutaman viikon päästä :)

Terkkuja kaikille tutuille ja tsemppiä eri vaiheissanne! Plussaonnea jokaiselle!
 
Kasenja; hyvä tietää että teillä tuo karnitiini tuonut tulosta! Täytyykin saada siittiöt parempaan kuntoon. Toivottavasti parantais myös mun munasoluja :rolleyes: Pidän peukkuja että tulee plussa!

kalabaliikki; meillekin ne ehdotti alkiodiagnostiikkaa Dextrassa mutta vain yhdestä tuli blasto joten se diagnostiikka jäi ja BB siirrettiin. Ja ikäni puolesta voin hyvin kuvitella että siinä oli jotain häikkää. Tosin tiedän myös ettei alkioissa ole ihan niin paljon kromosomivikaisia kun nämä Suomen lääkärit uskovat. He kun ei usko kovin muihin 'ongelmiin' esim vastustuskyvyn aiheuttamiin...Mielenkiintoista tosin (ja ihanaa teille!) että CB alkiosta tärppi! Se kyllä vaan osoittaa ettei luokituksella niin väliä.

Samalla en voi olla ihmettelemättä miksei nuo viimeiset lahjamunasoluista olleet BB:t jääneet??
 
Täällähän onkin ollut viime päivinä mukavan vilkasta. :) Joko olet Kasenja ehtinyt testaamaan?! Mä täällä peukut pystyssä odottelen sulle plussaa.

Kurjaa, että zammakolta meni siirto sivu suun, mutta onneksi sentään alkiot ovat tallessa. Toivottavasti saatte mahdollisimman pian järjestettyä asiat uutta yritystä varten.

ON: Mulla on menossa kp2, kun menkat viimein suvaitsi viikonloppuna alkaa. Vielä ei ole tiedossa tehdäänkö uusi siirto heti seuraavaan kiertoon. Pitäisi taas klinikalle soitella... Ajattelin, että yritän kans muokata ensi kierroksella ruokavaliota ym. mahdollisimman suotuisaksi alkion kiinnittymistä ajatellen. Täytyy alkaa googlailemaan taas vinkkejä siihen.
 
Maanantai 4.9.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iid@ (44) ........................2................... 34/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 32/26-29
InMyDreams (41) ............2.................. 5/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 2/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 2/24-25
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Kasenja (41) ....................pp 10

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Voi Kasenja, toivottavasti plussa tulee oikeana päivänä!
Sympatiani myös zammakolle, uskon, että voi harmittaa :(

Minä olin taas ihan ihmeissäni tän kierron suhteen. Ensin lorahti housut täyteen verta 2 päivää ennen kuin olisi pitänyt alkaa, sitten ei mitään ja kunnon vuoto alkoikin kaksi päivää myöhässä. No, nyt on tän viikon perjantaille ultra-aika jälleen, sitten bongaamaan ovista, Siirto toivottavasti sitten ensi viikolla.

Hoitajakin sanoi, että liian myöhään alkoi edelliskierrosta testit (kp 12) kun ovisplussa on tullut aina aiemmin jo kp 11. Nyt alan testaamaan jo kp 10.

Nyt kp 5.
 
Kasenja, iso EI! Onpa tympeää, jos on nega. Testaa vielä keskiviikkona. Miten jatkot?

Siis mikä tää karnitiini on?? Mistä sitä saa? Pitääpä kokeilla itsekin!

IMD, outo alku kierrolle! Tuleeko sulle jotain tukilääkityksiä tms? Tsemppiä ja kohta saat kaivaa testit esille!

Minä se odottelen uutta kiertoa. Toivottavasti alkaa pian! Sitä odotellessa.
 
Minä se vaan piinailem muiden mahdollisuuksia, kun itsellä ei ole mitään piinailtavaa.
Nyt on kp2, joten kierto jäi 23 päiväiseksi. Ekaa kertaa elämässäni vuoto on niukkaa, ainakin nämä kaksi ekaa päivää ja kivutkin on normaalia pienemmät. Siis vuotoa tulee, joten en voi olla raskaana. Alkaakohan tämä olla sitten sitä lopun alkua.

Toivottavasti nyt alkaisi taas uusi plussa aalto, niin pääsisi kyytiin. :)
 
Keskiviikko 6.9.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iid@ (44) ........................2................... 36/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 34/26-29
InMyDreams (41) ............2.................. 7/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 4/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 4/24-25
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Kasenja (41) ....................pp 12

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Täällä piinailu jatkuu vielä perjantaihin. Neganhan minä eilenkin testasin, ja sen klinikalle raportoin. Mutta kun se tikku jäi roskikseen päällimmäiseksi, niin illalla bongasin klassisen roskishaamun. Eli testiajan jälkeen tikkuun on ilmaantunut todella haalea viiva (sitä sorttia, joka juuri ja juuri paljain silmin hyvässä valaistuksessa erottuu). Nyt sitten testataan perjantaina vielä uudelleen, ja vasta sitten tukilääkitys pois, jos edelleen negaa näyttää.

Ensi viikolla jutellaan klinikalla jatkosta. Ainakaan nyt heti seuraavaan kiertoon ei taida munasolujen kasvatus onnistua. Menopurilla muistaakseni viimeksi mentiin ne alkukierron pistelyt, ja sehän piti säilyttää jääkaapissa? Mulla on nyt kriittiselle ajanjaksolle tulossa pari työreissua, eikä jääkaappia lähimaillakaan useampaan päivään. Ja vaikka autoon hommaisikin jonkun kylmäsäilytyslokeron, niin jotenkin villi ajatus, että pysähtyisi johonkin tienvarsilevähdyspaikalle piikittämään itseään. Onko teillä muilla ollut lääkkeitä mukana millään pitemmillä ajomatkoilla, mökkireissuilla, metsäretkillä tms? Oisko käytännön vinkkejä?
 
Kasenja, jospa se plussa sieltä kumminkin vielä tulee! Pidän peukkuja!
Menopur piti säilyttää liuoksen tekoon asti jääkaapissa, sen jälkeen huoneenlämmössä. Eli kun teet liuoksen valmiiksi, voit pitää sitä mukana, ei tarvitse jääkaappia.

Huomenna aloitan Primaspanin, ja eka ultra, taidan aloittaa oviksen testauksenkin jo huomenna... Muut tukilääkkeet tulevat sitten siirron jälkeen.
 
Kasenja; alkio on varmaan tarrautunut kiinni ja siitä se roskishaamu. Pidän peukkuja että hcg:tä tulee lisää ja tulisi kunnon plussa huomenna!
Menopuriahan ei tarvitse säilyttää kylmässä sekoittamisen jälkeen joten mukaan vaan työmatkalle :) On olemassa sellaisia koteloita (kahdelle ruiskulle ja menopur lasipullolle) jotka ovat käteviä matkoilla. Kysypä klinikalta ellei sulla jo ole sellaista.

yöeläjä; mäkin luulin että on lopun alkua kun kierto lyhentyi entisestään 22-23 päivään mutta tehtiin alkuvuonna hoito Dextrassa ja sain sitä varten Tostrexia ja yllätys yllätys - kierto taas pidentyi! Ovis tulee myöhemmin ja luteaalivaihe on pidempi. Siinä taas näki mitä pienellä hormoonihoidolla saa aikaan!

Virkki; acetyyli-l-karnitiini on parempi kuin l-karnitiini ja sitä on esim Solgarilla ja saa luontaistuotekaupoista (esim Life). Mä testaan sitä nyt jos tulis parempia muniksia. Jos jaksettais tehdä vielä yks hoito omilla. Se ilmeisesti vie rasvasoluja mitokondriaan (eli se solun koneisto) jolloin solu toimii paremmin.
 
Kasenja, jännät paikat! Laita heti aamulla viestiä ja tietenkin myös kuva! Millä testasit? Tsempit, peukut ja kaikki hyvä matkaan! Onneksi tuon menopurin voi säilyttää lämpimässä. Se varmaan helpottaa sinua.

IMD, tule kertomaan kuulumiset ultran jälkeen!

Vilaa, kiitos! Onko joku tietty, mikä kannattaa ostaa? Mäkin aloitan sen sitten seuraavasta kierrosta. Se on viimeinen oljenkorsi!

ON:kp 31 tai jotain sinnepäin. Jestas, mikä kierto. Saisi alkaa jo uusi kierto. Kuukautiskivut ovat kestäneet nyt viikon ja ihan koko perheen ja parisuhteen kannalta, vuoto on tervetullutta! Minulla siirtyy se oma seuraava hoito marraskuuhun. Niin paljon menoja nyt, etten jaksa niiden piikkien ja ultrien kanssa puljata.
 
Virkki; taitaa olla vain Solgarin myynnissä Suomessa? Mä oon ostanut ulkomailta Life Extension merkkistä 500mg/kapseli ja otan 4 kpl/päivä. Niissä rottakokeissa jotka ovat meneillään ne ovat antaneet noin 0,5mg/päivä ja jos laskin oikein niin se tekisi noin 1500mg ihmiselle? Tosin antavat sitä 3 viikkoa rotille ja eihän se vastaa 3 viikkoa ihmisellä mutta mutta...Viimeinen oljenkkorsi myös mulla...

Jos joku täällä käyttää esim Q10 niin löysin sitä paljon halvemmalla (Pharma Nordin uniquinolia siis) mycare.de sivustolta ja olen tilannut sieltä muuta aiemmin ja toimitukset toimivat hyvin ja luotettavasti! Voin suositella. Posti tuo paketin kotiin (ellei ole päiväsaikaan kotona niin sen saa sitten hakea jostain läheisestä postitoimipaikasta).

Täällä odottelen ovista saapuvaksi ja onkin vahvemmat ovistuntemukset pitkään aikaan. Luin tutkimuksen jossa ovis oli parantunut kun koehenkilöille oli annettu karnitiinia joten en tiedä onko se tässä kaiken takana? Toivottavasti myös parantanut muniksen laatua :)
 
Omanapainen tilitys: taidan olla raskaana!! Tein tänään ovulaatiotestin, kun ei vieläkään menkat alkaneet. Ovulaatiotesti vahva punainen. Miten tämä on edes mahdollista?! Älkää onnitelko, vaan laittakaa sormet ja varpaat ristiin ja toivokaa parasta. Itsellä usko koetuksella, että taas mennään kaavintaan ja kovaa vauhtia.

Kasenja, mikä tilanne? Mitä muille? Anteeksi oma tilitys.
 
Lauantai 9.9.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iid@ (44) ........................2................... 39/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 37/26-29
InMyDreams (41) ............2.................. 10/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 7/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 7/24-25
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 

Yhteistyössä