Mulla kanssa tänään O+ , joten nyt viime hetken puuhastelut ja sitten piinailemaan.
Voi zammakko tommoset uutiset vetää kyllä matonaltaLääkärissä käyty. AMH-arvo 0,3 eli eipä meille hoitoja omilla soluilla suositella. Aika turta olo
Kastanja eilen loppui terot nyt odotellaan menkkoja, R-testit negaaKyllä nyt loppui mun terolut ura.... Oon nyt kaksi kiertoa kärsinyt migreenistä kp 16 ja kp 26 eli kun aloitan terot ja lopetan ne..... Nytkin makaan sängyssä aurinkolasit päässä ja odotan et puutumisoireet menis ohi ei enään ikinä. Olen mieluummin epäsäännöllinen kuin kipeä.
Samalla kysyn kokemuksia Clearblue Digital Ovulaatiotesteistä? tilasin sellaisia kaksi kpl.
Hei kiitos näin aattelin tehdä. On kyllä suolainen hinta mutta englannista samat testit on n. 10€ suomen hintoja edullisempia lääkärille on huomenna soittoaika teriluteista. Muita ei oo mullakaan tullut mutta toi edellinen kohtaus säikytti todella. Tänään on Kp1 ja uutta kiertoa kohdenEetuha, kurjaa että sait Teroluteista migreenin. Mullekin hormonilääkkeet aiheuttaa toisinaan päänsärkyä, mutta muita sivuoireita ei onneksi ole tullut. Clearbluen ovistestit on mulla toimineet hyvin - ainoa haittapuoli niissä on suolainen hinta. Onhan se toki helpompaa, ettei tartte viivojen vahvuuksia analysoida. Kalliin hinnan vuoksi olen kuitenkin tehnyt yleensä niin, että testailen ensin halvoilla liuskatesteillä ja siirryn digitesteihin vasta sitten kun viivat alkaa liuskoissa vahvistua.
Mikäs on Jimiman tilanne? Toivottavasti vuoto ei ole alkanut.
Entä saakos Minzin jo siirtää plussanneisiin?
ON: Mun 11 muniksesta 10 oli lopulta kypsiä ja 6 niistä hedelmöittyi. Siellä ne nyt lämpökaapissa sinnittelee, meidän viimiset toivot. Seuraavan kerran saan tietoa alkioiden tilanteesta vasta tiistaina, joten hermoja raastavia päiviä tiedossa.
Suuret onnittelut MaiMei!Virkki, mitkä olot? Peukut pystyssä!!
Täällä on plussattu letrokierrosta eli hoitojen välikierrosta, omin päin napsin muutamat letrot ja sen jälkeen vain keskityinkin maailman suloisimpaan koiranpentuun, uuteen perheenjäseneeseen. Noin dpo20 eli lauantaina havahduin koiraunesta, laskin päiviä ja hain testit - ja tasavahvat viivat!! Aivan kauhuissani täällä siis! Ja päivä kerrallaan, näihin asioihin en luota hetkeäkään, mutta kävi miten kävi: ihmeitä tapahtuu ja lähes-luomuplussia voi tulla 0,5 AMH:llakin! Mutta joo, katsellaan, kyllähän alkioiden laadun tason tässä iässä tietää, ja miljoonat muut riskit.
Oireita: dpo5-6 oli todella todella kipeä pistokohtaus keskellä vatsaa alhaalla, oletin suolistovaivaksi, noin 10min sattui, oksetti ja pyörrytti, piti maata aloillaan (ensin vessan lattialla), ja sitten se katosi saman tien. Rinnat kipeytyivät vasta dpo17 tienoilla, kurkku ollut on-off kipeänä ainakin viikon, mutta pistin koiran piikkiin. Monta päivää myös närästi. Mahassa tuntunut oudolta, vv lorahtelee (wc:ssä olen aina varma, että punaista se on), kylmä on, päätä särkenyt, ja tänään on ollut huono olo.
Odottelen juuri lääkärin soittoa, että suositteleeko verikoetta.
MaiMei, rv 5+1, at least just for a while!
Aivan mahtavaa nyt onnea matkaan ja nyytti kotiin lokakuussaVirkki, mitkä olot? Peukut pystyssä!!
Täällä on plussattu letrokierrosta eli hoitojen välikierrosta, omin päin napsin muutamat letrot ja sen jälkeen vain keskityinkin maailman suloisimpaan koiranpentuun, uuteen perheenjäseneeseen. Noin dpo20 eli lauantaina havahduin koiraunesta, laskin päiviä ja hain testit - ja tasavahvat viivat!! Aivan kauhuissani täällä siis! Ja päivä kerrallaan, näihin asioihin en luota hetkeäkään, mutta kävi miten kävi: ihmeitä tapahtuu ja lähes-luomuplussia voi tulla 0,5 AMH:llakin! Mutta joo, katsellaan, kyllähän alkioiden laadun tason tässä iässä tietää, ja miljoonat muut riskit.
Oireita: dpo5-6 oli todella todella kipeä pistokohtaus keskellä vatsaa alhaalla, oletin suolistovaivaksi, noin 10min sattui, oksetti ja pyörrytti, piti maata aloillaan (ensin vessan lattialla), ja sitten se katosi saman tien. Rinnat kipeytyivät vasta dpo17 tienoilla, kurkku ollut on-off kipeänä ainakin viikon, mutta pistin koiran piikkiin. Monta päivää myös närästi. Mahassa tuntunut oudolta, vv lorahtelee (wc:ssä olen aina varma, että punaista se on), kylmä on, päätä särkenyt, ja tänään on ollut huono olo.
Odottelen juuri lääkärin soittoa, että suositteleeko verikoetta.
MaiMei, rv 5+1, at least just for a while!
Virkki nyt mennään kp2 eli edellinen kierto oli kp 27 päivää se oli lyhytHerrrrrrrrrrrrra isä, mitä täällä on tapahtunut, kun pari päivää on poissa!! Maimei, ihanaa!!!! Minä selailin IVF-palstaa, kun yritin selvittää, mitä sinulle mahtaa kuulua! Olen todella iloinen puolestasi, koska olet niin kauan ollut tällä palstalla. Pidä meidät ajantasalla, miten kaikki menee. Nyt on peukut ja varpaat pystyssä tulevat kuukaudet!
Roxanne, senkin vanha MUNIVA kana! Ihan mielettömän hyvä saalis sinulla. Toivotaan, että kaikki nämä jaksavat jakaantua ja kasvaa ja saadaan siirrettyä ja pakastimeenkin. Aiotteko tehdä tuoresiirtoa?
Kasenja, mitä sinulle? Joko kävit uusintaultrassa?
Eetuha: sinun kierto on piinaavaan pitkä. Onko uusi kierto jo alkanut?
ON: täällä on tosi ristiriitaiset fiilikset. Minulla on ollut kamala hiivatulehdus! En tiedä, johtuuko lugeista vai mistä! Jotenkin tuntuu, että ei tästä oikein mitään voi tulla. En ole edes ehtinyt miettimään koko asiaa, kun tuo hirveä hiiva vie kaiken huomion. Onko kenelläkään muulla ollut se riesana? Torstaina ajattelin testata. Silloin PP7. Tekisi mieli testata jo huomenna ja jos negaa näyttää, niin laastarit ja muut pois ja uutta kiertoa kohti. Jos nyt jotain pitäisi analysoida, niin ehkä on hieman sellainen olo kuin kuukautiset alkaisi.