40+ so what wol.13

Tiistai 8.8.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

yöeläjä (43) ....................4................... 23/(24?)
ThePutsku (41) ...............1.................. 13/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 7/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 5/26-29
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47
InMyDreams (41) ............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Luppana, olen niin pahoillani puolestasi! :cry: Onpa sinua koeteltu, ihan uskomatonta. Mutta kuten itsekin totesit, onneksi sinulla ja miehelläsi on lapsia ennestään, jotka tuovat paljon iloa elämäänne. Ja selvisit hengissä, tuo tulehdus taisi olla todella raju. Voimia sinulle ja paljon iloa perheesi kanssa! Pikaista toipumista!

Omasta puolestani haluan kittää taas onnentoivotuksista! Täällä kaikki hyvin ja mahaa alkaa olla hieman vaikea peitellä uskottavasti. Rakenneultra on ensi maanantaina ja olettaen että kaikki näyttää siellä hyvältä, kerron varmaankin pomolle ensi viikolla. Esikoisellekin kerromme vasta rakenneultran jälkeen, vaikka hän taitaa jo aavistaa. :D

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Jimima 18+4 (oviksen mukaan) tai 19+2 (nt-ultran mukaan)
 
Luppana - hurja juttu. Ota toipumisaika rauhallisesti (ei ole mikään pieni leikkaus, vaikka tähystyksessäkin olisi tehty). Kyllä sinulle kaikkea tässä yrityksen aikana ehti tapahtua. Onnelisinta lopputulosta kaikki täällä tietenkin sinulle toivoivat. Poistin sinut listalta, mutta käy nyt silti välillä kuulumisia kertomassa!

Iid@ ja Virkki, joko olette olleet yhteyksissä klinikalle? Tästä sitä taas suuntaudutaan yrittämään...

Maimeille myös onnea siirron odottelun kanssa, sama vaihe täällä.

Jimiman kuulumiset heinäkuulla oli ihanat kuulla. Melkein itsekin kyyneliä tirauttelin. Tule sitten kertomaan rakenneultran kuulumiset! Hupsu Haave ja Kalabaliikki, onnea raskauden loppusuoralle. Ihanaa lukea teidän raskautuneiden kuulumisia! Keltaiselle Seepralle paljon onnea pikkuisesta!

ON: Ei luomutärppiä kesällä tullut, ei. Kaikesta päätellen en edes ovuloinut. Olen ollut ihan kesäfiiliksissä, nukkunut paljon ja touhannut tuon kohta kolmivuotiaan kanssa ja pääosin pysynyt tosi kaukana tietokoneista, internetistä ja tuolissa kyhjöttämisestä.Työt alkaa pian, mutta hetken vielä saa lomaila.

Hoitokierto on siis jo käynnissä, Zumenonia taas syödään, ja toiveillaan, että se viimeinen pakastealkio aikanaan tarraisi kyytiin. Limakalvo tsekataan ultrassa ens maanantaina. Tähän asti joka kierrossa tosi hyvin on limakalvo kasvanut, toivottavasti nytkin. Alkion kunto ja selviytyminen on se suurin epävarmuustekijä.
 
Luppana, voi itku!!! :cry: Komppaan jo edellisiä kommentoijia; ei ole sanoja, voimia toipumiseen! En olisi ikinä voinut pienessä mielessäni uskoa, että koko kohtu joudutaan poistamaan. Nyt ei ole sitten jossiteltavaa. Onneksi sinulla on ihana mies ja kuusi lasta! Onnea elämän uusiin seikkailuihin!

Kasenja, mukavaa, että sinulla on jo uusi siirto tulossa. Peukut sille! Montako alkiota sinulla on vielä odottamassa siirtoa?

Putskullakin jännät ajat! Laita infoa, milloin alkio siirretään!

ON: minulla on kaavinnan jälkeinen jälkitarkastus tulossa parin vkon päästä. Sen jälkeen teemme uudet suunnitelmat siirtoa ajatellen. Minullahan on enää jäljellä yksi alkio. Luomuraskauteen en jaksa uskoa onnettoman limakalvon takia, mutta ainahan sitä voi yrittää. Itse ajattelin, että voisin pitää hieman pidemmän tauon ennen viimeistä yritystä (riippuen, miltä värkkini näyttää seuraavassa ultrassa). Haluaisin toipua rauhassa ja minulla ei ole yhdenkään keskenmenon jälkeen onnistunut raskaus ei luomusti, eikä siirrettynä. Nyt keskityn työhön ja varmaan parisuhdettakin pitäisi hoitaa. Olen ollut aika romuna ja parisuhde ei voi hyvin. Kaikennäköistä on tullut suollettua suusta puolin ja toisin ja ilmapiiri kotona on kireähkö.:unsure: Pariterapiakin on käynyt jo mielessä! En minä kuitenkaan lannistu, enkä luovuta vielä, vaikka eräs ystäväni minulle sanoikin, että jossain vaiheessa sinunkin täytyisi tajuta luovuttaa.
 
Luppanalle kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Lepäile rauhassa kaikkien kovien kokemusten jälkeen, niin jaksat sitten taas nauttia perheestä.

Virkki, tauko tekee hyvää mielelle ja miehelle. :)
Itsellä ainakin välillä meni niin överiksi, ettei muistanut/jaksanut enää välittää parisuhteen hoitamisesta. Olihan siinä tietysti muitakin syitä, mutta tämä projekti on ollut osaltaan suuri vaikuttaja elämän tilanteisiin.
Vaikka aikaa onkin rajallisesti, niin pitää muistaa, että mieli vaikuttaa kroppaan ja toisinpäin.
Molempi parempi. ;)

Kasenja, toivotaan, että kaikki on mallillaan ja alkio selviää sulatuksesta.
Jospa se olisi nyt teidän vuoronne.

Muillekin tsempit tilanteisiinne. (y)
 
Luppana, ei voi olla totta!!! :cry::cry: Lämmin halaus ja voimia toipumiseen. <3 Ihan tolkuttomasti epäonnea teillä on ollut tässä vauvaprojektissa. :( Mutta kuten sanoit, onneksi teillä on isommat lapset, ja kaiken kaikkiaan olet kuitenkin ollut todella onnekas kun olet heidät saanut. Ihanasti olet aina jaksanut tsempata meitä muita ja elää mukana vaiheissamme, joten toivon kovasti että voit joskus jatkossakin kertoilla kuulumisia. Kaikkea hyvää tulevaan! :love:

Jimiman kuulumisia on täälläkin luettu kyyneleet silmissä. Aivan ihanaa, että kaikki on siellä mennyt niin hyvin! :)

Kasenjalle ja Putskulle pidän hurjasti peukkuja, että tulevat siirrot toisivat sen parhaan mahdollisen lopputuloksen. (y):love:

Virkki, pidä ihmeessä vähän pidempi tauko ennen seuraavaa siirtoa ja anna itsellesi aikaa toipua, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Nämä pettymykset on niin rankkoja juttuja, ettei ole mikään ihme jos ne vaikuttavat parisuhteeseenkin.

Kaikille muillekin täällä isot tsempitykset, olen hengessä mukana! Älkää luopuko toivosta! Niin vain täälläkin vatsa kasvaa ja raskaus on edennyt ongelmitta yli puolenvälin, vaikka lääkäri antoi alun perin vain noin 10 %:n todennäköisyyden onnistumiselle.
 
Lämmin halaus Luppanalle. :( Teitä on koeteltu kohtuuttomasti ja olet kyllä vahva nainen - aina olet jaksanut nousta vaikeuksista ylös ja niin varmasti nytkin. Onneksi sinulla on rakkaita ihmisiä ympärilläsi. Anna itsellesi aikaa toipua.

ON: Täällä ensikäynti klinikalla takana. Munasarjat ultrattu ja letrot määrätty avittamaan munasolujen kasvua seuraavasta kierrosta alkaen. Koeputkihoitoihin omilla soluilla ei kannata lähteä. Seuraava vaihe sitten lahjasolut. Hurjalta tuntuu, mutta viimeisetkin kivet on nyt käännettävä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka pitkästä aikaa! Pikaiseen lukaisin läpi etsien hyviä uutisia, mutta ilmeisesti ei uusi raskautumisia ole kesän aikana ollut, harmi :(

Luppanalle lämmin hali, kohdunpoisto on varmasti raskas paikka.

Omaa napaa: kävin viime viikolla kp10 ultrassa passia varten, nyt testailen ovista, joka pitäisi olla näinä päivinä. Nyt kp 13. Pakkasessa enää 2, lääkäri jäi miettimään josko siirretään kumpikin nyt? Tukilääkitys muutetaan täysin, ei alakautta otettavia ollenkaan, vaan Terolut suun kautta korvaa Luget. Lisäksi tulee Gonapeptyl kolmantena päivänä siirrosta sekä aikoi miettiä vielä jotain muuta pistoshoitoa mahdollisesti siirron jälkeen pistettäväksi.

Jännää on, se on varmaankin nyt tai ei enää koskaan....
 
Tiistai 15.8.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

yöeläjä (43) ....................4................... 30/(24?)
ThePutsku (41) ...............1.................. 20/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 14/26-28
InMyDreams (41) ............2.................. 14/28
Kasenja (41) ...................2.................. 12/26-29
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Heippa, tässä lyhyesti tuoreimmat kuulumiseni: kävin eilen rakenneultrassa. Jännitti aivan hirveästi, jotenkin tuntui ettei mulla voi niin hyvä tuuri olla että kaikki olisi sielläkin hyvin, mutta niin onneksi oli. Poika oli virkeä ja vastasi aika lailla NT-ultran mukaan laskettuja viikkoja eli hieman edellä verrattuna oletetun oviksen mukaan laskettuja viikkoja. LA on 31.12., joten voipi olla että perinteiset uuden vuoden mökkibileet jää tänä vuonna väliin. :D Ehkä nyt uskaltaa jo alkaa uskoa tähän raskauteen. :love: Kyllä näköjään oikein vanhatkin kanat saattavat onnistua. :)

Kiitos kaikille tuesta ja tsemppauksista! Oikein lämpimiä plussatuulia ja aurinkoista loppukesää kaikille!

Jimima 20+2
 
Onnea matkaan, IMD! Toivottavasti teillä nyt tärppäisi. Oliko mitään puhetta siitä, miksi Luget vaihdettiin Teroihin? Onko jotain vaikuttavuuseroa, vai tuliko sinulle sivuoireita tms? Meillä edelleen aika sama vaihe. Lääkkeellinen pas-kierto mulla menossa, siirtopäivä 25.8. (jos sinne asti päästään). Limakalvo oli nyt 8mm, eli Zumenon kyllä ainakin limakalvon kasvattaa ihan ok. Ja mulla edelleen sama protokolla, Lugesteronit mukaan 4-5 pv ennen siirtopäivää, ja Gonapeptyl sitten 3 pv siirrosta.

Iid@, olen muuten alkanut miettiä lahjamunasoluasiaa myös. Itselleni se olisi ihan ok vaihtoehto, mutta toisaalta olen niin vähän asiaa tuumannut, että pitäisi ehkä hetki miettiä vielä. Ja miehenkin kanssa pitäisi jutella. Olemme joskus vuosia ja vuosia sitten miehen kanssa jotain puhuneet (kun yleensäkin lapset tuli puheeksi), ja silloin mies oli tosi avoin kaikille perheellistymisen keinoille, adoptiota myöten. Jotenkin minulla on vain sellainen käsitys, että hänen käsityksensä on saattanut muuttua juuri luovutettujen sukusolujen kohdalla - tai siis niin, että hän pitää geneettistä vanhemmuutta merkityksellisempänä kuin ennen.

Mutta tässä on nyt vielä toivottavasti siirto tulossa ihan ikiomin soluin, keskitytään tähän ensin.

Jimima - ihanat kuulumiset! Rohkaiseva ja innostava on sinun tärppisi meille muille, mutta iloisempi olen vielä sinun ja perheesi puolesta (johon jo lasken uuden tulokkaan).
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Loistavaa Jimima ja Putsku! Putskulle tsemppiä piinapäiviin!

Kasenja: lääkityksen vaihdon lääkäri perusteli sillä, kun ollaan samalla kaavalla menty niin monta siirtoa ilman tulosta, joten kokeillaan nyt tätä. Kuulemma Väestöliitolla ollaan nyt enemmän käytetty suun kautta otettavia tukilääkkeitä. Sivuvaikutukset voivat kyllä sitten olla kovemmat kuin Lugeissa.

Missähän mun ovis luuraa? Ti aamuna olin ihan varma, että hymynaama ilmestyy, maha oli niin kipeä, että piti ottaa särkylääke. Eipä näkyny tänäänkään... Mietin, aloinko testaamaan liian myöhään, lääkärin ohjeen mukaan menin. Primaspania olen syönyt ultrasta asti, muuta lääkitystä ei nyt ole ollut, että eipä nyt ole suuri vahinko, vaikka siirto olisikin sitten vasta ensi kuussa. Mutta kyllähän toivoisin sen olevan nyt tässä kierrossa.
 
Onnea Jimima odotukseen! Nyt voit huokaista ja nauttia raskaudesta!

IMD, joko tuli hymynaama testiin? Mikä muu pistos sulle annetaan kuin gonapeptyl? Mielenkiinnolla seuraan siirtoasi! Tsempit siihen!

Miten Putsku voit? Sulla on melkoiset piinapäivät! Minulla on jotenkin tunne, että nyt voisi sulla tärpätä. Milloin ajattelit testata ensimmäisen kerran?

Iid@, montako kiertoa käytät letroja? Minä sain silloin letrojen kanssa myös irrotuspiikin! Saitko sinä? Lahjasolut on varmasti hyvä vaihtoehto, vaikkakin se saattaa mietityttää. Itse olen kanssa pyöritellyt samaa asiaa mielessä, mutta en taida siihen kuitenkaan ryhtyä.

Kasenja, sulla on ainakin zumenomit auttaneet! Hyvä juttu! Siirtoa odotellessa siis siellä mennään.

Minulla ei ole raportoitavaa. Ensi vkolla minulla on jälkitarkastus kaavinnasta. Sitä mielenkiinnolla odottelen.
 
Perjantai 18.8.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

yöeläjä (43) ....................4................... 33/(24?)
ThePutsku (41) ...............1.................. 2/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 17/26-28
InMyDreams (41) ............2.................. 17/28
Kasenja (41) ...................2.................. 15/26-29
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
ThePutsku (41) ................pp 3

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Voi Luppana, vai niin siinä sitten kävi :cry: *halaus*
Tosi surullinen loppu tälle yritykselle, mutta tavallaan jonkinlainen päätös tälle vuoristoradalle. Luulisi että sekin olisi jonkinlainen helpotus, viimeistään siinä vaiheessa kun on saanut asiat käsiteltyä ja pääsee sujuiksi niiden kanssa. Onneksi teillä on kuitenkin lapsia, niin voitte iloita niistä. Ja tietysti myös se on tärkeätä, että oma terveys säilyi, että jo olemassaolevat lapset saavat pitää äitinsä.

Kuulkaa kanaset, teidän lista on ollut nyt niin hiljainen toukokuun jälkeen, että nyt täytyy laittaa vauvoja tilaukseen. Putskuko olisi sitten seuraava plussaaja? Peukkuja pitelen ainakin. (y)

Virkille tsemppiä ja toivottavasti kaikki hyvin jälkitarkastuksessa. Kivikkoista on sielläkin ollut, soisi jo onnistumisen tulevan seuraavaksi.

Kasenja,
Siinä lahjasoluasiassa onkin miettimistä, tsemppiä pohdintoihin, mutta toivottavasti teidänkään ei tarvitse loppuun asti noita pohtia, vaan tärppi tulee jo ennen sitä. (y) Mehän emme onneksi joutuneet loppuun asti miettimään, mutta mitä nyt alustavasti aloitettiin, niin kinkkistä oli. Ylipäätään monet näistä asioista on niin vaikeita, ettei voi tietää kuinka itse tekisi, jos ei kohdalle osu. Sitä kuvittelee, että ehkä tekisin tällaisen päätöksen, mutta eihän sitä varmaksi voi tietää kävisikö todellisuudessa niin.

ON:
Täällä ei mittään muuta ihmeellistä, muuta kuin että raskaus on täysiaikainen ja poitsu ei osoita mitään halua tulla omin avuin ulos. Toivottavasti ei tarvi turvautua käynnistykseen. Olo on mainio, ei särkyjä eikä turvotuksia, eikä kivuliaita supistuksiakaan vielä. RV 37+5 menossa. Jos ei tule ajallaan, niin sitten savustetaan pihalle :ROFLMAO:, eli siis käynnistetään, koska yliaikaiseksi ei päästetä. Kunhan nyt kaikki menisi loppuun asti hyvin. Täytyyköhän sitä ateistinkin alkaa rukoilla tässä hullussa maailmassa. :unsure:
 
Virkki: Olo on ollut aika normaali. Pari nippaisua tuntui vatsanpohjassa silloin, kun alkion olisi pitänyt kiinnittyä, joten ehkä siellä on ainakin yritystä ollut. :) Päätä on särkenyt useampana päivänä ja on ollut vähän kenkku olo välillä, mutta eipä noista tiedä liittyvätkö mahdolliseen raskautumiseen mitenkään. Oon yrittänyt olla pohtimatta, mut aika huonolla menestyksellä... :p Enkä mä tiedä voiko näin aikaisessa vaiheessa mitään oireita vielä oikein ollakaan. Yritän malttaa mieleni varsinaiseen testipäivään asti, mutta polte epäilemättä nousee sitä mukaa, kun päivä lähestyy, joten saa nyt nähdä.
Mäkin olin alussa ihan varma, etten mitään lahjasoluja tule edes harkitsemaan, mutta kummasti se mieli muuttui, kun ei omista soluista tullut tuloksia. ;) Toivottavasti jälkitarkastuksessa näyttää hyvältä ja kaikki on kunnossa!

Hupsu Haave: Toivottavasti sun peukutus tuottaa tulosta! Ja täältä peukut sille, että poitsu malttaisi tulla ulos omia aikojaan eikä tarvitsisi käynnistellä. Vai jokohan siellä on alkanut tapahtua?!
 
Maanantai 21.8.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

yöeläjä (43) ....................4................... 36/(24?)
ThePutsku (41) ...............1.................. 26/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 20/26-28
InMyDreams (41) ............2.................. 20/28
Kasenja (41) ...................2.................. 18/26-29
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28
Karoliina74 (42) ..............2.................. ?/47

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
ThePutsku (41) ................pp 6

Plussanneet ~12kk:
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
HH: Ihanaa kun jaksat kannustaa meitä muita viime metreille saakka. <3 Kovasti onnea sinulle loppuodotukseen ja h-hetkeen!

Kasenjakin miettii lahjasoluja. Täytyy sanoa että se on yllättävän vaikea asia enkä ole itsekään muodostanut lopullista päätöstä siitä. Jotenkin sisimmässäni luulen, että se voi olla ainoa mahdollisuus vielä saada yhteinen lapsi miehen kanssa. Hänellä ei tosiaan ole lapsia ollenkaan ja kovasti toivoisin, että meitä vielä onnistaisi. Samaa toivon kovasti Kansenja teillekin.

Virkki: Toivottavasti jälkitarkastuksessa kaikki on hyvin. Kyselit letroista. Ne määrättiin kokeiltavaksi eikä ajasta tai irrotuspiikistä ollut mitään puhetta. Sovittiin että varaan lääkäriajan kierron 10. päivään. En hirveän optimistinen ole, kun ultrassa munasarjoissa näkyi vain kaksi pientä munasolua. Ja toisaalta nyt on niin kiire töissä, että olen alkanut jänistää seuraavasta kierrosta. On ollut myös melkoista juilimista vatsan seudulla ja mietin että pitäis ehkä käydä varmistamassa sekin ettei ole mitään tulehdusta ennen kuin kokeilee niitä lääkkeitä.

Putskulle isot peukut. Mullakin on sellainen olo että nyt onnistuu. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä ja peukutuksista! :love: Mähän sit menin ja testasin tänä aamuna, vaikka siirrosta on vasta 7 vrk. Ystäväni mainitsi saaneensa haalean plussan jo 6 päivän jälkeen muutaman päivän ikäisen alkion siirrosta, joten pitihän munkin kokeilla. Juuei. Negaa näyttää. Molemmat testit. Kysymys kuuluukin nyt, että missä vaiheessa/kuinka aikaisin te, jolle on siirretty esim. 5-päiväinen alkio, olette plussanneet? Heitänkö kirveen jo kaivoon vai nostattelenko toiveita vielä? Ei kai se välttämättä vielä näy...? Pääkipu kiinnittymisaikoihin oli meillä ystäväni kanssa yhteinen "oire", mutta sekin voi tietysti johtua mistä vain. Hiukan laski nyt fiiliksiä kyllä, mutta uudet testit teen taas viikon päästä.

PS: Kuinkahan tarkkaa mahtaa olla raskaustestien "parasta ennen" -päiväysten kanssa, kun toinen testeistä näytti vanhentuneet 6/2017 ja toinen hiukan sitä ennen. Ehkä mä käyn hakemassa vähän tuoreemmat testit ennen seuraavaa testailua. :p Olettaisin kuitenkin, ettei pari kuukautta noissa kummoisesti merkitse.
 
Putsku, monikopäiväinen alkio sulle siirrettiin? Mä olen saanut 5-päiväisellä blastoalkiolla ekat _hyvin haaleat_viivat 6 päivää siirron jälkeen, mutta tiedän monia, joilla plussa on alkanut näkyä vasta myöhemmin. Pienenä vinkkinä myös sellainen, et esim. mulla (ja monella muulla) aamun eka pissa ei ole paras testaukseen, vaikka sitä yleensä suositellaan. Mä en aamuisin ole saanut tikkuihin juuri mitään viivaa vaikka sit samana iltana on jo näkynyt ihan selvästi.

Sinuna en vielä heittäisi kirvestä kaivoon vaan testaisin parin päivän päästä uudelleen! (y) Hurjasti täällä toivon että olisi tärpännyt ja saataisiin viimein uutta verta plussalistalle - olis menaan jo korkea aika! :) Vanhentuneista testeistä en osaa sanoa - tuskinpa ne nyt parissa kuukaudessa menevät pilalle, mutta tuoreemmat tietenkin varmempia...

Iid@alle kovasti tsemppiä ja onnea hoitotaipaleelle, hyvä kun asiat nytkähtäneet eteenpäin! (y) Kannattaa vaan aloittaa ne letrot heti kun mahdollista, ei niistä ainakaan haittaa voi olla. :) Lahjasolupähkäilyt ymmärrän hyvin, ei ole helppoja päätöksiä nämä - mutta toivotaan että kevyemmät hoidot auttaisi teillä eikä asiaa tarvitsisi enää miettiäkään!
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Roxanne: Hyvä kuulla. Nyt helpotti. Mullekin siirrettiin 5-päiväinen blasto ja siirtopäivä oli viime viikon tiistai, eli teoriassa olisi jotain voinut jo näkyäkin. Saa nähdä intoudunko tikuttamaan uudelleen jo illalla. :D Pari testiä olisi vielä jemmassa, tosin olisi ehkä aiheellista tarkistaa niistäkin päiväykset ja hakea jostain tuoreemmat testit.

(Huomaatte varmaan kuinka asiallisesti ja kylmänviileästi mä otan nää piinapäivät... :cool: )
 
Mä testasin ekan kerran vasta dpo 14 eli pp 11 (26.12.2016), koska tuossa oli joulu välissä, enkä halunnut pilata jouluani negalla. Mulla oli niin kauheat menkkaoireet, että olin varma että menkat alkaa. Ja tuossa vaiheessa mulla oli aivan hailakka viiva, juuri ja juuri näkyvä, eikä siitä edes kuvaa meinannut saada. Kolmipäiväinen alkio siirrettiin 15.12.2016. Ehkä se kiinnittyi vähän hitaammin tai sitten tuo aamupissa ei tosiaan sitä näyttänyt sen paremmin. En muista testasinko ikinä päiväpissasta. Mutta luin kyllä, että munuaisten toimintakin vaikuttaa tuohon, että kaikilla ei vain näy viivat niin vahvoina. Mulla meni tosi pitkään ennen kuin viiva oli vahva, mutta silti raskaus näyttää edenneen normaalisti. Pp 13 jolloin viiva vieläkin ihan hailu, näytti veritesti hcg 186 eli sellainen kohtuullisen hyvä arvo. Että eipä siinä auta kuin odotella ja testata uudestaan, Putsku. (y)

Muoks. niin ja käytössä Pregcheck, ei kaikkein herkin testi muistaakseni, vaan 20 jotakin yksikköä taisi olla. Herkimmät vissiin kymppiä. Ovulaatiotestit näyttää vahvemmat viivat joskus, jos raskaana. Ainakin mulla niin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä