40+ so what wol.13

Kiitos, yöeläjä :) en siis näe omiani.
Aamulla teen uuden aamupissasta, tuo oli päiväpissasta lyhyellä pidätyksellä.
Tosin oisi se huimaa jos nyt olisin raskaana, juuri kun oon menettämässä toivoa.
Ihanaa kun on viikonloppu :)
Palaan huomenna kertomaan miten kävi.
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Athina - hennon viivasen tuossa näen!

Tervetuloa, Eetuha, Peppistiina ja yöeläjä!

Virkille onnea limakalvon kasvatukseen ja siirtoon pääsyyn. Toivottavasti tämä hoitomuoto nyt olisi se tepsivin.

Kalabaliikki - tää on hermostuttavaa, kun samassa vaiheessa voi yhtä hyvin olla heikkoja jäänteitä Pregnylistä ja varhaista oikeaa istukkahormonia.

ON: Eilen testasin, tuloksena harmaa haamuviiva testiajan jälkeen. Epäilen, että Pregnylin jämiä, kun jo menkkaoireitakin on olevinaan. Nyt kun malttaisi olla päivän testaamatta, niin voisi sunnuntaina selvitä jompaan kumpaan suuntaan tilanne. Piikittelyt eka hoitokierrosta varten pitäisi aloittaa toisena kiertopäivänä. En ole hankkinut lääkkeitäkään ennakkoon, joten jos lauantaina alkaa vuotaa, on vähän onnenkauppaa, saanko varmasti lääkkeet apteekista.
 
Athina, ehkä siellä yläkulmassa on viivasta! Aamulla uusi testi!

Kasenja, siis olikos se niin, että nyt sait pregnylin ja kokeilet kotikonstein? Toivottavasti tulee plussa!

Kalis, pistitkö gonapeptylin? Näkyykö se muuten testeissä?

ON: ultrassa käyty ja nämä laastarit tehoaa! Limakalvo yli 6mm ja ensi pe siirto! Olen kyllä tyytyväinen. En uskalla toivoa mitään, enkä maalaile mitään haavekuvia. Niin paljon on petytty matkan varrella.
 
Virkki, onnea siirtoon pääsemisestä! Hienoa, että hoito on tepsinyt (y)

Pistin Gonapeptylin, mutta lääkärin mukaan se ei vaikuta testeihin. Toisaalta eipä se lääkäri kai arvaa, että joku hullu testailee alle viikon siirron jälkeen :p

Tämän aamun viiva on mun silmiin ihan kuin hitusen eilistä vahvempi :love: Edelleen kyllä niin haalea haamu, että en valitettavasti saa kunnon kuvaa teille arvioitavaksi.

Eetuha, tervetuloa mukaan! Mulla ei ole teroja ollut koskaan, en osaa niiden vaikutuksista sanoa mitään. Mikä dpo sulla on?
En tiedä kun on epäsäännöllinen kierto
 
LAUANTAI 18.2.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (40) ......................3..................... 58/26-29
zammakko (43)...............1................... 47/25-40
Jimima (44).....................2................... 30/28-30
Kasenja (40) ..................2.................... 27/26-29
Athina74 (42)..................6....................26/28-30
Iid@ (44).......................2.................... 21/26-28
Luppana76 (40)..............7..................... 12/28
Roxanne (42)..................1.................... 11/29
yöeläjä (43) ....................4..................... 6/?
Eetuha (39).....................3.....................15-74

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Athina..........................dpo 11
Kasenja........................dpo 11
Jimima..........................dpo 10
kalabaliikki.....................pp 5


Plussanneet ~12kk:
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Kalabaliikki (40)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Virkki, mahtavaa että laastarit tehoaa! Eihän se onnistumista takaa, ja monien pettymyksien jälkeen on varmaan haaveet matalalla niinkuin sanoit, mutta onpa mahdollisuudet paremmat kuitenkin! Oon tosi iloinen sun puolesta, että löytyi apua tuohon ongelmaan :)

Athina ja kalabaliikki, nyt viivat vahvistumaan ja saadaan teidät plussalistalle :love::barefoot:
Athinalle myös pahoittelut työpaikan takia, mutta jospa tää olis nyt jonkin uuden alku. Ja Kreikan matka kuulostaa ihanalta!

Eikä kalis tuota sun miestä! Kumpi viiva indeed :ROFLMAO: Mutta joo, ylemmässä kuvassa on ihan selvä hento viiva, ja alemmassakin vähän jotain! Ja mulla on muuten maailman surkeimmat viivalasit (y)

Kasenjalle vois kans tulla viiva niin ei tarttis hoitokierrosta aloittaakaan (y)

Tervetuloa uudet :) Kiva saada lisää porukkaa tänne taas!
Jos päivitätte listaa, niin muokkaatteko muidenkin kp:t mikäli päivä on vaihtunut. Tai sit voi laittaa vaan viestiinsä omat tiedot korostetusti niin seuraavaksi päivittävä lisää/korjaa (y) Kiitos!


ON:
Meille oli klinikalta määrätty semmoinen yhteyshenkilö, jonka kautta kaikki tiedotus tästä lähtien menee. Ja se oli eilen miehelle luvannut puhelimessa, että kun tiistaina mennään näkeen lääkäriä niin sitten samalla käynnillä sovitaan seuraavat käynnit, niinku se geenitutkimusjuttu.

Tuo geenihomma ei siis täälläkään kuulu automaattisesti vaan tehdään siksi, että mun suvussa on periytyvää kehitysvammaa, jonka vammaton kantaja olen. Jotain verikokeita siihen liittyen jo otettiin, ja ensi viikolla kuullaan sitten mitä muita tutkimuksia tarvitaan tässä vaiheessa.

En oikein tiedä mitkä mun fiilikset just nyt on. Olin vissiin kuitenkin jotenkin ajatellut, että ehtis tässä vielä luomuplussa tulla. Tyhmää joo, mutta niin se mieli näköjään omiaan tuumii :notworthy:

Mies olis jo halunnut puhua raha-asioistakin, siis siitä kuinka paljon ollaan valmiita tähän projektiin laittamaan. Mun mielestä taas on vähän turha päättää etukäteen mitään tiettyä summaa, kun ei vielä tiedetä a) mitä hoitoja tarvittais tai b) mitä ne ylipäätään kustantaa. Ja vielä se, että mies on meillä se, joka lasta enemmän haluaa ja myös epätaloudellisempi yksilö. Niin mua vähän sisäisesti nauratti, kun toinen ois halunnut tehä päätöksiä vähän niinku sillä mielellä etten mää sitten heittäydy holtittomaksi :cautious::LOL:

Oletteko muut hoidoissa olleet päättäneet jotain "kattosummaa" ja jos ootte niin missä vaiheessa tai kuinka paljon? Siis jos haluutte kertoo.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Kalis,:D! Sun mies veti pisteet kotiin! Sulla on siellä selkeä haamu! Ihanaa! Nyt toivotaan vahvistumista. Jotain siellä tapahtuu.

Zammakko, hoitoon pääsemisen tie on pitkä. Odottelu on kamalaa. Raha-asia varmasti mietityttää ja sun tapauksessa varmaan ne geenitutkimukset on hyvä tehdä! Paljonko siellä hoidot maksavat? Minä oon vielä onnekas, että nämä hoidot tehdään julkisella. Maksan vain lääkkeistä ja työnantaja maksaa kaikki lääkärikäynnit! Pääsen siis hieman edullisemmin. Toki on mulla tärvääntynyt tuhansia euroja lääkkeisiin, kun on tullut jo kokeiltua kaikenlaisia lääkkeitä. Vitsit, jos tietäisi, että näissä hoidoissa todella onnistuu, niin kai sitä laittaisi rahaa sen, mitä vaaditaan, mutta kun takeita ei ole. Juuri mietin, että jos nämä mun kolme pakkastyyppiä ei tuota tulosta, niin kannattaako enää hoitoon lähteä. Mutta toiset laittaa rahansa johonkin muuhun, me hoitoihin. Kertakirpaisu se on, mutta toki sitä miettii välillä, että tälläkin rahalla ois reissu jos toinenkin tehty. Toisaalta eipä tarvii myöhemmin miettiä, onko asian suhteen kaikki tehty. Kyllä on!
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Virkki, en osaa sanoa vielä mitä meidän hoidoille tulis/tulee hintaa. Tiistaina kuullaan varmaan siitäkin :confused: Nopealla googletuksella hinta näyttäs olevan yhdelle IVF kierrokselle ~6000€. Sulatetun alkion siirto on ~2000€. Ja siihen vielä alkion screening päälle... En tiedä onko meille mahdollista saada mitään takaisin mistään, vai jääkö tuo kaikki itelle maksettavaksi :censored:

Mut just sitä miehen kans puhuttiin, että joka tapauksessa on säästöprojekti ollut talon osto mielessä, niin niistä rahoista otetaan. Koska talon ehtii ostaa myöhemminkin, mutta tää lapsiasia on nyt tai ei koskaan. Miehellä on onneksi verrattain hyvät tulot ja mullakin jotain tuloja, mutta ei me konkurssiin haluta tän kans kuitenkaan ajautua :cautious:
 
Isot onnittelut haaleista plussista! :D Toivottavasti nyt on SE kerta ja saatte vauvan syliin. <3

Täällä on ollut työrintamalla sellaista turbulenssia, että on jäänyt vauvaprojekti taka-alalle. Oon miettiny, että nyt ois oikeastaan tosi huono ajankohta tulla raskaaksi, joten en ole tikuttanut ovistakaan. Tietysti jos sellainen ihme sattuis, että olis raskaana, olisi se silti tietysti ihana asia. Työkuviot vaan menis ihan sekaisin... Ollaan puhuttu miehen kanssa, että toukokuussa voitais mekin suunnata hoitoihin, jos ei tärppää sitä ennen. Lahjasoluilla varmaan sitten suoraan ellei sitten saada hormoneilla ihmeitä aikaan. En ymmärrä vielä eri vaihtoehdoista mitään... No, katsotaan miten käy.

Tsemppiä kovasti kaikille ja tervetuloa uusille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
ON: voihan KP2. Kyllä ne tikun haamut oli Pregnyliä. (9 ja 10 päivää pistoksen jälkeen siis testissä näkyi. Klinikalla sanoivat, että vain viikon ajan näkyisi, mutta muistelin kyllä aikaisemmasta kokemuksesta, että vasta 10 päivän päästä itellä oli blanko tikku.) Noh, tänään sitten Menopuria piikittämään. Ja Kalabaliikki, tosiaan luomusti vain Pregnylin avulla tässä kierrossa kokeiltiin. Tästä kierrosta lähti nyt munasolujen kasvatus käyntiin keräystä varten, tuoresiirto + tavaraa pakkaseen tavoitteena, mutta saas nyt nähdä miten mikään vaihe onnistuu.

Athinalle ja Kalabaliikille nyt kestävää plussaa ja tervettä raskautta täällä nyt povataan. Olis niin jotenkin sen aika...
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Täällähän on tapahtunut paljon muutaman päivän hiihtolomareissuni aikana! Pahoittelut jo etukäteen, jos en muista kaikille kommentoida...

Tervetuloa uusille - yöeläjä, Peppistiina ja Eetuha - tähän mukavaan porukkaan! Toivotaan kaikille pikaista tärppiä. :)

Kalabaliikilla
on selvästi viivat vahvistumassa, mahtavaa! Kunpa nyt viimein menisi kaikki hyvin maaliin saakka, olis kyllä jo teidän vuoronne. :)

Virkki, ihan huippua että laastarit on tehonneet! Siitä ei siis ainakaan pitäisi enää kiikastaa. Hurjasti onnea tulevaan siirtoon! (y)

Kasenja, harmi ettei nyt tärpännyt, mutta jatkossa onkin sitten hoitojen myötä mahdollisuudet ihan toista luokkaa. Onnea kovasti hoitokiertoon, toivotaan suurta ja laadukasta munasolusaalista. :) Milloin sulla on eka ultra?

Zammakko, hienoa kuulla että sielläkin on asiat nytkähtäneet vihdoin eteenpäin. :) Aika erilaiset käytännöt siellä tuntuu kyllä olevan, mutta sitäkin suuremmalla mielenkiinnolla seuraan hoitotaivaltanne! Tiistain lääkärikäynnin jälkeen on toivottavasti sitten jo selvät sävelet jatkon suhteen.

Iid@lle tsemppiä työkiireisiin! Monestihan raskaus yllättää just silloin kuin sitä vähiten odottaa, joten toivottavasti niin kävisi teillekin. :)

ON: Reilu viikko on nyt hormoneja piikitelty, ja ultrassa näkyi reilut 10 follia kasvamassa. Meillähän on parilla edellisellä kerralla ollut vähän vääntöä punktion ajankohdasta lääkärin kanssa, ja mun toivomuksestani on kasvateltu muniksia tavallista pidempään ja saatukin sit ekaa kertaa kunnolla kypsiä soluja. No, nyt lääkäri sit ekaksi kysyikin, että "mikäs intuitio sulla on punktion ajoituksen suhteen". Sanoi myös, että voisivat palkata mut töihin heille niin ei tarttisi enää ultratakaan kun voisivat multa kysyä milloin punktiot pitäisi tehdä. :LOL: (En siis kokenut tuota mitenkään pottuiluksi, mun lääkärini on tosi symppis ja muutenkin ihana mies!) No, joka tapauksessa punktio ajoittunee nyt ensi viikon lopulle, tarkka päivä selviää huomisella lääkärikäynnillä.

Kustannuksista vielä sen verran, että me ei myöskään olla mitään kattosummaa päätetty hoidoille. Ekalla kerralla sitä oli vielä naiivin optimistinen ja kuvitteli suurin piirtein, että tässä saadaan yhdestä hoidosta lapsi alulle ja sille vielä sisarukset pakkaseen. :rolleyes: No, sitten kun eka kerta menikin ihan penkin alle (ei saatu yhtään kypsää solua) niin oli jotenkin selvää, että yritetään mahdollisimman pian uudestaan. Ja sitten ollaan vaan menty yksi hoito kerrallaan eteenpäin fiiliksellä että "katsotaan nyt ainakin yksi kerta vielä". Ensin ajattelin että rajana olisi Kelan korvaamat kolme hoitoa, mutta sitten todettiin, ettei se Kelan osuus ole kuitenkaan kuin noin 500 euroa per hoito - eikä se tässä konkurssissa enää paljon tunnu, kun useista tonneista joka tapauksessa puhutaan...

Meillä on onneksi ollut jonkun verran säästöjä molemmilla niin ettei ole tarvinnut hoitoja varten ottaa lainaa. Uskomattominta tässä on se, että mun mieheni on maailman pihein ihminen, siis sellainen joka hakee juustopaketinkin toiselta puolelta kaupunkia, jos sen saa 50 senttiä halvemmalla kuin lähimarketista - ja silti hän ei ole koskaan nikotellut yhdenkään klinikkalaskun kanssa (me siis maksetaan kaikki lääkärilaskut puoliksi). Että se varmaan kertoo jotain siitä, kuinka tärkeä juttu tämä hänelle(kin) on... :barefoot:
 
MAANANTAI 20.2.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (40) ......................3..................... 60/26-29
zammakko (43)...............1................... 49/25-40
Jimima (44).....................2................... 32/28-30
Athina74 (42)..................6....................28/28-30
Iid@ (44).......................2.................... 23/26-28
Luppana76 (40)..............7..................... 14/28
Roxanne (42)..................1.................... 13/29
yöeläjä (43) ....................4..................... 8/?
Kasenja (40) ..................2.................... 3/26-29
Eetuha (39).....................3.....................15-74

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Athina..........................dpo 13
Kasenja........................dpo 13
Jimima..........................dpo 12
kalabaliikki.....................pp 7


Plussanneet ~12kk:
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Kalabaliikki (40)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Joop, taas se on todettu, ettei tuolla mun miespuolisella aina oikein polla säteile. Se oli menny ja sopinu huomiselle kaks eri menoa, siis asiakastapaamisia jne. Huomiselle, kun meillä ois se lääkärinaika. Herra oli unohtanu päivämäärän :mad:

Ja kun se ei oo niin yksinkertasta, että se menis eka töihin ja mää tulisin vaikka bussilla perästä. Täältä korvesta menee julkisilla 3t sinne klinikalle! Ja mää teen yötyötä niin ei oo aikaa kupsia koko päivää kylillä vaan nukkuakki pitäis :confused:

Jouduttiin sit vaihtaan aika, onneksi saatiin jo torstaiaamulle uus. Aamukäynti sopii itse asiassa mun työvuoroihin paremmin, ja nyt saa mies hoitaa itelleen etäpäivän vaikka kivenkolosta.

Argh, haluanko mää ees olla osasyyllisenä jatkamassa nuita geenejä :devil::poop::ninja:
 
KESKIVIIKKO 22.2.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (40) ......................3..................... 62/26-29
zammakko (43)...............1................... 51/25-40
Jimima (44).....................2................... 34/28-30
Athina74 (42)..................6....................30/28-30
Luppana76 (40)..............7..................... 16/28
Roxanne (42)..................1.................... 15/29
yöeläjä (43) ....................4..................... 10/?
Kasenja (40) ..................2.................... 5/26-29
Iid@ (44).......................2.................... 2/26-28
Eetuha (39).....................3.....................15-74

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Athina..........................dpo 15
Jimima..........................dpo 14
kalabaliikki.....................pp 9


Plussanneet ~12kk:
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Kalabaliikki (40)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut vielä Kalabaliikille! Ihanaa että viivat vahvistuu. Sinä taidat päästä ensimmäisiksi tämän vuoden plussanneisiin! :) Nyt on ollutkin ihmeen hiljaista plussalistalla, jonne usein kuitenkin useampi pääsee joka kuukausi. Toivottavasti meistä jokainen vielä tämän vuoden puolella ja mielellään mahdollisimman pian! :D

Täällä ois kp 2 - alkaa näköjään kiertokin lyhenemään, taitaa olla lopun alkua...huokaus. Toisaalta just nyt tässä kuussa ois ollut oikeasti ollut huono ajankohta alkaa voida pahoin ja olla väsynyt. Iän takia ei vois kyllä yhtään kiertoa jättää väliin.. Googletin eilen sijaissynnytystäkin - joissakin maissa sekin on mahdollista, jos vaan rahat riittää.

Tsemppiä kaikille tähän päivään!
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Taustalta moikat kaikille :)

Tervetuloa uusille, tämä on huippu paikka. Hieman hiljaista on tainnut olla, vilkuillut kyllä olen taustalta.

Kalabaliikki se tempas plussan, ihan huikea juttu. Toivotaan oikein suotuisaa matkaa ja nyyttiä syliin loppuvuodesta (y):love: Ja jaksoi hihityttää tuo tikku-episodi. Miehet:LOL:

Zammakolla hoitoasiat etenee, hyvä homma. Mielenkiintoista lukea erilaisista käytännöistä.

Roxanne tsemppiä punktioon, kerrohan kuulumisianne. Hyvältä määrältä kuulostaa.

Kasenja jospa seuraava kerta tuo sen mieluisan lopputuloksen. Jännä että Pregnyl vielä näkyi..

Missäs Luppana? Jokohan on seksiloma meneillään :p Maistuis itsellekin..

Omaa napaa. 2,5k € valutettu tampooneihin ja taas mennään. Oliskohan kp13 ja ovis ihan just hollilla. Hölmöähän tämä on mut niin vaan toivo nousee jos sieltä joku rupis munis vielä irtoaisi. Ovisoireet vahvistunut ja vatsaa nippaillut, tikku liki plussa aamulla. Letroja vetelin kp3-7 ihan omin luvin, niitä taitaa olla vielä useammaksi kuukaudeksi. DHEA-reseptin pyysin klinikalta läksiäisiksi, viikon tauko oli toimitusongelmien takia, mutta nyt aloitettu nekin. Niitäkin tais lääkäri määrätä 5kk satsin. Mutta katellaan, hyvä fiilis kaikin puolin vaikka tuulimunasta jo vuosi ja mitään ole tapahtunut. Lahjasoluhoitoa olen miettinyt, mies ei oikein kai lämpene. Otetaan nyt rennosti joku kuukausi ja otan asian puheeksi kesemmällä mikäli ei ihmeitä tapahdu. Niitä lentäviä lehmiä yritetään bongailla siis täälläkin..

Ihanaa valoistuvaa kevättä kaikille kanasille. Nautitaan valosta ja niistä puolisoistamme.
 
Heips!
Ja uusille kuumeilijiolle tervetuloa tähän huppu porukkaan:love:

Kalabaliikille hurjasti tarratassuja masu asukille... Nyytti kotiin meiningillä (y)

Roxulla tosi hyvä saalis munia tulossa josko nyt löytyisi se kuuluisa kulta muna... Isot tsempit(y):love:

Kasenjalle onnea uuteen kiertoon

Zammakko: on noi miehet välillä"usein" hyvin haastavia tapauksia.. Vaatii rutkasti huumoria elää ja olla niiden kanssa:D

Lid@ sinulle myös tsempit uuteen kiertoon.. On tää vaan yhtä odottamista kierrosta toiseen..

Ja sitten molly3: täällä kans tänään saatu räikeän punainen ovis plussa joten nyt niitä lentäviä lehmiä toivotaan molemmille:LOL:... Mä kans söin kp3-8 loput clomi napit ihan ominpäin:D... Nyt ainakin mahaa repii oikeen kunnolla ja limat löytyy:ROFLMAO:... Mutta mulla kun noi tuubat on tukossa ainakin osittain niin hukkaan menee varmaan tääkin ovis...

Pidetään nyt hoidoissa taukoo näin päätettiin miehen kanssa luomu ihmettä toki yritetään.. Mutta hoitojen pariin "luovutetuilla" palataan kesälomien jälkeen

Ihanaa kevään odotusta kaikille:love:
 

Yhteistyössä