Olipa kiva tulla täällä käväsemään, kun oli Pirtsin
plussatikku heti siinä! Onnea Onnea vaaaan
Mä pidän peukkuja, että tästä nyt alkaa iiiiiso hyvän onnen aalto ja kanaset tipuilee kaikki!
Sahramiini: Oliko sinulla millainen vauvansaantimatka silloin, kun täällä kuumeilit? Minä tulin silloin suoraan sinne odottajien ketjuun ja en tätä ketjua seurannut.
Mulla tulossa 40 täyteen parin kuukauden päästä
Meille tuli lenssu kylään. Hieman hässäkkää oli tuossa keskiviikkona, kun vauvan vointi vähän huononi ja jouduttiin tulipunaisen ihottuman levitessä käymään päivystyksessä illalla. Minulla samaan päivään osui selkeästi tummeneva ovistikku ja päivystysreissun jälkeen se olikin sitten plussa. Vienosti miehelle sanoin illalla reissun jälkeen, että mulla taitaa huomiselle tulla ovis. Ja kuin ihmeen kaupalla peitto heilahti pikaisesti. Molemmilla oli tuossa vaiheessa kurkut kipeänä ja hyvä että se peitto siinä heilui, koska ei oo heilunu sen jälkeen. Miehellä nous kuume ja on ihan tosissaan kipeänä nyt. Minullakaan ole mikään herkku olo ollut vaikkei kuumetta olekaan. Vauva taasen on parempi ja oppi nousemaan polvilleen tukea vasten. Että jos tästä kierrosta jotain tapahtuu niin se on tuon yhden kerran varassa. Olen välttänyt buranaa ja muitakin lääkkeitä ja ottanut vain panadolia omaan olooni. Mietin, että olisin ehkä ilmoittautunut piinailemaan mutta enpä taida. Jos tämän luette, niin kyllähän te näette mulla nyt olevan dpo1 (tai dpo0, kun iltasella tuli tuo ovisplussa). Menossa kp14/26-28. 26-27 päivän kierto tulossa ovisplussan perusteella.
Saa nähdä näkyykö mulla lämmöissä ovis, kun olen ollut kipeänä. Huomenna pitäisi lämpöjen nousta. Lämmöt on olleet korkeammat kuin aiemmissa kierroissa koko alkukierron ajan mutta en ole tämän lenssun huomannut vaikuttavan, koska kp11-13 36,6C ja kp14 36,7C.